Τα καταναλωτικά προϊόντα του Netflix, από μπλουζάκια μέχρι αυτοκόλλητα και κούκλες, είναι ήδη διαθέσιμα στο διαδίκτυο σε πολλές πλατφόρμες λιανικής πώλησης. Η συμφωνία ωστόσο με την Walmart δημιουργεί έναν αποκλειστικό κόμβο στο Walmart.com για τα εμπορεύματα του Netflix, το Netflix Hub. Πρόκειται για την πρώτη «ηλεκτρονική βιτρίνα» που έχει δημιουργήσει το Netflix με μια μεγάλη εταιρεία λιανικής πώλησης που διαθέτει πανεθνικό δίκτυο κάλυψης. Να σημειωθεί δε ότι το Netflix διαθέτει επίσης το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα, το Netflix.shop.
«Θέλουμε να συνεχίσουμε να συναντάμε τους φίλους μας είτε μέσω της μεγαλύτερης διαδικτυακής μας αγοράς στο Walmart, είτε μέσω του ηλεκτρονικού Netflix.shop», δήλωσε ο Τζος Σίμον, αντιπρόεδρος καταναλωτικών προϊόντων της Netflix.
Ο κ. Σίμον είπε ότι τα έσοδα από μόνα τους δεν θα έπρεπε να είναι το μέτρο επιτυχίας για μια επιχείρηση. «Η πραγματική αξία έγκειται στην ενίσχυση της αγάπης των θαυμαστών για τις εκπομπές και τις ταινίες που παρακολουθούν στο Netflix», εξήγησε.
Το Netflix παραχωρεί επίσης τα πνευματικά δικαιώματα σε παραγωγούς που δημιουργούν εμπορεύματα εμπνευσμένα από προϊόντα της, έναντι ενός ποσοστού από τις πωλήσεις των παραγωγών αυτών στο λιανεμπόριο.
Μπλουζάκια με θέματα επμνευσμένα από το Netflix, όπως «Squid Game», «Nailed It!» περιλαμβάνονται σε τέτoιου είδους προϊόντα. Ακόμα και σετ ψησίματος και ένα κασετόφωνο bluetooth «Stranger Things». Πάντως η εταιρεία δεν αποκαλύπτει το μέγεθος της αναδυόμενης επιχείρησής της στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Το Netflix είναι η μεγαλύτερη υπηρεσία ροής στον κόσμο, με πάνω από 200 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως. Αλλά η ανάπτυξή της επιβραδύνθηκε, ειδικά στις ΗΠΑ, όπου το Netflix αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από τους αντιπάλους του, συμπεριλαμβανομένου του Walt Disney. Co.
Prime Video
Το Netflix εισέρχεται επίσης στο χώρο των βιντεοπαιχνιδιών καθώς προσπαθεί να προσελκύσει νέους πελάτες και να διατηρήσει τους υπάρχοντες πελάτες στην πλατφόρμα του για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ριντ Χέστινγκς, δήλωσε ότι δεν περιμένει οι νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα βιντεοπαιχνίδια, να αποτελέσουν σημαντικούς παράγοντες δημιουργίας εσόδων.
Ωστόσο επισήμανε ότι «ενισχύουν την εξαιρετική εξυπηρέτηση που έχουμε», προσθέτοντας ότι στόχος είναι να συμβάλουν στην ανάπτυξη ενδιαφέροντος για τους κορυφαίους τίτλους της εταιρείας. «Ο λόγος που τα κάνουμε είναι να βοηθήσουμε την συνδρομητική υπηρεσία να αναπτυχθεί και να γίνει πιο σημαντική στη ζωή των ανθρώπων.»
Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Walmart, Τζεφ Έβανς, δήλωσε από τη μεριά του, ότι η συνεργασία είναι μια ευκαιρία για τον κολοσσού της λιανικής πώλησης, για να συνδεθεί με τη βάση των πελατών του Netflix και να προσελκύσει δυνητικά νέους πελάτες.
Latest News
Γιατί η Meta έπρεπε να «υποκλιθεί στον Τραμπ» πριν από την ορκωμοσία του
Η Meta έχει πολλά να διακινδυνεύσει, γι' αυτό και επαναπροσδιορίζει τη θέση της ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις - Τι κάνει τώρα με τον Τραμπ
Η Google αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε τις ειδήσεις – Τι είναι η λειτουργία «Daily listen»
Η Google δοκιμάζει μια νέα λειτουργία, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, που θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο ενημέρωσης των χρηστών.
Στη «Silicon Valley» της Ταϊβάν - Εκεί που χτυπά η καρδιά της τεχνολογίας
Το νέο επιστημονικό πάρκο εισφέρει το 6% του ΑΕΠ της Ταϊβάν - Στο Σίντσου έχουν εγκατασταθεί εκατοντάδες τεχνολογικές επιχειρήσεις
Η Τεχνητή νοημοσύνη κατά της φοροδιαφυγής - Το σχέδιο της ΑΑΔΕ
Η εφορία δημιουργεί ενιαίο προφίλ για κάθε φορολογούμενο - Οι άξονες του Στρατηγικού Σχεδίου
Οργή στη Nvidia για τους επικείμενους περιορισμούς Μπάιντεν στις εξαγωγές μικροτσίπ
Η Nvidia είναι ο κορυφαίος πωλητής των λεγόμενων επιταχυντών τεχνητής νοημοσύνης και θα επηρεαστεί από τα νέα μέτρα
«Ανεβαίνει» ο ανταγωνισμος ανάμεσα στη Blue Origin και τη SpaceX - Την Κυριακή η εκτόξευση του πυραύλου New Glenn
Με ύψος 30 ορόφων, ο New Glenn αποτέλεσε βασικό στόχο της Blue Origin και επιδιώκει να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τον Falcon 9 της SpaceX
Αντίστροφη μέτρηση για το TikTok στις ΗΠΑ - Ο «τελικός» στο Ανώτατο Δικαστήριο
TikTok και ByteDance αμφισβητούν τον νόμο που υποχρεώνει την πώληση της πλατφόρμας έως τις 19 Ιανουαρίου ή το «λουκέτο»
Τα μεγαλύτερα έσοδα από το 1994 κατέγραψε το 2024 η TSMC
Οι μετοχές της TSMC που είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο της Ταϊβάν έχουν αυξηθεί κατά 88% τους τελευταίους 12 μήνες
Οι ΗΠΑ ξεκινούν έρευνα για την τεχνολογία «έξυπνης κλήσης» χωρίς οδηγό της Tesla
Οι αρχές θεωρούν ότι τα αυτοκίνητα της Tesla εξοπλισμένα με αυτό το λογισμικό έχουν προβλήματα αναγώρισης αντικειμένων και σταθμευμένων οχημάτων
Μια ακόμη από τις Big Tech, η Microsoft προσφέρει ενα εκατ. δολ. για την ορκωμοσία Τράμπ
Microsoft, Google, Meta και Amazon έχουν δώσει ή πρόκειται να συμβάλλουν. με ένα εκατ. δολ η κάθε μια, στο ταμείο για την ορκωμοσία Τράμπ