Με την ελληνική αλυσίδα καταστημάτων καλλυντικών DUST+CREAM ξεκίνησε να συνεργάζεται η Wolt, με τη φιλανδική εταιρεία διανομών να επεκτείνει την παρουσία της στην λιανική. Η συνεργασία αρχικά αφορά σε δύο καταστήματα στην Αττική (Ερμού 85, Αθήνα και Σιβιτανίδου 8, Καλλιθέα) και ένα στη Θεσσαλονίκη (Αλ. Παπαναστασίου 150, Χαριλάου).
«Ο καθημερινός προορισμός για προϊόντα μακιγιάζ, περιποίησης, αρώματα και όλα τα είδη ομορφιάς, για γυναίκες και άνδρες, έρχεται πλέον στην πόρτα σου με την ευκολία και ταχύτητα της Wolt. Οι πελάτες της εφαρμογής μπορούν να επιλέξουν από μία γκάμα ποιοτικών προϊόντων άνω των 600 κωδικών από προϊόντα μακιγιάζ, αρώματα, κρέμες και καλλυντικά, μέχρι είδη προσωπικής φροντίδας, που συνοδεύονται από φωτογραφίες, ώστε η επιλογή να γίνεται ακόμη πιο εύκολη», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Οι πελάτες της Wolt σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μπορούν πλέον να παραγγείλουν τα αγαπημένα προϊόντα ομορφιάς από το σπίτι ή το γραφείο τους, με την παραγγελία να έρχεται στην επιλεγμένη τοποθεσία σε περίπου 30 λεπτά. Με παραδόσεις 7 ημέρες την εβδομάδα, από το πρωί έως το βράδυ, τη δυνατότητα live tracking για την παρακολούθηση της εξέλιξης της παραγγελίας σε ζωντανό χρόνο και την επιλογή της ανέπαφης παράδοσης, οι πελάτες της Wolt απολαμβάνουν τον ελεύθερο χρόνο τους αποκλειστικά με όσα τους φέρνουν χαρά! Εφόσον το επιθυμούν μπορούν να προγραμματίσουν την παράδοση της παραγγελίας για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση, ενώ οι συναλλαγές μπορούν να γίνουν με κάρτα ή με μετρητά. Στη διάθεσή τους είναι επίσης η ταχύτερη και καλύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery, που απαντάει στα μηνύματα σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα.
Ο Δημήτρης Καρέλος, Γενικός Διευθυντής της Wolt για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά ότι «είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη νέα μας συνεργασία με την DUST+CREAM, η οποία έρχεται να εμπλουτίσει τις επιλογές των πελατών μας. Η είσοδος της Wolt στην αγορά της λιανικής αναπτύσσεται δυναμικά και στόχος μας είναι να φέρνουμε στους πελάτες μας, ότι τους φέρνει χαρά πάντα με την μοναδική εμπειρία της Wolt».
Από την πλευρά της DUST+CREAM, o CEO της εταιρείας, Λέανδρος Καρακατσάνης, σημείωσε ότι «ζούμε στην ψηφιακή εποχή στην οποία οι καταναλωτές διαθέτουν πολλαπλά κανάλια αγορών. H συνεργασία της εταιρίας μας με την Wolt, υποδεικνύει το στρατηγικό μας προσανατολισμό παρέχοντας τη δυνατότητα μέσα από την εξαιρετική εφαρμογή και την υπηρεσία της Wolt να προμηθεύονται 7 ημέρες την εβδομάδα, τα αγαπημένα τους προϊόντα της DUST+CREAM».
Latest News
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό