Εγκρίθηκε από την Επιτροπή κεφαλαιαγοράς το ενημερωτικό δελτίο της εταιρίας «CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC» για τη δημόσια προσφορά και την εισαγωγή για διαπραγμάτευση έως 150.000 άυλων, κοινών, ανώνυμων ομολογιών με την έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου ύψους έως € 150 εκατ. με την εγγύηση της «CAPITAL PRODUCT PARTNERS L.P.» Έγκριση για την διαπραγμάτευση των ομολογιών έδωσε και το ΧΑ.
Η Capital Product Partners L.P. (CPLP) η ναυτιλιακή εταιρεία συμφερόντων του Ομίλου Μαρινάκη, είναι εισηγμένη από το 2007 στο Χρηματιστήριο NASDAQ της Νέας Υόρκης και ελέγχει έναν σύγχρονο στόλο 19 πλοίων ο οποίος περιλαμβάνει 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με συνολική μεταφορική ικανότητα 95.000 TEU ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τύπου Capesize και τρία πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers).
Η CPLP, θέτοντας ως στρατηγική επιλογή τη βιώσιμη ανάπτυξη, εισήλθε δυναμικά στην αγορά μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), αποκτώντας τρία νέα πλοία LNG ικανά να μεταφέρουν 525.000 κυβικά μέτρα φυσικού αερίου, ενώ διατηρεί το δικαίωμα (option) για την απόκτηση τριών ακόμη, για τη χρηματοδότηση των οποίων ετοιμάζεται να προχωρήσει στην έκδοση ομολόγου για πρώτη φορά στην Ελλάδα, με μια συνολική επένδυση ύψους $ 1,2 δις.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το σύνολο των πλοίων της εταιρείας είναι ναυλωμένα με κορυφαίες εταιρείες ενέργειας και μεταφοράς container παγκοσμίως, όπως οι BP, Cheniere, CMA CGM, HMM, MSC, Maersk Lines, ONE, ZIM με μακροχρόνιες συμβάσεις οι οποίες εξασφαλίζουν υψηλές και εγγυημένες αποδόσεις στην CPLP και ταυτόχρονα την προστατεύουν από τις διακυμάνσεις της ζήτησης και των ναύλων.
Περισσότερες πληροφορίες για το ενημερωτικό δελτίο της CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC» ΕΔΩ .
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη