Κερδισμένος και ταυτόχρονα εξαιρετικά επιβαρυμένος από τον αυξημένο φόρτο εργασίας που έφερε αιφνιδίως η πανδημία, ο κλάδος των ταχυμεταφορών σε όλο τον κόσμο κλήθηκε να ανταποκριθεί σε μια πρόκληση άνευ προηγουμένου.

Οι εταιρείες που κατάφεραν να διατηρήσουν την ικανοποίηση των πελατών τους υπό αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες ενώ παράλληλα εξυπηρετούσαν εκτεταμένες περιοχές, αξίζουν της προσοχής και της μελέτης μας, λειτουργώντας ως πρότυπα επιχειρηματικής στρατηγικής.

Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και η Courier Center, μια εταιρεία με ιστορία 25 ετών στον τομέα των ταχυμεταφορών, η οποία ανακοίνωσε πρόσφατα την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης διεύρυνσης του δικτύου συνεργατών της, που της επιτρέπει πλέον να εξυπηρετεί πάνω από το 90% της ελληνικής επικράτειας. Και ταυτόχρονα, εξακολουθεί να διατηρεί την ικανοποίηση των πελατών της στα ύψη, λαμβάνοντας βαθμολογία της τάξης του 9.5/10.

Το γεγονός αυτό δεν είναι τυχαίο. Η Courier Center, του ομίλου Μαρινάκη, ανήκει στις πρώτες εταιρείες του κλάδου που «έτρεξαν» έρευνες ικανοποίησης καταναλωτή. Έκτοτε, συλλέγει διαρκώς σχετικά στοιχεία μέσα από την online έρευνα στην πλατφόρμα e-satisfaction, που επιτρέπει σε όσους χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της να την αξιολογήσουν.

Τα αποτελέσματα παραμένουν διθυραμβικά. Είναι ενδεικτικό ότι οι παραλήπτες των πακέτων της Courier Center στα νησιά του Ιονίου βαθμολόγησαν τις υπηρεσίες της εταιρείας με 9.9/10, ενώ η Ήπειρος, το Νότιο Αιγαίο και η Ανατολική Μακεδονία & Θράκη με 9.9, 9.7 και 9.8/10 αντίστοιχα.

Εξάλλου, η εταιρεία κατόρθωσε να επιδείξει συνέπεια σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία για τις ελληνικές εταιρείες ταχυμεταφορών, με τα δέματα της να φτάνουν πλέον καθημερινά σε όλες τις πόλεις, τα χωριά και τα νησιά της Ελλάδας, καλύπτοντας σχεδόν το σύνολο της χώρας, μέσα από την ενίσχυση των συνεργατών της.

Στρατηγικός στόχος της Courier Center είναι να παραμείνει στην πρώτη γραμμή του κλάδου των ταχυμεταφορών με το πλέον ανεπτυγμένο δίκτυο διανομής και πραγματικά αξιόπιστες παραδόσεις.

Προκειμένου να εξυπηρετήσει με τη μεγαλύτερη δυνατή συνέπεια το πελατολόγιο της, η εταιρεία προσφέρει:

-Αποστολές σε Ελλάδα, Κύπρο και εξωτερικό

-Πάνω από 200 σημεία παραλαβής σε όλη την Ελλάδα

-Αποστολή ενημερώσεων με SMS και σύστημα web shipping orders

-Αυθημερόν παραδόσεις

-Σύστημα αξιολόγησης e-satisfaction

-24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση

Όπως δήλωσε ο Παναγιώτης Χύτας, γενικός διευθυντή της εταιρίας, «γνωρίζουμε πολύ καλά ποσό σημαντικό είναι για τους πελάτες μας, που δραστηριοποιούνται στη λιανική και το ηλεκτρονικό εμπόριο, να πετυχαίνουν συνεπείς παραδόσεις. Η συνέπεια στις παραδόσεις αποστολών επηρεάζει άμεσα την εικόνα που έχουν οι πελάτες για μια εταιρία λιανικής ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Είμαστε 25 χρόνια εταιρία και αυτό δεν είναι τυχαίο. Συμβαίνει επειδή αντιμετωπίζουμε με πολύ μεγάλη υπευθυνότητα αυτό που κάνουμε και ακόμα περισσότερο με συνέπεια. Και για αυτό υλοποιούμε συνέχεια έρευνες καταναλωτή και είναι σημαντικό που το ποσοστό ικανοποίησης 9.5/10 δεν προέρχεται από μία περιοχή της Ελλάδας αλλά απ’ όλη τη χώρα».

Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία προσφέρει αποστολές σε Ελλάδα, Κύπρο και εξωτερικό, διατηρώντας περισσότερα από 200 σημεία παραλαβής σε όλη τη χώρα και προσφέροντας ενημερώσεις με SMS, σύστημα web shipping orders, αυθημερόν παραδόσεις και 24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση.

Χάρη στα παραπάνω, αλλά και τα προηγμένα logistics capabilities που διαθέτει, είναι σε θέση να προσφέρει στους συνεργάτες της από τον κλάδο της λιανικής και του ηλεκτρονικού εμπορίου ένα από τα σημαντικότερα πράγματα για την περίοδο αβεβαιότητας που διανύουμε: Αξιοπιστία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις