![Courier Center: Παραδίδει μαθήματα ικανοποίησης πελατών σε ολόκληρη την Ελλάδα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/10/Courier_Center_deltio-tupou_2_orange.png)
Κερδισμένος και ταυτόχρονα εξαιρετικά επιβαρυμένος από τον αυξημένο φόρτο εργασίας που έφερε αιφνιδίως η πανδημία, ο κλάδος των ταχυμεταφορών σε όλο τον κόσμο κλήθηκε να ανταποκριθεί σε μια πρόκληση άνευ προηγουμένου.
Οι εταιρείες που κατάφεραν να διατηρήσουν την ικανοποίηση των πελατών τους υπό αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες ενώ παράλληλα εξυπηρετούσαν εκτεταμένες περιοχές, αξίζουν της προσοχής και της μελέτης μας, λειτουργώντας ως πρότυπα επιχειρηματικής στρατηγικής.
Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και η Courier Center, μια εταιρεία με ιστορία 25 ετών στον τομέα των ταχυμεταφορών, η οποία ανακοίνωσε πρόσφατα την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης διεύρυνσης του δικτύου συνεργατών της, που της επιτρέπει πλέον να εξυπηρετεί πάνω από το 90% της ελληνικής επικράτειας. Και ταυτόχρονα, εξακολουθεί να διατηρεί την ικανοποίηση των πελατών της στα ύψη, λαμβάνοντας βαθμολογία της τάξης του 9.5/10.
Το γεγονός αυτό δεν είναι τυχαίο. Η Courier Center, του ομίλου Μαρινάκη, ανήκει στις πρώτες εταιρείες του κλάδου που «έτρεξαν» έρευνες ικανοποίησης καταναλωτή. Έκτοτε, συλλέγει διαρκώς σχετικά στοιχεία μέσα από την online έρευνα στην πλατφόρμα e-satisfaction, που επιτρέπει σε όσους χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της να την αξιολογήσουν.
Τα αποτελέσματα παραμένουν διθυραμβικά. Είναι ενδεικτικό ότι οι παραλήπτες των πακέτων της Courier Center στα νησιά του Ιονίου βαθμολόγησαν τις υπηρεσίες της εταιρείας με 9.9/10, ενώ η Ήπειρος, το Νότιο Αιγαίο και η Ανατολική Μακεδονία & Θράκη με 9.9, 9.7 και 9.8/10 αντίστοιχα.
Εξάλλου, η εταιρεία κατόρθωσε να επιδείξει συνέπεια σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία για τις ελληνικές εταιρείες ταχυμεταφορών, με τα δέματα της να φτάνουν πλέον καθημερινά σε όλες τις πόλεις, τα χωριά και τα νησιά της Ελλάδας, καλύπτοντας σχεδόν το σύνολο της χώρας, μέσα από την ενίσχυση των συνεργατών της.
Στρατηγικός στόχος της Courier Center είναι να παραμείνει στην πρώτη γραμμή του κλάδου των ταχυμεταφορών με το πλέον ανεπτυγμένο δίκτυο διανομής και πραγματικά αξιόπιστες παραδόσεις.
Προκειμένου να εξυπηρετήσει με τη μεγαλύτερη δυνατή συνέπεια το πελατολόγιο της, η εταιρεία προσφέρει:
-Αποστολές σε Ελλάδα, Κύπρο και εξωτερικό
-Πάνω από 200 σημεία παραλαβής σε όλη την Ελλάδα
-Αποστολή ενημερώσεων με SMS και σύστημα web shipping orders
-Αυθημερόν παραδόσεις
-Σύστημα αξιολόγησης e-satisfaction
-24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση
Όπως δήλωσε ο Παναγιώτης Χύτας, γενικός διευθυντή της εταιρίας, «γνωρίζουμε πολύ καλά ποσό σημαντικό είναι για τους πελάτες μας, που δραστηριοποιούνται στη λιανική και το ηλεκτρονικό εμπόριο, να πετυχαίνουν συνεπείς παραδόσεις. Η συνέπεια στις παραδόσεις αποστολών επηρεάζει άμεσα την εικόνα που έχουν οι πελάτες για μια εταιρία λιανικής ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Είμαστε 25 χρόνια εταιρία και αυτό δεν είναι τυχαίο. Συμβαίνει επειδή αντιμετωπίζουμε με πολύ μεγάλη υπευθυνότητα αυτό που κάνουμε και ακόμα περισσότερο με συνέπεια. Και για αυτό υλοποιούμε συνέχεια έρευνες καταναλωτή και είναι σημαντικό που το ποσοστό ικανοποίησης 9.5/10 δεν προέρχεται από μία περιοχή της Ελλάδας αλλά απ’ όλη τη χώρα».
Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία προσφέρει αποστολές σε Ελλάδα, Κύπρο και εξωτερικό, διατηρώντας περισσότερα από 200 σημεία παραλαβής σε όλη τη χώρα και προσφέροντας ενημερώσεις με SMS, σύστημα web shipping orders, αυθημερόν παραδόσεις και 24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
Χάρη στα παραπάνω, αλλά και τα προηγμένα logistics capabilities που διαθέτει, είναι σε θέση να προσφέρει στους συνεργάτες της από τον κλάδο της λιανικής και του ηλεκτρονικού εμπορίου ένα από τα σημαντικότερα πράγματα για την περίοδο αβεβαιότητας που διανύουμε: Αξιοπιστία.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Βιομηχανικές περιοχές: Σύσκεψη βουλευτών της ΝΔ και εκπροσώπων του ΠΑΣΕΒΙΠΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/1213-600x450.jpg)
Διορθωτικές παρεμβάσεις στο νόμο 4982/22 για τις βιομηχανικές περιοχές ζητούν οι επιχειρήσεις των ΒΙΠΕ
Οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με εκπροσώπους του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης «ώστε να διαμορφωθεί ενα βιώσιμο μέλλον» για τις βιομηχανικές περιοχές
![Miele Hellas: Επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Miele-600x400.jpg)
Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία
Η επιτυχημένη πορεία της Miele Hellas οδηγεί σε ανάληψη της νέας αρμοδιότητας του νέου Miele Cluster Adria Aegean
![Jumbo: Αυξήθηκαν κατά 11% οι πωλήσεις τον Ιανουάριο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/jumbo55.png)
Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις τον Ιανουάριο
Αυξημένες 15% οι πωλήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο - Τι αναφέρει η διοίκηση της Jumbo
![Κλωστοϋφαντουργία: Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί -Υπόμνημα σε Σκυλακάκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/klostoyfantoyrgia-768x430-1-600x336.jpg)
Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί - Υπόμνημα σε Σκυλακάκη
Υπεισέρχεται πλέον στο κόστος του προϊόντος περίπου κατά 50%, και είναι 40% υψηλότερο από Ισπανία και Πορτογαλία αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΚ
![ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_peiraios_megalou333-600x352.png)
ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων
Το σενάριο της απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2025 - Βραχυπρόθεσμες προκλήσεις
![Public: Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_Publichome_Ηράκλειο-600x400.jpg)
Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης
Τα νέα μεγάλα “Public + home” αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού πλάνου των €10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία
![Profile Software: Νέο κέντρο ερευνας και ανάπτυξης στην Πάτρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/profile-software-600x300.webp)
Νέο κέντρο R&D στην Πάτρα για την Profile Software
Το νέο κέντρο R&D της Profile Software θα εστιάζει στη δημιουργία Χρηματοοικονομικών και Επιχειρησιακών λύσεων με χρήση AI και LLM
![Σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% στα online – Τι προτιμούν οι καταναλωτές [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/online-supermarket-768x402-1-600x314.jpg)
«Άλμα» 9% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ - Η δημοφιλής ημέρας [γραφήματα]
Ποιες κατηγορίες προϊόντων πρωταγωνιστούν στα online σούπερ μάρετ
![Goldman Sachs: Ανεβάζει τις τιμές στόχους των ελληνικών τραπεζών – Αναβαθμίζει την Alpha [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/golman-sachs-600x400.jpg)
Ανεβάζει τις τιμές στόχους των ελληνικών τραπεζών η Goldman Sachs - Αναβαθμίζει την Alpha [πίνακες]
Η Goldman Sachs, υποβαθμίζει την Eurobank – «Αγορά» συστήνει για ΕΤΕ, Πειραιώς
![Motor Oil: Στην ΝRG το 35% της Κόρινθος Power – Στα 56 εκατ. ευρώ το τίμημα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/MOTOROIL_Refineries_yerolymbos-29-600x399.jpg)
Motor Oil: Στην ΝRG το 35% της Κόρινθος Power – Στα 56 εκατ. ευρώ το τίμημα
Τι αναφέρει σε ανακοίνωση η Motor Oil