
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το πλάνο της ενεργειακής μετάβασης της Motor Oil.
Πηγές του ομίλου σημειώνουν ότι οι επιχειρηματικές δραστηριότητες στηρίζονται σε τέσσερις πυλώνες και σε αυτούς η διοίκηση και τα στελέχη της εργάζονται προκειμένου να προσαρμοστούν στην πράσινη οικονομία.
Έτσι, στον πρώτο πυλώνα που αποτελείται από το διυλιστήριο συνεχίζονται οι επενδύσεις καθώς τα έσοδα του αποτελούν και τη βασική πηγή ρευστότητας. Σύμφωνα με πληροφορίες της εισηγμένης, στα μέσα του επόμενου χρόνου ολοκληρώνεται η επένδυση των 320 εκ. ευρώ για τη μονάδα της νάφθας.
Ο δεύτερος πυλώνας της δραστηριότητας του ομίλου είναι η εμπορία και η λιανική καυσίμων. «Σχεδιάζουμε το πρατήριο του μέλλοντος», σημειώνουν χαρακτηριστικά πηγές της Motor Oil, όπου σε 15 με 20 χρόνια ο εφοδιασμός των οχημάτων θα κυριαρχείται από το ηλεκτρικό ρεύμα. Φορτιστές αλλά και ανάπτυξη της λιανικής και της μικρό εστίασης θα συνθέτουν τα νέα πρατήρια.
Ο τρίτος πυλώνας περιλαμβάνει τη θυγατρική με τις δραστηριότητες σε ΑΠΕ, ηλεκτρική ενέργειας και φυσικό αέριο. Η Motor Oil θα έχει στο τέλος του 2022 με αρχές του 2023 σε λειτουργία έργα ΑΠΕ συνολικής ισχύος 364 MW.
Ταυτόχρονα έχει χαρτοφυλάκιο με άδειες ΑΠΕ ισχύος 650 MW και σε αυτό αξιολογούνται τα projects προκειμένου να υλοποιούνται τα πλέον ώριμα. Έτσι το 2025 η Motor Oil θα έχει σε λειτουργία 500 με 600 MW και παράλληλα έχει θέσει πιο μακροπρόθεσμο στόχο τα 1 GW.
Η Motor Oil σε συνεργασία με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προχωρά στην κατασκευή του σταθμού ηλεκτροπαραγωγής με φυσικό αέριο στην Κομοτηνή, ενώ στην προμήθεια ενέργειας αναπτύσσεται και η θυγατρική NRG.
Ο τέταρτος πυλώνας της ενεργειακής μετάβασης για τον ενεργειακό όμιλο είναι οι επενδύσεις στο υδρογόνο συμμετέχοντας σε δύο μεγάλα projects αλλά και το σκέλος της κυκλικής οικονομίας όπου συμμετέχει σε διαγωνισμούς μέσω κοινοπραξιών.


Latest News

«Κλειδώνουν» έξτρα μπόνους για τα έργα στην αποθήκευση ενέργειας
Αποφασίζονται την Πέμπτη 3 Απριλίου από την Ολομέλεια της Αρχής τα νέα κίνητρα για τα έργα στην αποθήκευση ενέργειας

Με δέλεαρ άτοκα δάνεια, η Tesla... σπρώχνει το Model Y στην Κίνα
Η αυτοκινητοβιομηχανία του Ιλον Μασκ, Τesla, βρίσκεται αντιμέτωπη με μια μεγάλη πτώση στις πωλήσεις των οχημάτων της στην Κίνα

Συναγερμός για το οικοσύστημα από τον Εμανουέλ Μακρόν
Την ώρα που το Εφετείο καταδίκαζε τη Μαρίν Λεπέν, ο γάλλος πρόεδρος δημιουργούσε Συμβούλιο Οικολογικού Σχεδιασμού

Δύο ταχυφορτιστές εγκατέστησε ο ΗΡΩΝ στην Νέα Οδό
Οι εγκατεστημένοι ταχυφορτιστές είναι ήδη διαθέσιμοι μέσω της εφαρμογής ΗΡΩΝ Pulse
![Τουρκία: Μεγάλες βλέψεις για παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/ot_turkish_autos-600x352.png)
Τουρκικές βλέψεις για παραγωγή EV [γράφημα]
Η Τουρκία επιδιώκει να αξιοποιήσει τη γεωγραφική της θέση προσπαθώντας να γίνει πύλη αυτοκινητοβιομηχανιών, εκτός ΕΕ κυρίως, προς την ευρωπαϊκή αγορά

Οι περικοπές πράσινης ηλεκτροπαραγωγής θα αυξάνονται με τη διείσδυση ΑΠΕ
Βασική ευθύνη του ΑΔΜΗΕ είναι η ασφάλεια του συστήματος και με αυτό το κριτήριο χορηγούνται και θα χορηγούνται προσφορές σύνδεσης στα νέα έργα ΑΠΕ

Μπαίνει ο… ήλιος στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο – Η συμφωνία της UEFA με την SolarPower
Πώς θα «πρασινίσουν» τα γήπεδα - Στα θρανία οι ομάδες για σεμινάρια από τη SolarPower

Σε ιστορικό χαμηλό οι πάγοι της Αρκτικής – Προειδοποίηση για τον καιρό στο Βόρειο Ημισφαίριο
Ο θαλάσσιος πάγος της Αρκτικής βρίσκεται αυτή την περίοδο στη μέγιστη έκτασή του, η οποία όμως έχει πέσει στα χαμηλότερα επίπεδα που έχουν καταγραφεί ποτέ.
![BYD: Ποιος είναι ο Γουάνγκ Τσουανφού που χτίζει τα όνειρα της Κίνας [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/ot_BYD_Ceo_CHUANFU-600x352.png)
Γουάνγκ Τσουανφού: Χτίζει τα Όνειρα της Κίνας με την BYD [γράφημα]
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD του Γουάνγκ Τσουανφού ανακοίνωσε πωλήσεις για όλο το 2024 που ξεπέρασαν αυτές της Tesla

Καμπανάκι IRENA για τις ΑΠΕ - Δεν είναι αρκετές, παρά την αύξηση ρεκόρ το 2024
To συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος τις αύξησης παραγωγής ενέργειας από ΑΠΕ προέρχεται από ηλιακά και αιολικά έργα