
Τα καταναλωτικά προϊόντα του Netflix, από μπλουζάκια μέχρι αυτοκόλλητα και κούκλες, είναι ήδη διαθέσιμα στο διαδίκτυο σε πολλές πλατφόρμες λιανικής πώλησης. Η συμφωνία ωστόσο με την Walmart δημιουργεί έναν αποκλειστικό κόμβο στο Walmart.com για τα εμπορεύματα του Netflix, το Netflix Hub. Πρόκειται για την πρώτη «ηλεκτρονική βιτρίνα» που έχει δημιουργήσει το Netflix με μια μεγάλη εταιρεία λιανικής πώλησης που διαθέτει πανεθνικό δίκτυο κάλυψης. Να σημειωθεί δε ότι το Netflix διαθέτει επίσης το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα, το Netflix.shop.
«Θέλουμε να συνεχίσουμε να συναντάμε τους φίλους μας είτε μέσω της μεγαλύτερης διαδικτυακής μας αγοράς στο Walmart, είτε μέσω του ηλεκτρονικού Netflix.shop», δήλωσε ο Τζος Σίμον, αντιπρόεδρος καταναλωτικών προϊόντων της Netflix.
Ο κ. Σίμον είπε ότι τα έσοδα από μόνα τους δεν θα έπρεπε να είναι το μέτρο επιτυχίας για μια επιχείρηση. «Η πραγματική αξία έγκειται στην ενίσχυση της αγάπης των θαυμαστών για τις εκπομπές και τις ταινίες που παρακολουθούν στο Netflix», εξήγησε.
Το Netflix παραχωρεί επίσης τα πνευματικά δικαιώματα σε παραγωγούς που δημιουργούν εμπορεύματα εμπνευσμένα από προϊόντα της, έναντι ενός ποσοστού από τις πωλήσεις των παραγωγών αυτών στο λιανεμπόριο.
Μπλουζάκια με θέματα επμνευσμένα από το Netflix, όπως «Squid Game», «Nailed It!» περιλαμβάνονται σε τέτoιου είδους προϊόντα. Ακόμα και σετ ψησίματος και ένα κασετόφωνο bluetooth «Stranger Things». Πάντως η εταιρεία δεν αποκαλύπτει το μέγεθος της αναδυόμενης επιχείρησής της στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Το Netflix είναι η μεγαλύτερη υπηρεσία ροής στον κόσμο, με πάνω από 200 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως. Αλλά η ανάπτυξή της επιβραδύνθηκε, ειδικά στις ΗΠΑ, όπου το Netflix αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από τους αντιπάλους του, συμπεριλαμβανομένου του Walt Disney. Co.
Prime Video
Το Netflix εισέρχεται επίσης στο χώρο των βιντεοπαιχνιδιών καθώς προσπαθεί να προσελκύσει νέους πελάτες και να διατηρήσει τους υπάρχοντες πελάτες στην πλατφόρμα του για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ριντ Χέστινγκς, δήλωσε ότι δεν περιμένει οι νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα βιντεοπαιχνίδια, να αποτελέσουν σημαντικούς παράγοντες δημιουργίας εσόδων.
Ωστόσο επισήμανε ότι «ενισχύουν την εξαιρετική εξυπηρέτηση που έχουμε», προσθέτοντας ότι στόχος είναι να συμβάλουν στην ανάπτυξη ενδιαφέροντος για τους κορυφαίους τίτλους της εταιρείας. «Ο λόγος που τα κάνουμε είναι να βοηθήσουμε την συνδρομητική υπηρεσία να αναπτυχθεί και να γίνει πιο σημαντική στη ζωή των ανθρώπων.»
Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Walmart, Τζεφ Έβανς, δήλωσε από τη μεριά του, ότι η συνεργασία είναι μια ευκαιρία για τον κολοσσού της λιανικής πώλησης, για να συνδεθεί με τη βάση των πελατών του Netflix και να προσελκύσει δυνητικά νέους πελάτες.


Latest News

Η Ευρώπη θα πρέπει να επιλέξει μεταξύ αμερικανικής ή κινεζικής τεχνολογίας - Τι είπε αξιωματούχος του Τραμπ
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Επικοινωνιών Μπρένταν Καρ προτρέπει την Ευρώπη να επιλέξει την εταιρεία Starlink του ίλον Μασκ

Τα... καμάρια της Silicon Valley δεν πλήρωσαν φόρους εκατοντάδων δισ. δολαρίων
Οι κορυφαίες αμερικανικές εταιρείες τεχνολογίας, γνωστές ως Silicon Six, δημιουργούν κέρδη δισεκατομμυρίων, αλλά «κλέβουν» το δημόσιο ταμείο

Ξεπέρασαν τις 15.000 οι επισκέπτες στη Beyond 2025
Η BEYOND 2025 συγκέντρωσε περισσότερους από 300 εκθέτες από την Ελλάδα και από 10 χώρες

Πώς θα προστατευτείτε από ηλεκτρονικές απάτες σε καιρούς οικονομικής αβεβαιότητας
Επιτήδειοι με κακούς σκοπούς μπορεί να επιχειρήσουν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση και οι χρήστες να πέσουν θύματα σε ηλεκτρονικές απάτες

Οι start-ups που δημιουργούν εργαλεία παραγωγικότητας είναι το νέο μεγάλο στοίχημα της ΑΙ - Ποιες είναι
Οι επενδυτές ποντάρουν σε AI startups που αναπτύσσουν πρακτικές εφαρμογές της ΑΙ αναζητώντας μεγάλα κέρδη χωρίς τεράστιες δαπάνες

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να μοιράζεστε ποτέ με την τεχνητή νοημοσύνη
To ChatGPT, όπως και άλλα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, εξελίσσονται χρησιμοποιούνται από όλο και περισσότερους ανθρώπους για μια ευρεία γκάμα αναζητήσεων

Ποιες είναι οι 10 χώρες με τα περισσότερα ταλέντα στην AI
Έρευνα της Microsoft, με τη συμμετοχή 31.000 ατόμων σε 31 χώρες, έδειξε ότι το 66% των επιχειρήσεων δεν θα προσλάμβανε κάποιον χωρίς δεξιότητες στην τεχνητή νοημοσύνη

Η συμβολή της ΑΙ στην κατανόηση της σεισμικής κρίσης στη Σαντορίνη
Τα πρώτα αποτελέσματα της χρήση υψηλής τεχνολογίας και τεχνητής νοημοσύνης στην παρακολούθηση της σεισμικής δραστηριότητας στη Σαντορίνη

Alphabet και Nvidia επενδύουν στην εταιρεία του Σάτσκεβερ, συνιδρυτή της OpenAI
Σύμφωνα με το Reuters, Alphabet και Nvidia επενδύουν στην SSI του Ίλια Σάτσκεβερ που είχε αποχωρήσει πέρυσι από την OpenAI δημιουργό του ChatGTP

Πισσαρίδης (LSE): Η μάχη για την AI κερδίζεται με επενδύσεις και αλλαγές
Για την ανάγκη επενδύσεων στην Τεχνητή Νοημοσύνη και τα βήματα που πρέπει να κάνει η Ευρώπη ώστε να μη χάσει ακόμα περισσότερο έδαφος από τις ΗΠΑ, μίλησε ο Χριστόφορος Πισσαρίδης, Regius Professor, London School of Economics and Political Science