To Λιμάνι του Λος Άντζελες αρχίζει τη σκληρή δουλειά για να πείσει τους χειριστές στους τερματικούς σταθμούς, τους εισαγωγείς, τους ιδιοκτήτες αποθηκών και τις μεταφορικές εταιρίες φορτηγών να υιοθετήσουν την μεταφορά φορτίων στη διάρκεια της νύχτας.
«Δεν υπάρχει σήμερα ένας μοχλός τον οποίο να μπορούμε να χρηστιμοποιήσουμε για να ανοιξουμε όλες τις πύλες» του λιμανιού, δήλωσε χθες, Πέμπτη, ο Γιουτζίν Σερόκα εκτελεστικός διευθυντής του αναφερόμενου λιμανιού.
Την Τετάρτη, ο Λευκός Οίκος συγκέντρωσε τις εμπορικές επιχειρήσεις που έχουν μερίδια στο λιμάνι, συμπεριλαμβανομένων της Walmart και της Home Depot, των εταιριών διαχείρισης ταχυδρομικών δεμάτων United Parcel Service και FedEx και της βιομηχανίας παραγωγής ηλεκτρονικών συσκευών Samsung. Οι εταιρίες υποσχέθηκαν ότι θα χρησιμοποιήσουν περισσότερες νυχτερινές βάρδιες εργαζομένων για να ενισχύσουν την υποστήριξη της λειτουργίας του συγκροτήματος λιμανιών του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς, που αποτελούν την κυριότερη πύλη εισόδου για το εμπόριο με την Κίνα.
«Προσπαθούμε να εκμεταλλευτούμε το κάθε λεπτό, την κάθε ώρα λειτουργίας αυτού του λιμανιού, όπως μπορούμε», δήλωσε ο Σερόκα. Την περίοδο αυτή, το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς γίνεται στη διάρκεια της ημέρας, παρά το γεγονός ότι κάποια τμήματα λειτουργούν όλο το 24ωρο.
Ο Λευκός Οίκος υποστηρίζει ότι η εργασία σε περισσότερες νυχτερινές βάρδιες μπορεί να διπλασιάσει τον διαθέσιμο χρόνο για τη μεταφορά φορτίων και οι ηγέτες των εργατικών ενώσεων συμφωνούν.
Ζήτηση
Η πανδημία COVID-19 πυροδότησε τη ζήτηση για καταναλωτικά προϊόντα, ενώ την ίδια περίοδο έκλειναν εργοστάσια και λιμάνια στο πλαίσιο της εφαρμογής μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσής της. Η έλλειψη εργαζομένων, από οδηγούς φορτηγών μέχρι το προσωπικό των αποθηκών, αυξάνει το κόστος των προϊόντων, συμβάλλοντας στις ελλείψεις τους και κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου για μια επιδείνωση της κρίσης στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.
Η παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού «είχε προβλήματα ήδη πριν από την πανδημία», δήλωσε ο Τζον Πορκαρί, απεσταλμένος για τα λιμάνια της Ομάδας Δράσης του Λευκού Οίκου για τις Αλυσίδες Διανομής.
Η υγειονομική κρίση ανέδειξε τις ουσιαστικές αδυναμίες μίας εύθραυστης εφοδιαστικής αλυσίδας, που οργανώθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο για προβλέψιμες και χρονικά ακριβείς ροές φορτίων, είπε ο ίδιος. Σε αρκετές περιπτώσεις, είναι «οι υποδομές του παππού σας, αυτές τις οποίες χρησιμοποιούμε», πρόσθεσε.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Στα χέρια της τουρκικής Baykar περνά η ιταλική Piaggio Aerospace
Πρόεδρος της Baykar είναι ο Σελτζούκ Μπαϊρακτάρ, γαμπρός του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
Ο ηγέτης που κράτησε τα ηνία της Suzuki για 40 έτη - Η κόντρα με την VW
Ο Osamu Suzuki στη δεκαετία του 1970, έσωσε την εταιρεία από το χείλος της κατάρρευσης
Ποιος ήταν ο άνθρωπος που επινόησε τον όρο «βουντού οικονομικά»
Ο Πίτερ Τίλι έδωσε στον Τζορτζ Μπους τον όρο «κόλαφο» για τον Ρόναλντ Ρίγκαν και καθιέρωσε μια φράση που παραμένει όρος πολιτικής κριτικής
Πέθανε ο αρχιτέκτονας του οικονομικού θαύματος της Ινδίας - Η ιστορία του Μανμοχάν Σινγκ
Είναι ο άνθρωπος που καθοδήγησε το άνοιγμα της οικονομίας στην Ινδία πριν από τρεις και πλέον δεκαετίες
Συνομιλίες ΗΠΑ και Καναδά για τη «χρυσή τομή» στους δασμούς
Υπουργοί του Καναδά στη Φλόριντα για συνομιλίες περί δασμών με την ομάδα του εκλεγμένου προέδρου των ΗΠΑ Τραμπ
Μπέζος: Ο ανταγωνισμός του με την SpaceX περνάει από τον Τραμπ
Η πρόκληση 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων του Τζεφ για τη SpaceX ξεκινά με τον Ντόναλντ Τραμπ
Το «αλφαβητάρι» των δασμών του Τραμπ - Γιατί έχει σημασία ποιους θα διαλέξει
Οι δασμοί του εκλεγμένου προέδρου των ΗΠΑ εμπίπτουν σε διαφορετικές κατηγορίες ανάλογα με τη στόχευση που θέτει
Έκρηξη στα ακίνητα λιανικής διαψεύδει τον Αρμαγεδδώνα λόγω ηλεκτρονικού εμπορίου
Η διαθεσιμότητα σε ακίνητα υπαίθριων χώρων εμπορικών κέντρων βρίσκεται στο χαμηλότερο επίπεδο εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες
Η οργή των κατοίκων του Άμστερνταμ κατά των τουριστών κατακλύζει τους δρόμους
Οι κάτοικοι του Άμστερνταμ πραγματοποιούν διαμαρτυρίες ενάντια στις «μη βιώσιμες» συνθήκες λόγω υπερτουρισμού καθώς εμφανίζονται νέα ξενοδοχεία
Επιστροφή στο γραφείο, αλλά σε ποιό γραφείο - Το πρόβλημα με τις μισθώσεις
Οι μισές εταιρείες που θέλουν επιστροφή στο γραφείο λένε ότι οι μισθώσεις επηρεάζουν τις πολιτικές για αυτό το θέμα