
Εγκρίθηκε από την Επιτροπή κεφαλαιαγοράς το ενημερωτικό δελτίο της εταιρίας «CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC» για τη δημόσια προσφορά και την εισαγωγή για διαπραγμάτευση έως 150.000 άυλων, κοινών, ανώνυμων ομολογιών με την έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου ύψους έως € 150 εκατ. με την εγγύηση της «CAPITAL PRODUCT PARTNERS L.P.» Έγκριση για την διαπραγμάτευση των ομολογιών έδωσε και το ΧΑ.
Η Capital Product Partners L.P. (CPLP) η ναυτιλιακή εταιρεία συμφερόντων του Ομίλου Μαρινάκη, είναι εισηγμένη από το 2007 στο Χρηματιστήριο NASDAQ της Νέας Υόρκης και ελέγχει έναν σύγχρονο στόλο 19 πλοίων ο οποίος περιλαμβάνει 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με συνολική μεταφορική ικανότητα 95.000 TEU ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τύπου Capesize και τρία πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers).
Η CPLP, θέτοντας ως στρατηγική επιλογή τη βιώσιμη ανάπτυξη, εισήλθε δυναμικά στην αγορά μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), αποκτώντας τρία νέα πλοία LNG ικανά να μεταφέρουν 525.000 κυβικά μέτρα φυσικού αερίου, ενώ διατηρεί το δικαίωμα (option) για την απόκτηση τριών ακόμη, για τη χρηματοδότηση των οποίων ετοιμάζεται να προχωρήσει στην έκδοση ομολόγου για πρώτη φορά στην Ελλάδα, με μια συνολική επένδυση ύψους $ 1,2 δις.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το σύνολο των πλοίων της εταιρείας είναι ναυλωμένα με κορυφαίες εταιρείες ενέργειας και μεταφοράς container παγκοσμίως, όπως οι BP, Cheniere, CMA CGM, HMM, MSC, Maersk Lines, ONE, ZIM με μακροχρόνιες συμβάσεις οι οποίες εξασφαλίζουν υψηλές και εγγυημένες αποδόσεις στην CPLP και ταυτόχρονα την προστατεύουν από τις διακυμάνσεις της ζήτησης και των ναύλων.
Περισσότερες πληροφορίες για το ενημερωτικό δελτίο της CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC» ΕΔΩ .


Latest News

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία