Τη νέα εμπειρία που εγκαινιάστηκε πρόσφατα με τη δημιουργία του concept store Public στο Golden Hall εισάγει το brand και στην κυπριακή αγορά.
Με το νέο κατάστημα Public Metropolis Mall στη Λάρνακα, αλλά και το διευρυμένο πλέον κατάστημα Public στη Λεμεσό, η νέα και εξελιγμένη πρόταση Public περιλαμβάνει προϊόντα τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, αλλά και για πρώτη φορά μια πλήρη γκάμα μικρών και μεγάλων οικιακών συσκευών και νέες υπηρεσίες.
«Μέσα στα 3.000 τ.μ. του Public Metropolis Mall στη Λάρνακα, αλλά στα 2.800 τ.μ. του ανακαινισμένου Public στη Λεμεσό, οι επισκέπτες θα μπορούν να εμπνευστούν, να δοκιμάσουν και να προμηθευτούν ό,τι επιθυμούν από τη διευρυμένη γκάμα προϊόντων Public σε διαφορετικές διαδραστικές ζώνες live cooking, smart home, ήχου και gaming, καθώς και έναν εντυπωσιακό χώρο βιβλιοθήκης», αναφέρεται σε σχετική ενημέρωση.
Στα δύο νέα καταστήματα Public στην Κύπρο η εμπειρία του πελάτη ενισχύεται με τεχνολογικές καινοτομίες, νέες υπηρεσίες που συνδυάζουν τις αγορές στο φυσικό κατάστημα με το e-commerce, ταχύτητα και ευκολία στην εξυπηρέτηση, με χαρακτηριστικές δυνατότητες όπως:
. ψηφιακές οθόνες και σημάνσεις που ενημερώνουν τους επισκέπτες real-time για τις τιμές και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων
. υπηρεσία παράδοσης και εγκατάστασης την επόμενη μέρα (next day) από εξειδικευμένο προσωπικό, για τις μεγάλες οικιακές συσκευές
. δυνατότητα άμεσης παραλαβής των online παραγγελιών σε ειδικά σημεία εντός του καταστήματος (pick up points)
. υπηρεσία παραγγελίας από το κατάστημα και παραλαβής σε οποιοδήποτε χώρο
. υπηρεσία παραλαβής παραγγελίας την ίδια ημέρα από το κατάστημα (Same Day Store Pickup)
. ανέπαφες πληρωμές σε οποιοδήποτε σημείο εντός του καταστήματος
O CEO της Public-MediaMarkt, κ. Ρόμπυ Μπουρλάς, δήλωσε σχετικά: «Συνεχίζουμε τις επενδύσεις μας και εξελίσσουμε το brand Public έχοντας ως στόχο να καταξιωθούμε ως ο κορυφαίος omnichannel retailer σε Ελλάδα και Κύπρο. Οι καταναλωτές αναζητούν περισσότερες επιλογές ψυχαγωγίας, τεχνολογίας αλλά και είδη για το σπίτι ή είδη προσωπικής φροντίδας, σε συνδυασμό με επιλογές εξυπηρέτησης online και σε φυσικά καταστήματα που προσαρμόζονται στην απαιτητική καθημερινότητα τους. Θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη και πιο σύγχρονη εμπειρία που φέρνει ακόμη πιο κοντά το offline με το online και να δώσουμε τη δυνατότητα σε όλα τα μέλη της οικογένειας να απολαύσουν ξεχωριστές στιγμές».
Latest News
H Adidas ξεπέρασε τις προσδοκίες στις πωλήσεις και αναβαθμίζει το guidance για το 2024
Οι πωλήσεις της Adidas για το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, στα 5,82 δισ. ευρώ
Μουζάκης: Έλαβε διαταγή πληρωμής για οφειλή 4,93 εκατ. ευρώ από την Εθνική Τράπεζα – Τι απαντά
Αφορά σε εγγυητική ευθύνη υπέρ της πρωτοφειλέτριας εταιρείας Ήλιος Βιομηχανία Πλεκτικής ΑΒΕΕ
DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα
Η Attica Bank εκτιμά πώς η επιπλέον ζημιά που θα προκύψει από ενδεχόμενη πώληση του εν λόγω χαρτοφυλακίου μέσω τιτλοποίησης υπό το πρόγραμμα κρατικών εγγυήσεων Ηρακλής ΙΙΙ, δεν θα ξεπεράσει το ποσό των 400 εκατ. ευρώ.
Άνοδος 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής
Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024
Η Νέα Οδός - Κεντρική Οδός απέσπασε 2 βραβεία στο πεδίο της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας
Το roadmap της Attica Bank για τον πέμπτο τραπεζικό πόλο - Τι δήλωσε η Βρεττού
Η CEO της Attica Bank μίλησε για το deal και τη συμφωνία με τους μετόχους στη γενική συνέλευση της τράπεζας
Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου η Space Hellas
Το έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Ιονίου Πανεπιστημίου και τη λήψη των κατάλληλων τεχνικών μέτρων για τον περιορισμό του κινδύνου παραβίασης ή καταστροφής των πληροφοριακών του συστημάτων
Κλειδώνει το deal για την Attica Bank - Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση
Oλοκληρώνονται οι διαδικασίες της Attica Bank για τη δημιουργία του πέμπτου ισχυρότερου πόλου στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα
«Τα σπάει» η Chanel στην Ελλάδα
Ώθηση από τις νέες μπουτίκ Chanel σε Βουκουρεστίου και Nammos Vilage στη Μύκονο
Γιατί «θάμπωσαν» τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Flora
Πόσο επηρέασε η πτώση του τουρισμού στη Μύκονο την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora