
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το πλάνο της ενεργειακής μετάβασης της Motor Oil.
Πηγές του ομίλου σημειώνουν ότι οι επιχειρηματικές δραστηριότητες στηρίζονται σε τέσσερις πυλώνες και σε αυτούς η διοίκηση και τα στελέχη της εργάζονται προκειμένου να προσαρμοστούν στην πράσινη οικονομία.
Έτσι, στον πρώτο πυλώνα που αποτελείται από το διυλιστήριο συνεχίζονται οι επενδύσεις καθώς τα έσοδα του αποτελούν και τη βασική πηγή ρευστότητας. Σύμφωνα με πληροφορίες της εισηγμένης, στα μέσα του επόμενου χρόνου ολοκληρώνεται η επένδυση των 320 εκ. ευρώ για τη μονάδα της νάφθας.
Ο δεύτερος πυλώνας της δραστηριότητας του ομίλου είναι η εμπορία και η λιανική καυσίμων. «Σχεδιάζουμε το πρατήριο του μέλλοντος», σημειώνουν χαρακτηριστικά πηγές της Motor Oil, όπου σε 15 με 20 χρόνια ο εφοδιασμός των οχημάτων θα κυριαρχείται από το ηλεκτρικό ρεύμα. Φορτιστές αλλά και ανάπτυξη της λιανικής και της μικρό εστίασης θα συνθέτουν τα νέα πρατήρια.
Ο τρίτος πυλώνας περιλαμβάνει τη θυγατρική με τις δραστηριότητες σε ΑΠΕ, ηλεκτρική ενέργειας και φυσικό αέριο. Η Motor Oil θα έχει στο τέλος του 2022 με αρχές του 2023 σε λειτουργία έργα ΑΠΕ συνολικής ισχύος 364 MW.
Ταυτόχρονα έχει χαρτοφυλάκιο με άδειες ΑΠΕ ισχύος 650 MW και σε αυτό αξιολογούνται τα projects προκειμένου να υλοποιούνται τα πλέον ώριμα. Έτσι το 2025 η Motor Oil θα έχει σε λειτουργία 500 με 600 MW και παράλληλα έχει θέσει πιο μακροπρόθεσμο στόχο τα 1 GW.
Η Motor Oil σε συνεργασία με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προχωρά στην κατασκευή του σταθμού ηλεκτροπαραγωγής με φυσικό αέριο στην Κομοτηνή, ενώ στην προμήθεια ενέργειας αναπτύσσεται και η θυγατρική NRG.
Ο τέταρτος πυλώνας της ενεργειακής μετάβασης για τον ενεργειακό όμιλο είναι οι επενδύσεις στο υδρογόνο συμμετέχοντας σε δύο μεγάλα projects αλλά και το σκέλος της κυκλικής οικονομίας όπου συμμετέχει σε διαγωνισμούς μέσω κοινοπραξιών.


Latest News

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Ημέρα της Γης: Η ΔΕΗ επενδύει στην καθαρή ενέργεια για βιώσιμη ανάπτυξη
Τι περιλαμβάνουν οι δεσμέυσεις του ομίλου ΔΕΗ για μείωση των άμεσων εκπομπών CO2

LG: Αποσύρεται απο επένδυση για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων
Η LG Energy Solution σε ανακοίνωσή της διευκρίνισε ότι λόγω «των συνθηκών της αγοράς και του επενδυτικού περιβάλλοντος, συμφωνήσαμε να αποσυρθούμε επίσημα από το έργο Indonesia GP (Grand Package)»

Η περιφρόνηση του Τραμπ στην πράσινη ενέργεια ακυρώνει επενδύσεις 8 δισ.
Πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις ΑΠΕ αναστέλλουν μαζικά επενδυτικά projects στον κλάδο

Η TotalEnergies εμμένει στη καθαρή ενέργεια καθώς οι ανταγωνιστές της αλλάζουν ρότα
Η TotalEnergies διατηρεί τη δέσμευσή του να επεκτείνει τις δραστηριότητές του σε υδρογονάνθρακες αλλά και πράσινη ενέργεια, ενώ BP και Shell στρέφονται στα ορυκτά καύσιμα
![Πλημμύρες: Σημειώθηκαν σε επίπεδα ρεκόρ στην Ευρώπη το 2024 [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/FLOOD_HUNGRY-600x450.jpg)
Το 2024 η Ευρώπη επλήγη απο εκτεταμένες πλημμύρες [γράφημα]
Οι πλημμύρες το 2024 επηρέασαν περίπου 413.000 πολίτες, σύμφωνα με την Υπηρεσία Κλιματικής Αλλαγής Copernicus της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τον Παγκόσμιο Μετεωρολογικό Οργανισμό

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία