To Λιμάνι του Λος Άντζελες αρχίζει τη σκληρή δουλειά για να πείσει τους χειριστές στους τερματικούς σταθμούς, τους εισαγωγείς, τους ιδιοκτήτες αποθηκών και τις μεταφορικές εταιρίες φορτηγών να υιοθετήσουν την μεταφορά φορτίων στη διάρκεια της νύχτας.
«Δεν υπάρχει σήμερα ένας μοχλός τον οποίο να μπορούμε να χρηστιμοποιήσουμε για να ανοιξουμε όλες τις πύλες» του λιμανιού, δήλωσε χθες, Πέμπτη, ο Γιουτζίν Σερόκα εκτελεστικός διευθυντής του αναφερόμενου λιμανιού.
Την Τετάρτη, ο Λευκός Οίκος συγκέντρωσε τις εμπορικές επιχειρήσεις που έχουν μερίδια στο λιμάνι, συμπεριλαμβανομένων της Walmart και της Home Depot, των εταιριών διαχείρισης ταχυδρομικών δεμάτων United Parcel Service και FedEx και της βιομηχανίας παραγωγής ηλεκτρονικών συσκευών Samsung. Οι εταιρίες υποσχέθηκαν ότι θα χρησιμοποιήσουν περισσότερες νυχτερινές βάρδιες εργαζομένων για να ενισχύσουν την υποστήριξη της λειτουργίας του συγκροτήματος λιμανιών του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς, που αποτελούν την κυριότερη πύλη εισόδου για το εμπόριο με την Κίνα.
«Προσπαθούμε να εκμεταλλευτούμε το κάθε λεπτό, την κάθε ώρα λειτουργίας αυτού του λιμανιού, όπως μπορούμε», δήλωσε ο Σερόκα. Την περίοδο αυτή, το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς γίνεται στη διάρκεια της ημέρας, παρά το γεγονός ότι κάποια τμήματα λειτουργούν όλο το 24ωρο.
Ο Λευκός Οίκος υποστηρίζει ότι η εργασία σε περισσότερες νυχτερινές βάρδιες μπορεί να διπλασιάσει τον διαθέσιμο χρόνο για τη μεταφορά φορτίων και οι ηγέτες των εργατικών ενώσεων συμφωνούν.
Ζήτηση
Η πανδημία COVID-19 πυροδότησε τη ζήτηση για καταναλωτικά προϊόντα, ενώ την ίδια περίοδο έκλειναν εργοστάσια και λιμάνια στο πλαίσιο της εφαρμογής μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσής της. Η έλλειψη εργαζομένων, από οδηγούς φορτηγών μέχρι το προσωπικό των αποθηκών, αυξάνει το κόστος των προϊόντων, συμβάλλοντας στις ελλείψεις τους και κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου για μια επιδείνωση της κρίσης στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.
Η παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού «είχε προβλήματα ήδη πριν από την πανδημία», δήλωσε ο Τζον Πορκαρί, απεσταλμένος για τα λιμάνια της Ομάδας Δράσης του Λευκού Οίκου για τις Αλυσίδες Διανομής.
Η υγειονομική κρίση ανέδειξε τις ουσιαστικές αδυναμίες μίας εύθραυστης εφοδιαστικής αλυσίδας, που οργανώθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο για προβλέψιμες και χρονικά ακριβείς ροές φορτίων, είπε ο ίδιος. Σε αρκετές περιπτώσεις, είναι «οι υποδομές του παππού σας, αυτές τις οποίες χρησιμοποιούμε», πρόσθεσε.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%