
Η Ρωσία σχεδιάζει την έναρξη της ναυσιπλοΐας καθ’ όλη την διάρκεια του έτους, μέσω της Βόρειας Θαλάσσιας Οδού η οποία διέρχεται μέσω της Αρκτικής, το 2022 ή το 2023, δήλωσε σήμερα ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιούρι Τρούτνεφ.
Η Ρωσία έχει κάνει σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές για να αναπτύξει την Βόρεια Θαλάσσια Οδό, την οποία θέλει να μετατρέψει σε σημαντική γραμμή ναυσιπλοΐας, καθώς στην Αρκτική αυξάνεται η θερμοκρασία γρηγορότερα από τα άλλα μέρη του κόσμου. Προς το παρόν δεν χρησιμοποιείται τον χειμώνα, επειδή καλύπτεται από παχύ στρώμα πάγου.
«Προγραμματίζουμε να αρχίσουμε την μετάβαση στην ναυσιπλοΐα καθ’ όλη την διάρκεια του έτους το 2022-2023» δήλωσε ο Τρούτνεφ στο κρατικό τηλεοπτικό κανάλι Rossiya 24.
Η διαδρομή μέσω της Βόρειας Θαλάσσιας Οδού που γίνεται κατά μήκος των βόρειων παραλίων της Ρωσίας, χρησιμοποιείται σήμερα για την μεταφορά υδρογονανθράκων και άλλων πηγών ενέργειας, έως εννέα μήνες τον χρόνο.
Οι αξιωματούχοι θέλουν να αυξήσουν τον όγκο των εμπορευμάτων που αποστέλλονται μέσω αυτής της οδού, στους 80 εκατομμύρια τόνους ετησίως. Πέρυσι ο όγκος των εμπορευμάτων είχε φθάσει τους 33 εκατομμύρια τόνους.
Ο πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν είχε δηλώσει τον περασμένο μήνα ότι η Ρωσία πρέπει να αρχίσει συστηματικά την μεταφορά εμπορευμάτων με κοντέινερ μέσω της Βόρειας Θαλάσσιας Οδού.
Η Ρωσία σχεδιάζει επίσης να ναυπηγήσει παγοθραυστικά που θα κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο, καθώς και μεγάλα παγοθραυστικά με σκοπό να αναπτύξει την διαδρομή αυτή ώστε να χρησιμοποιείται καθ όλη την διάρκεια του έτους.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων