![Παραδόσεις για προϊόντα έκπληξη ξεκινάει η Wolt](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/10/Wolt_Ηράκλειο_1.jpg)
Με την ελληνική αλυσίδα καταστημάτων καλλυντικών DUST+CREAM ξεκίνησε να συνεργάζεται η Wolt, με τη φιλανδική εταιρεία διανομών να επεκτείνει την παρουσία της στην λιανική. Η συνεργασία αρχικά αφορά σε δύο καταστήματα στην Αττική (Ερμού 85, Αθήνα και Σιβιτανίδου 8, Καλλιθέα) και ένα στη Θεσσαλονίκη (Αλ. Παπαναστασίου 150, Χαριλάου).
«Ο καθημερινός προορισμός για προϊόντα μακιγιάζ, περιποίησης, αρώματα και όλα τα είδη ομορφιάς, για γυναίκες και άνδρες, έρχεται πλέον στην πόρτα σου με την ευκολία και ταχύτητα της Wolt. Οι πελάτες της εφαρμογής μπορούν να επιλέξουν από μία γκάμα ποιοτικών προϊόντων άνω των 600 κωδικών από προϊόντα μακιγιάζ, αρώματα, κρέμες και καλλυντικά, μέχρι είδη προσωπικής φροντίδας, που συνοδεύονται από φωτογραφίες, ώστε η επιλογή να γίνεται ακόμη πιο εύκολη», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Οι πελάτες της Wolt σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μπορούν πλέον να παραγγείλουν τα αγαπημένα προϊόντα ομορφιάς από το σπίτι ή το γραφείο τους, με την παραγγελία να έρχεται στην επιλεγμένη τοποθεσία σε περίπου 30 λεπτά. Με παραδόσεις 7 ημέρες την εβδομάδα, από το πρωί έως το βράδυ, τη δυνατότητα live tracking για την παρακολούθηση της εξέλιξης της παραγγελίας σε ζωντανό χρόνο και την επιλογή της ανέπαφης παράδοσης, οι πελάτες της Wolt απολαμβάνουν τον ελεύθερο χρόνο τους αποκλειστικά με όσα τους φέρνουν χαρά! Εφόσον το επιθυμούν μπορούν να προγραμματίσουν την παράδοση της παραγγελίας για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση, ενώ οι συναλλαγές μπορούν να γίνουν με κάρτα ή με μετρητά. Στη διάθεσή τους είναι επίσης η ταχύτερη και καλύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery, που απαντάει στα μηνύματα σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα.
Ο Δημήτρης Καρέλος, Γενικός Διευθυντής της Wolt για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά ότι «είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη νέα μας συνεργασία με την DUST+CREAM, η οποία έρχεται να εμπλουτίσει τις επιλογές των πελατών μας. Η είσοδος της Wolt στην αγορά της λιανικής αναπτύσσεται δυναμικά και στόχος μας είναι να φέρνουμε στους πελάτες μας, ότι τους φέρνει χαρά πάντα με την μοναδική εμπειρία της Wolt».
Από την πλευρά της DUST+CREAM, o CEO της εταιρείας, Λέανδρος Καρακατσάνης, σημείωσε ότι «ζούμε στην ψηφιακή εποχή στην οποία οι καταναλωτές διαθέτουν πολλαπλά κανάλια αγορών. H συνεργασία της εταιρίας μας με την Wolt, υποδεικνύει το στρατηγικό μας προσανατολισμό παρέχοντας τη δυνατότητα μέσα από την εξαιρετική εφαρμογή και την υπηρεσία της Wolt να προμηθεύονται 7 ημέρες την εβδομάδα, τα αγαπημένα τους προϊόντα της DUST+CREAM».
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Adidas: Αναβαθμίζει το guidance για το 2024 μετά τις πωλήσεις του β’ τριμήνου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/10/2021-05-07T074502Z_2108321790_RC2VAN9Y7486_RTRMADP_5_ADIDAS-RESULTS_med-600x359.jpg)
H Adidas ξεπέρασε τις προσδοκίες στις πωλήσεις και αναβαθμίζει το guidance για το 2024
Οι πωλήσεις της Adidas για το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, στα 5,82 δισ. ευρώ
![Μουζάκης: Έλαβε διαταγή πληρωμής για οφειλή 4,93 εκατ. ευρώ από την Εθνική Τράπεζα – Τι απαντά](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/klostoi-768x512-1-600x400.jpg)
Μουζάκης: Έλαβε διαταγή πληρωμής για οφειλή 4,93 εκατ. ευρώ από την Εθνική Τράπεζα – Τι απαντά
Αφορά σε εγγυητική ευθύνη υπέρ της πρωτοφειλέτριας εταιρείας Ήλιος Βιομηχανία Πλεκτικής ΑΒΕΕ
![DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Attica-1-600x400.jpg)
DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα
Η Attica Bank εκτιμά πώς η επιπλέον ζημιά που θα προκύψει από ενδεχόμενη πώληση του εν λόγω χαρτοφυλακίου μέσω τιτλοποίησης υπό το πρόγραμμα κρατικών εγγυήσεων Ηρακλής ΙΙΙ, δεν θα ξεπεράσει το ποσό των 400 εκατ. ευρώ.
![ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/epixeiriseis_2-600x414.jpg)
Άνοδος 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής
![Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Σιμόπουλος-Αντωνακόπουλος-Λαμπρόπουλος-600x450.jpeg)
Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024
Η Νέα Οδός - Κεντρική Οδός απέσπασε 2 βραβεία στο πεδίο της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας
![Βρεττού – Attica Bank: Το roadmap για τον 5ο τραπεζικό πόλο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/Photo_Eleni-Vrettou-768x546-1-1-600x427.jpg)
Το roadmap της Attica Bank για τον πέμπτο τραπεζικό πόλο - Τι δήλωσε η Βρεττού
Η CEO της Attica Bank μίλησε για το deal και τη συμφωνία με τους μετόχους στη γενική συνέλευση της τράπεζας
![Space Hellas: Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Space-Hellas-600x375.jpg)
Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου η Space Hellas
Το έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Ιονίου Πανεπιστημίου και τη λήψη των κατάλληλων τεχνικών μέτρων για τον περιορισμό του κινδύνου παραβίασης ή καταστροφής των πληροφοριακών του συστημάτων
![Attica Bank: Κλειδώνει το deal – Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/attica_bank_774064730-600x375.jpg)
Κλειδώνει το deal για την Attica Bank - Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση
Oλοκληρώνονται οι διαδικασίες της Attica Bank για τη δημιουργία του πέμπτου ισχυρότερου πόλου στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα
![Linea Piu: Τριπλάσια κέρδη για τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο της Chanel στην Ελλάδα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/chanel-flap-bag-600x420.jpg)
«Τα σπάει» η Chanel στην Ελλάδα
Ώθηση από τις νέες μπουτίκ Chanel σε Βουκουρεστίου και Nammos Vilage στη Μύκονο
![Flora: Λίγο πιο «θαμπά» το 2023 τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/flora1-600x398.png)
Γιατί «θάμπωσαν» τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Flora
Πόσο επηρέασε η πτώση του τουρισμού στη Μύκονο την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora