H Sitecore, εταιρείας παροχής λογισμικού πλατφόρμας ψηφιακής εμπειρίας, παρουσίασε το Experience Manager Cloud, την πρώτη, εξολοκλήρου cloud-native, λύση που προσφέρει στους επιχειρηματικούς χρήστες την σχεδιαστική ευελιξία, την φιλικότητα στην ενσωμάτωση και την συγγραφική εμπειρία για να δημιουργήσουν και να προσφέρουν προσωποποιημένες ψηφιακές εμπειρίες.
Με αυτή τη νέα προσθήκη στην Digital Experience Platform (DPX) η Sitecore προσφέρει πλέον την πρώτη σουίτα SaaS του είδους της, που συνδυάζει το περιεχόμενο, την ενορχήστρωση εμπειριών, το εμπόριο και τα analytics.
Η νέα SaaS DXP της Sitecore, η οποία είναι διαθέσιμη προς τους πελάτες στις περισσότερες περιοχές παγκοσμίως, έχει χτιστεί πάνω σε μια scalable αρχιτεκτονική, έτσι ώστε οι τελικοί χρήστες να μπορούν να προμηθεύονται τα καλύτερα δυνατά προϊόντα ή μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα που προσαρμόζεται για να υποστηρίξει τις ανάγκες από τον υψηλό όγκο περιεχομένου, επισκεπτών και επεξεργασίας περιεχομένου. Η επεκτάσιμη προσέγγιση δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να αξιοποιήσουν το οικοσύστημα συνεργατών της Sitecore που μετρά πάνω από 1.200 συνεργασίες, το εκτεταμένο δίκτυο προγραμματιστών και την μακρά εμπειρία της Sitecore στο να βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται και να βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών σε όλους τους κλάδους και τις περιοχές.
Αυτή η νέα κατεύθυνση για την Sitecore, επιβεβαιώνει τα φιλόδοξα σχέδια που ανακοινώθηκαν νωρίτερα φέτος, όταν η εταιρεία εξασφάλισε επένδυση ύψους 1,2 δισ. δολαρίων – τη μεγαλύτερη επένδυση που έχει πραγματοποιηθεί στο χώρο της τεχνολογίας μάρκετινγκ, η οποία οδήγησε στις εξαγορές των Boxever, Four51, Moosend και Reflektion.
Για πρώτη φορά, οι εταιρείες μπορούν να ακολουθήσουν μια σπονδυλωτή προσέγγιση για την επίτευξη των στόχων ψηφιακής εμπειρίας, καθώς η Sitecore έχει ενσωματώσει το χαρτοφυλάκιό της μέσω μιας scalable αρχιτεκτονικής στο cloud. Οι πελάτες μπορούν πλέον να διαμορφώνουν και να συνδέουν τα προϊόντα μέσω APIs ανάλογα με τις ανάγκες τους, για να επιτύχουν ταχύτερη απόδοση και να έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους για να διαφοροποιηθούν στην αγορά γρηγορότερα από τον ανταγωνισμό. Τέλος, με την micro-services based, cloud-native τεχνολογία είναι δυνατή η κλιμάκωση ή αποκλιμάκωση της δραστηριότητας, και η άμεση αλλαγή περιεχομένου στα διαφορετικά κανάλια.
Ο Στηβ Τζικάκης, CEO της Sitecore σχολίασε: «Η σημερινή ανακοίνωση επιβεβαιώνει τη φιλοδοξία μας να ταράξουμε τα νερά στην αγορά και να βοηθήσουμε τις εταιρείες να προπορευτούν αξιοποιώντας τεχνολογία αιχμής. Οι πρόσφατες εξαγορές έπαιξαν θεμελιώδη ρόλο στην οικοδόμηση της εξαιρετικά προηγμένης, scalable πλατφόρμας που διαθέτουμε σήμερα, κάτι που θεωρούμε ως το μέλλον της DXP. Οι προσδοκίες των πελατών αλλάζουν διαρκώς, επομένως είναι σημαντικό οι εταιρείες να μπορούν να εργάζονται σε πραγματικό χρόνο, προσαρμόζοντας τις εμπειρίες ώστε να συμβαδίζουν με τη ζήτηση. Εμείς τις υποστηρίζουμε με την τεχνολογία που θα το καταστήσει αυτό δυνατό. Με τη συγκέντρωση του χαρτοφυλακίου μας στο cloud, οι εταιρείες μπορούν να επιτύχουν ακριβώς αυτό και να απολαύσουν μια πραγματικά ενοποιημένη, ευέλικτη και κλιμακούμενη πλατφόρμα – παρέχοντας εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες τους, ανεξάρτητα από το κανάλι».
Latest News
Πώς ένα νέο μοντέλο AI από την Κίνα απειλεί την κυριαρχία των ΗΠΑ
Η DeepSeek, παρουσίασε ένα δωρεάν γλωσσικό μοντέλο ανοιχτού κώδικα το οποίο λέει ότι χρειάστηκε δύο μήνες και λιγότερο από 6 εκατ. δολάρια για να κατασκευαστεί, χρησιμοποιώντας τσιπ μειωμένης ικανότητας
Το chatbot της Meta δεν ξέρει ποιος είναι πρόεδρος των ΗΠΑ
Η σύγχυση του chatbot έρχεται να προστεθεί στα οργισμένα σχόλια των χρηστών για την πολιτική στροφή της Meta και το φλερτ της με τον Τραμπ
Το Gemini Live της Google μιλάει πλέον ελληνικά
Το Gemini Live επεκτείνει τις δυνατότητές του - Πλέον μπορείτε να συνομιλείτε μαζί του και αυτό μπορεί να πραγματοποιεί ενέργειες για εσάς, απευθείας στα ελληνικά
H GenAI φέρνει αυξημένη κατανάλωση ενέργειας αλλά και πολλές ευκαιρίες
Η Generative AI αναμένεται να δημιουργήσει νέες προκλήσεις σε επίπεδο τεχνικών υποδομών, κατανάλωσης ενέργειας αλλά και στην ίδια την εμπιστοσύνη του κοινού προς την τεχνολογία
Η μητρική του TikTok «ρίχνει» 20 δισ. δολάρια το 2025 στην AI
Η κινεζική εταιρεία ByteDance σχεδιάζει να δαπανήσει περίπου το ήμισυ του ποσού στο εξωτερικό σε υποδομές που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη, κυρίως κέντρα δεδομένων και εξοπλισμό δικτύωσης
Ο κλάδος της τεχνολογίας παραμένει πρώτη προτίμηση του brand phishing
Ο μεγαλύτερος αριθμός προσπαθειών phishing στόχευε στο τέλος του 2024 τον τομέα της τεχνολογίας, γεγονός που τον καθιστά τον κλάδο με τη μεγαλύτερη εξαπάτηση
Αυξάνεται η χρήση ΑΙ στις επιχειρήσεις της ΕΕ, χαμηλά η Ελλάδα - Οι πιο δημοφιλείς τεχνολογίες
Μόλις μία στις δέκα ελληνικές επιχειρήσεις αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να φέρουν σε πέρας κάποια δρατηριότητα
Κυβερνοαπάτες με την... Dubai chocolate - Τι πρέπει να προσέξετε
Ειδικοί της Kaspersky αποκάλυψαν απάτες που σχετίζονται με την αυξανόμενη ζήτηση για Dubai Chocolate
Στο... σκοτάδι η αναζήτηση νέου CEO στην Intel - Πάνω από 10 οι πιθανοί υποψήφιοι
Μέχρι να βρεθεί ένας νέος Διευθύνων Σύμβουλος, ο γίγαντας των ημιαγωγών Intel βρίσκεται σε αδιέξοδο - Πάνω από 10 οι υποψήφιοι CEO
Αντιδικία Microsoft-OpenAI με τον Ίλον Μασκ για το Stargate Project
Το αφεντικό της Tesla σε σπάνια ρήξη με τον Ντόναλντ Τραμπ σχετικά με την πρωτοβουλία Stargate Project για την τεχνητή νοημοσύνη, λέγοντας ότι οι εταιρείες που συμμετέχουν «στην πραγματικότητα δεν έχουν τα χρήματα»