Εγκρίθηκε από την Επιτροπή κεφαλαιαγοράς το ενημερωτικό δελτίο της εταιρίας «CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC» για τη δημόσια προσφορά και την εισαγωγή για διαπραγμάτευση έως 150.000 άυλων, κοινών, ανώνυμων ομολογιών με την έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου ύψους έως € 150 εκατ. με την εγγύηση της «CAPITAL PRODUCT PARTNERS L.P.» Έγκριση για την διαπραγμάτευση των ομολογιών έδωσε και το ΧΑ.
Η Capital Product Partners L.P. (CPLP) η ναυτιλιακή εταιρεία συμφερόντων του Ομίλου Μαρινάκη, είναι εισηγμένη από το 2007 στο Χρηματιστήριο NASDAQ της Νέας Υόρκης και ελέγχει έναν σύγχρονο στόλο 19 πλοίων ο οποίος περιλαμβάνει 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με συνολική μεταφορική ικανότητα 95.000 TEU ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τύπου Capesize και τρία πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers).
Η CPLP, θέτοντας ως στρατηγική επιλογή τη βιώσιμη ανάπτυξη, εισήλθε δυναμικά στην αγορά μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), αποκτώντας τρία νέα πλοία LNG ικανά να μεταφέρουν 525.000 κυβικά μέτρα φυσικού αερίου, ενώ διατηρεί το δικαίωμα (option) για την απόκτηση τριών ακόμη, για τη χρηματοδότηση των οποίων ετοιμάζεται να προχωρήσει στην έκδοση ομολόγου για πρώτη φορά στην Ελλάδα, με μια συνολική επένδυση ύψους $ 1,2 δις.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το σύνολο των πλοίων της εταιρείας είναι ναυλωμένα με κορυφαίες εταιρείες ενέργειας και μεταφοράς container παγκοσμίως, όπως οι BP, Cheniere, CMA CGM, HMM, MSC, Maersk Lines, ONE, ZIM με μακροχρόνιες συμβάσεις οι οποίες εξασφαλίζουν υψηλές και εγγυημένες αποδόσεις στην CPLP και ταυτόχρονα την προστατεύουν από τις διακυμάνσεις της ζήτησης και των ναύλων.
Περισσότερες πληροφορίες για το ενημερωτικό δελτίο της CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC» ΕΔΩ .
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς