
Με την ελληνική αλυσίδα καταστημάτων καλλυντικών DUST+CREAM ξεκίνησε να συνεργάζεται η Wolt, με τη φιλανδική εταιρεία διανομών να επεκτείνει την παρουσία της στην λιανική. Η συνεργασία αρχικά αφορά σε δύο καταστήματα στην Αττική (Ερμού 85, Αθήνα και Σιβιτανίδου 8, Καλλιθέα) και ένα στη Θεσσαλονίκη (Αλ. Παπαναστασίου 150, Χαριλάου).
«Ο καθημερινός προορισμός για προϊόντα μακιγιάζ, περιποίησης, αρώματα και όλα τα είδη ομορφιάς, για γυναίκες και άνδρες, έρχεται πλέον στην πόρτα σου με την ευκολία και ταχύτητα της Wolt. Οι πελάτες της εφαρμογής μπορούν να επιλέξουν από μία γκάμα ποιοτικών προϊόντων άνω των 600 κωδικών από προϊόντα μακιγιάζ, αρώματα, κρέμες και καλλυντικά, μέχρι είδη προσωπικής φροντίδας, που συνοδεύονται από φωτογραφίες, ώστε η επιλογή να γίνεται ακόμη πιο εύκολη», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Οι πελάτες της Wolt σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μπορούν πλέον να παραγγείλουν τα αγαπημένα προϊόντα ομορφιάς από το σπίτι ή το γραφείο τους, με την παραγγελία να έρχεται στην επιλεγμένη τοποθεσία σε περίπου 30 λεπτά. Με παραδόσεις 7 ημέρες την εβδομάδα, από το πρωί έως το βράδυ, τη δυνατότητα live tracking για την παρακολούθηση της εξέλιξης της παραγγελίας σε ζωντανό χρόνο και την επιλογή της ανέπαφης παράδοσης, οι πελάτες της Wolt απολαμβάνουν τον ελεύθερο χρόνο τους αποκλειστικά με όσα τους φέρνουν χαρά! Εφόσον το επιθυμούν μπορούν να προγραμματίσουν την παράδοση της παραγγελίας για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση, ενώ οι συναλλαγές μπορούν να γίνουν με κάρτα ή με μετρητά. Στη διάθεσή τους είναι επίσης η ταχύτερη και καλύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery, που απαντάει στα μηνύματα σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα.
Ο Δημήτρης Καρέλος, Γενικός Διευθυντής της Wolt για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά ότι «είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη νέα μας συνεργασία με την DUST+CREAM, η οποία έρχεται να εμπλουτίσει τις επιλογές των πελατών μας. Η είσοδος της Wolt στην αγορά της λιανικής αναπτύσσεται δυναμικά και στόχος μας είναι να φέρνουμε στους πελάτες μας, ότι τους φέρνει χαρά πάντα με την μοναδική εμπειρία της Wolt».
Από την πλευρά της DUST+CREAM, o CEO της εταιρείας, Λέανδρος Καρακατσάνης, σημείωσε ότι «ζούμε στην ψηφιακή εποχή στην οποία οι καταναλωτές διαθέτουν πολλαπλά κανάλια αγορών. H συνεργασία της εταιρίας μας με την Wolt, υποδεικνύει το στρατηγικό μας προσανατολισμό παρέχοντας τη δυνατότητα μέσα από την εξαιρετική εφαρμογή και την υπηρεσία της Wolt να προμηθεύονται 7 ημέρες την εβδομάδα, τα αγαπημένα τους προϊόντα της DUST+CREAM».


Latest News

Νέα αρχιτεκτονική με εξαγορές και συνεργασίες
Οι στρατηγικές κινήσεις και τα σχέδια των 4 συστημικών τραπεζών για μείωση της εξάρτησης των αποτελεσμάτων από τις επιτοκιακές μεταβολές και από τις δραστηριότητες στην Ελλάδα

Αύξηση πωλήσεων 21% για την Παπουτσάνης το α' τρίμηνο του 2025
Ενίσχυση των εξαγωγών και ισχυρή διψήφια ανάπτυξη των επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης - Οι εκτιμήσεις για το σύνολο του έτους

Qualco Foundation: Τρία χρόνια προσφοράς στην κοινωνία
Περισσότερες από 150 πρωτοβουλίες αλληλεγγύης απο την Qualco Foundation σε παιδεία, πολιτισμό, κοινωνική αλληλεγγύη και αθλητισμό

Αναβαθμίζει την Eurobank η DBRS - Τι λέει για την κερδοφορία
Η Morningstar DBRS αναφέρει ότι η Eurobank θα πρέπει να είναι σε θέση να διατηρεί ένα γενικά σταθερό προφίλ ποιότητας ενεργητικού

Ψήφος DBRS στην Εθνική - Αναβαθμίζει σε ΒΒΒ την αξιολόγηση, σταθερό το outlook
Η Morningstar DBRS αναμένει μείωση της κερδοφορίας για την Εθνική Τράπεζα κυρίως λόγω χαμηλότερων επιτοκίων και υψηλότερων λειτουργικών εξόδων

Νέα δυναμική για τη μετοχή της Metlen βλέπει η Citi
Τιμή στόχο στα 46 ευρώ και σύσταση για αγορά (buy) επαναλαμβάνει η Citi για τη μετοχή της Metlen

Αύριο 10 Απριλίου ανακοινώνονται τα οικονομικά αποτελέσματα της Alter Ego Media
Το Διοικητικό Συμβούλιο θα προτείνει στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος

Διεκόπη για τις 8 Μαΐου 2025 η δίκη για την υπόθεση της Folli - Follie
Κανείς εκ των κατηγορουμένων για την υπόθεση της Folli Follie δεν κάθισε στο εδώλιο καθώς, όπως έχουν δικαίωμα εκ του νόμου, εκπροσωπήθηκαν από τους δικηγόρους τους

Διπλό χτύπημα στο χώρο των αξεσουάρ από τον όμιλο Intrafshion - Έρχεται η ισπανική Miramira
Σε αποκλειστική συνεργασία προχώρησε η μητρική του brand Pink Woman - Πού και πότε θα ανοίξει το πρώτο κατάστημα

Στρατηγική συνεργασία Fais Group-Jimmy Choo - Το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα
Το πρώτο κατάστημα στην ελληνική αγορά έρχεται από το Fais Group στο City Link - Πότε θα ανοίξει τις πόρτες του