
Εγκρίθηκε από την Επιτροπή κεφαλαιαγοράς το ενημερωτικό δελτίο της εταιρίας «CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC» για τη δημόσια προσφορά και την εισαγωγή για διαπραγμάτευση έως 150.000 άυλων, κοινών, ανώνυμων ομολογιών με την έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου ύψους έως € 150 εκατ. με την εγγύηση της «CAPITAL PRODUCT PARTNERS L.P.» Έγκριση για την διαπραγμάτευση των ομολογιών έδωσε και το ΧΑ.
Η Capital Product Partners L.P. (CPLP) η ναυτιλιακή εταιρεία συμφερόντων του Ομίλου Μαρινάκη, είναι εισηγμένη από το 2007 στο Χρηματιστήριο NASDAQ της Νέας Υόρκης και ελέγχει έναν σύγχρονο στόλο 19 πλοίων ο οποίος περιλαμβάνει 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με συνολική μεταφορική ικανότητα 95.000 TEU ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τύπου Capesize και τρία πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers).
Η CPLP, θέτοντας ως στρατηγική επιλογή τη βιώσιμη ανάπτυξη, εισήλθε δυναμικά στην αγορά μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), αποκτώντας τρία νέα πλοία LNG ικανά να μεταφέρουν 525.000 κυβικά μέτρα φυσικού αερίου, ενώ διατηρεί το δικαίωμα (option) για την απόκτηση τριών ακόμη, για τη χρηματοδότηση των οποίων ετοιμάζεται να προχωρήσει στην έκδοση ομολόγου για πρώτη φορά στην Ελλάδα, με μια συνολική επένδυση ύψους $ 1,2 δις.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το σύνολο των πλοίων της εταιρείας είναι ναυλωμένα με κορυφαίες εταιρείες ενέργειας και μεταφοράς container παγκοσμίως, όπως οι BP, Cheniere, CMA CGM, HMM, MSC, Maersk Lines, ONE, ZIM με μακροχρόνιες συμβάσεις οι οποίες εξασφαλίζουν υψηλές και εγγυημένες αποδόσεις στην CPLP και ταυτόχρονα την προστατεύουν από τις διακυμάνσεις της ζήτησης και των ναύλων.
Περισσότερες πληροφορίες για το ενημερωτικό δελτίο της CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC» ΕΔΩ .


Latest News

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα