
Προβλήματα με ορισμένες τοπικές αρχές της Πρέβεζας, αντιμετωπίζει το κρουαζιερόπλοιο Azamara Pursuit που έχει αγκυροβολήσει στο λιμάνι της πόλης, μετά από άδεια του Λιμενικού Ταμείου.
Σύμφωνα με τον κ. Κώστα Κόντε πρώην πρόεδρο της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ) το πλοίο αδυνατεί να προμηθευθεί καύσιμα με καθεστώς transit παρά την σχετική απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών (23 Mαρτίου 2021, Ε.2065 με τίτλο «Παροχή διευκρινίσεων αναφορικά με εφοδιασμό με απαλλαγή από φορολογικές επιβαρύνσεις καυσίμων που προορίζονται για τη συντήρηση κρουαζιερoπλοίων ελλιμενισμένων σε ελληνικά λιμάνια λόγω της υγειονομικής κρίσης COVID – 19.») που αφορά όλα τα κρουαζιερόπλοια που δένουν σε ελληνικά λιμάνια.
Οι αρμόδιες αρχές της Πρέβεζας αρνούνται να εφαρμόσουν τον συγκεκριμένο νόμο που υλοποιείται ήδη σε διάφορους προορισμούς στην επικράτεια, λέει ο κ. Κόντες και καλεί τα συναρμόδια υπουργεία να εξασφαλίσουν την εφαρμογή της νομοθεσίας.
Ο ίδιος επισημαίνει ότι από την παραμονή του κρουαζιερόπλοιου στην Πρέβεζα επωφελείται οικονομικά και η τοπική κοινωνία καθώς κατά το διάστημα της παραμονής του στο λιμάνι θα απασχολεί, για προμήθειες και εργασίες συντήρησης, ικανό αριθμό επαγγελματιών της περιοχής.
Παράλληλα η παραμονή του αποτελεί διαφήμιση για την περιοχή και θα πρέπει όπως υπογραμμίζει να αξιοποιηθεί προκειμένου η πλοιοκτήτρια εταιρεία να εντάξει στα προγράμματα της και τον προορισμό της Πρέβεζας.


Latest News

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ