Η Apcopay συνεργάζεται με την Rakuten Viber, την πλατφόρμα επικοινωνίας μέσω κλήσεων και ανταλλαγής μηνυμάτων, ώστε οι χρήστες της να έχουν τη δυνατότητα αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών με απευθείας πληρωμή μέσω των chatbots των εμπόρων και επιχειρήσεων που βρίσκονται στην πλατφόρμα.
Η συγκεκριμένη λειτουργία πληρωμών παρουσιάστηκε από την Viber πριν μόλις ένα χρόνο, διευκολύνοντας τους χρήστες να αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες άμεσα, με ασφάλεια και απευθείας από τα επιβεβαιωμένα chatbots των εμπόρων. Οι πληρωμές μέσω chatbots στο Viber είναι ένας εύκολος τρόπος για μικρές, μεσαίες ή μεγάλες επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ένα επιπρόσθετο κανάλι πώλησης και marketing μέσω του οποίου βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τους πελάτες τους ώστε να προωθούν πιο αποτελεσματικά τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.
Όλες οι πληρωμές – αρχικά με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες και σε επόμενο στάδιο μέσω Apple Pay και Google Pay – δρομολογούνται μέσω της πιστοποιημένης πλατφόρμας πληρωμών PCIDSS (level 1) της Apcopay.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ένας παγκόσμιος οργανισμός όπως η Rakuten Viber επιλέγει την Apcopay ως έμπιστο συνεργάτη για να φέρουν την καινοτομία στις πληρωμές. Η πλατφόρμα της Apcopay έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να επεξεργάζεται υψηλούς όγκους συναλλαγών με ασφάλεια, ταχύτητα και μέσω πολλαπλών και διαφορετικών μεθόδων πληρωμών. Είμαστε βέβαιοι ότι επιχειρήσεις και καταναλωτές θα αγαπήσουν αυτό το νέο τρόπο αλληλεπίδρασης μεταξύ τους», δήλωσε σχετικά ο Πάρης Κορωναίος, Country Manager της Apcopay στην Ελλάδα.
«Η συνεργασία μας με την Apcopay είναι μια μεγάλη ευκαιρία για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες τόσο των επιχειρήσεων όσο και των χρηστών, προσφέροντάς τους μια απρόσκοπτη εμπειρία πληρωμής, προσωπική προσέγγιση, χρηστικότητα που εξοικονομεί χρόνο, καθώς και ιδιωτικότητα και ασφάλεια στα υψηλότερα επίπεδα. Καλωσορίζουμε όλο και περισσότερους οργανισμούς και εμπορικές εταιρείες στο οικοσύστημα των fintech, για να ενστερνιστούν τη νέα πραγματικότητα, μέσα από την συνεργασία μας», σημειώνει ο Momchil Elenkov, B2B Partnerships Director, Rakuten Viber.
Latest News
Προειδοποίηση Google: Μαζί με τον χειμώνα, στην Ευρώπη έρχεται και η ελίτ των ρώσων χάκερ
Η διαβόητη ομάδα hacking «Sandworm» που στοχεύει τα ευρωπαϊκά ενεργειακά δίκτυα σύμφωνα με τη Google
Ο πρωτοπόρος της AI Γιόσουα Μπένγκιο προειδοποιεί: Μπορεί να στραφεί κατά των ανθρώπων
Υπάρχει κίνδυνος η τεχνητή νοημοσύνη να βρεθεί στα χέρια λίγων, λόγω τους κόστους της προειδοποιεί ο Γιόσουα Μπένγκιο
Διπλασιάστηκαν οι κυβερνοεπιθέσεις στον ενεργειακό τομέα - Οι συστάσεις της Eurelectric
Από όλους τους γεωγραφικούς στόχους, οι επιθέσεις σε χώρες της ΕΕ αυξήθηκαν από 9,8% σε 46,5% κατά τους πρώτους έξι μήνες το 2023
H Amazon ανεβάζει στα 8 δισ. δολάρια την επένδυσή της στην Anthropic
H Anthropic αποτελεί τον μεγαλύτερο αντίπαλο της OpenAI στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, ενώ συνολικά η Amazon έχει επενδύσει σε αυτή 8 δισ. δολάρια
Πώς να κρατήσετε τα προσωπικά σας δεδομένα μακριά από το dark web
Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση, το dark web, δηλαδή το «σκοτεινό διαδίκτυο», δεν είναι παράνομο και δεν είναι γεμάτο μόνο από κυβερνοεγκληματίες
Προσοχή στις ψεύτικες προσφορές της Black Friday - Προστατέψτε το πορτοφόλι και τα δεδομένα σας
Οι χάκερ αντιγράφουν νόμιμους ιστότοπους και επαναχρησιμοποιούν πρότυπα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου phishing - υποσχόμενοι «είδη πολυτελείας» όπως ρολόγια Rolex και τσάντες Louis Vuitton σε απίστευτες εκπτώσεις
Η Microsoft αποκαλύπτει τις νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες της AI στο Ignite 2024
Έως και 10 φορές πιο αποδοτικές για τις σύγχρονες επιχειρήσεις οι επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη
Εκκληση Microsoft σε Τραμπ να «πιέσει πιο σκληρά» κατά των χάκερ από Ρωσία-Κίνα
Η Microsoft κάνει λόγο για κύμα «κρατικών κυβερνοεπιθέσεων» με στόχο αξιωματούχους της κυβέρνησης των ΗΠΑ και προεκλογικές καμπάνιες
Γιατί τα υποθαλάσσια καλώδια είναι «πειρασμός» για τους σαμποτέρ
Επιχειρήσεις και κυβερνήσεις βασίζονται στα υποθαλάσσια καλώδια για κρίσιμες δραστηριότητες - Πόσο ασφαλή είναι και πώς προκαλούνται φθορές
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια