
To Λιμάνι του Λος Άντζελες αρχίζει τη σκληρή δουλειά για να πείσει τους χειριστές στους τερματικούς σταθμούς, τους εισαγωγείς, τους ιδιοκτήτες αποθηκών και τις μεταφορικές εταιρίες φορτηγών να υιοθετήσουν την μεταφορά φορτίων στη διάρκεια της νύχτας.
«Δεν υπάρχει σήμερα ένας μοχλός τον οποίο να μπορούμε να χρηστιμοποιήσουμε για να ανοιξουμε όλες τις πύλες» του λιμανιού, δήλωσε χθες, Πέμπτη, ο Γιουτζίν Σερόκα εκτελεστικός διευθυντής του αναφερόμενου λιμανιού.
Την Τετάρτη, ο Λευκός Οίκος συγκέντρωσε τις εμπορικές επιχειρήσεις που έχουν μερίδια στο λιμάνι, συμπεριλαμβανομένων της Walmart και της Home Depot, των εταιριών διαχείρισης ταχυδρομικών δεμάτων United Parcel Service και FedEx και της βιομηχανίας παραγωγής ηλεκτρονικών συσκευών Samsung. Οι εταιρίες υποσχέθηκαν ότι θα χρησιμοποιήσουν περισσότερες νυχτερινές βάρδιες εργαζομένων για να ενισχύσουν την υποστήριξη της λειτουργίας του συγκροτήματος λιμανιών του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς, που αποτελούν την κυριότερη πύλη εισόδου για το εμπόριο με την Κίνα.
«Προσπαθούμε να εκμεταλλευτούμε το κάθε λεπτό, την κάθε ώρα λειτουργίας αυτού του λιμανιού, όπως μπορούμε», δήλωσε ο Σερόκα. Την περίοδο αυτή, το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς γίνεται στη διάρκεια της ημέρας, παρά το γεγονός ότι κάποια τμήματα λειτουργούν όλο το 24ωρο.
Ο Λευκός Οίκος υποστηρίζει ότι η εργασία σε περισσότερες νυχτερινές βάρδιες μπορεί να διπλασιάσει τον διαθέσιμο χρόνο για τη μεταφορά φορτίων και οι ηγέτες των εργατικών ενώσεων συμφωνούν.
Ζήτηση
Η πανδημία COVID-19 πυροδότησε τη ζήτηση για καταναλωτικά προϊόντα, ενώ την ίδια περίοδο έκλειναν εργοστάσια και λιμάνια στο πλαίσιο της εφαρμογής μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσής της. Η έλλειψη εργαζομένων, από οδηγούς φορτηγών μέχρι το προσωπικό των αποθηκών, αυξάνει το κόστος των προϊόντων, συμβάλλοντας στις ελλείψεις τους και κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου για μια επιδείνωση της κρίσης στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.
Η παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού «είχε προβλήματα ήδη πριν από την πανδημία», δήλωσε ο Τζον Πορκαρί, απεσταλμένος για τα λιμάνια της Ομάδας Δράσης του Λευκού Οίκου για τις Αλυσίδες Διανομής.
Η υγειονομική κρίση ανέδειξε τις ουσιαστικές αδυναμίες μίας εύθραυστης εφοδιαστικής αλυσίδας, που οργανώθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο για προβλέψιμες και χρονικά ακριβείς ροές φορτίων, είπε ο ίδιος. Σε αρκετές περιπτώσεις, είναι «οι υποδομές του παππού σας, αυτές τις οποίες χρησιμοποιούμε», πρόσθεσε.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Lazard: Προσλαμβάνει πρώην πρόεδρο της Επιτροπής Οικονομικών Υπηρεσιών της Αμερικανικής Βουλής
Το νέο απόκτημα της Lazard, Πάτρικ ΜακΧένρι, ήταν γνωστός ως σύμμαχος της βιομηχανίας κρυπτονομισμάτων στο Κογκρέσο

«Παζάρια» της Uber για την απόκτηση της τουρκικής πλατφόρμας delivery Trendyol Go
Η Uber Eats δραστηριοποιείται επί του παρόντος σε περίπου 45 χώρες και σε περισσότερες από 6.000 πόλεις, δημιουργώντας έσοδα 13,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024.

Το Plan B των πλούσιων Αμερικανών - Γιατί ανοίγουν μαζικά λογαριασμούς στην Ελβετία
Η ουδέτερη πολιτική της Ελβετίας, η σταθερή οικονομία, το ισχυρό νόμισμα και το αξιόπιστο νομικό σύστημα προσελκύουν πελάτες

Οι τουρίστες αποφεύγουν τις ΗΠΑ και... στριμώχνουν την αγορά πετρελαίου
Μια πτώση του τουρισμού προς τις ΗΠΑ φαίνεται στα στοιχεία για τη ζήτηση πετρελαίου

Μπορούν 1,6 τρισ. δολάρια να λύσουν το πρόβλημα του κρυφού χρέους της Κίνας;
Το πακέτο μέτρο που ανακοίνωσε η Κίνα τον Νοέμβριο για να στηρίξει τις υπερχρεωμένες τοπικές κυβερνήσεις είναι σε εξέλιξη

Θα μπορούσε ο Τραμπ να απολύσει τον πρόεδρο της Ομοσπονδιακής Τράπεζας;
Στο προσκήνιο μετά από 90 χρόνια η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου, που έμεινε στην ιστορία ως «Εκτελεστής του Χάμφρεϊ εναντίον ΗΠΑ»

H δυναμική επιστροφή της Puma με αθλητικά τρεξίματος
Με το λανσάρισμα αυτό, στον Μαραθώνιο της Βοστώνης, η Puma προσπαθεί να αναβιώσει το brand, σε ένα άθλημα που βοήθησε να διαδοθεί

Ελ Εριάν: Η οικονομία σε ένα επικίνδυνο ταξίδι σε αχαρτογράφητα νερά
Ο κορυφαίος οικονομολόγος Μοχάμεντ Ελ Εριάν βλέπει τις ρωγμές στην οικονομική πολιτική των ΗΠΑ και

Η Coca Cola επαναλανσάρει το BodyArmor με στόχο την αναζωογόνηση των πωλήσεων
To προϊόν BodyArmor της Coca Cola θα αρχίζει να εμφανίζεται στα ράφια με τη νέα εφμάνιση αυτό τον μήνα

Προσεχώς και... Αudi θα κατασκευάζονται στις ΗΠΑ - Το σχέδιο της VW
Η παραγωγή αυτοκινήτων Audi στις ΗΠΑ θα αποτελέσει ένα βήμα ανάπτυξης στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου VW