Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το πλάνο της ενεργειακής μετάβασης της Motor Oil.
Πηγές του ομίλου σημειώνουν ότι οι επιχειρηματικές δραστηριότητες στηρίζονται σε τέσσερις πυλώνες και σε αυτούς η διοίκηση και τα στελέχη της εργάζονται προκειμένου να προσαρμοστούν στην πράσινη οικονομία.
Έτσι, στον πρώτο πυλώνα που αποτελείται από το διυλιστήριο συνεχίζονται οι επενδύσεις καθώς τα έσοδα του αποτελούν και τη βασική πηγή ρευστότητας. Σύμφωνα με πληροφορίες της εισηγμένης, στα μέσα του επόμενου χρόνου ολοκληρώνεται η επένδυση των 320 εκ. ευρώ για τη μονάδα της νάφθας.
Ο δεύτερος πυλώνας της δραστηριότητας του ομίλου είναι η εμπορία και η λιανική καυσίμων. «Σχεδιάζουμε το πρατήριο του μέλλοντος», σημειώνουν χαρακτηριστικά πηγές της Motor Oil, όπου σε 15 με 20 χρόνια ο εφοδιασμός των οχημάτων θα κυριαρχείται από το ηλεκτρικό ρεύμα. Φορτιστές αλλά και ανάπτυξη της λιανικής και της μικρό εστίασης θα συνθέτουν τα νέα πρατήρια.
Ο τρίτος πυλώνας περιλαμβάνει τη θυγατρική με τις δραστηριότητες σε ΑΠΕ, ηλεκτρική ενέργειας και φυσικό αέριο. Η Motor Oil θα έχει στο τέλος του 2022 με αρχές του 2023 σε λειτουργία έργα ΑΠΕ συνολικής ισχύος 364 MW.
Ταυτόχρονα έχει χαρτοφυλάκιο με άδειες ΑΠΕ ισχύος 650 MW και σε αυτό αξιολογούνται τα projects προκειμένου να υλοποιούνται τα πλέον ώριμα. Έτσι το 2025 η Motor Oil θα έχει σε λειτουργία 500 με 600 MW και παράλληλα έχει θέσει πιο μακροπρόθεσμο στόχο τα 1 GW.
Η Motor Oil σε συνεργασία με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προχωρά στην κατασκευή του σταθμού ηλεκτροπαραγωγής με φυσικό αέριο στην Κομοτηνή, ενώ στην προμήθεια ενέργειας αναπτύσσεται και η θυγατρική NRG.
Ο τέταρτος πυλώνας της ενεργειακής μετάβασης για τον ενεργειακό όμιλο είναι οι επενδύσεις στο υδρογόνο συμμετέχοντας σε δύο μεγάλα projects αλλά και το σκέλος της κυκλικής οικονομίας όπου συμμετέχει σε διαγωνισμούς μέσω κοινοπραξιών.
Latest News
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Θα μπορούσε να γίνει η Αθήνα Βαλένθια;
Ποιες περιοχές της πρωτεύουσας κινδυνεύουν από μεγάλα πλημμυρικά φαινόμενα – Η αυθαίρετη δόμηση, τα ελλιπή αντιπλημμυρικά έργα και οι επιπτώσεις από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αθήνα
«Πράσινη» απόβαση από τις ελληνικές επιχειρήσεις ενέργειας στο Μπακού – Ισχυρά ονόματα στην COP29
ΤΕΡΝΑ, ΔΕΗ, AKTOR, Κοπελούζος, ΤΙΤΑΝ, Helleniq Energy, Motor Oil και άλλες ενεργειακές επιχειρήσεις στην COP29
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Εως το 2025 η Ευρώπη θα παράγει ετησίως 32 GW από ανεμογεννήτριες
Η Γερμανία ενισχύοντας τα έργα ΑΠΕ, τετραπλασίασε τις αδειοδοτήσεις για νέα χερσαία αιολικά πάρκα
«Μαρσάρει» η F1 με στόχο τις μηδενικές εκπομπές
H Formula 1, που αποτελεί το κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου, στρέφει την τεχνογνωσία του στην υπερθέρμανση του πλανήτη
Το deal της AKTOR στην αποθήκευση ενέργειας – H εξαγορά από Enercoplan και οι επενδύσεις 1,5 δισ.
H AKTOR, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, εξαγόρασε χαρτοφυλάκιο έργων αντλησιοταμίευσης της Enercoplan Energy & Investments
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες
Τα έσοδα της BYD ξεπέρασαν της Tesla για πρώτη φορά
Τα έσοδα της BYD αυξήθηκαν κατά 24% καθώς οι κρατικές επιδοτήσεις δίνουν ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας