H Sitecore, εταιρείας παροχής λογισμικού πλατφόρμας ψηφιακής εμπειρίας, παρουσίασε το Experience Manager Cloud, την πρώτη, εξολοκλήρου cloud-native, λύση που προσφέρει στους επιχειρηματικούς χρήστες την σχεδιαστική ευελιξία, την φιλικότητα στην ενσωμάτωση και την συγγραφική εμπειρία για να δημιουργήσουν και να προσφέρουν προσωποποιημένες ψηφιακές εμπειρίες.
Με αυτή τη νέα προσθήκη στην Digital Experience Platform (DPX) η Sitecore προσφέρει πλέον την πρώτη σουίτα SaaS του είδους της, που συνδυάζει το περιεχόμενο, την ενορχήστρωση εμπειριών, το εμπόριο και τα analytics.
Η νέα SaaS DXP της Sitecore, η οποία είναι διαθέσιμη προς τους πελάτες στις περισσότερες περιοχές παγκοσμίως, έχει χτιστεί πάνω σε μια scalable αρχιτεκτονική, έτσι ώστε οι τελικοί χρήστες να μπορούν να προμηθεύονται τα καλύτερα δυνατά προϊόντα ή μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα που προσαρμόζεται για να υποστηρίξει τις ανάγκες από τον υψηλό όγκο περιεχομένου, επισκεπτών και επεξεργασίας περιεχομένου. Η επεκτάσιμη προσέγγιση δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να αξιοποιήσουν το οικοσύστημα συνεργατών της Sitecore που μετρά πάνω από 1.200 συνεργασίες, το εκτεταμένο δίκτυο προγραμματιστών και την μακρά εμπειρία της Sitecore στο να βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται και να βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών σε όλους τους κλάδους και τις περιοχές.
Αυτή η νέα κατεύθυνση για την Sitecore, επιβεβαιώνει τα φιλόδοξα σχέδια που ανακοινώθηκαν νωρίτερα φέτος, όταν η εταιρεία εξασφάλισε επένδυση ύψους 1,2 δισ. δολαρίων – τη μεγαλύτερη επένδυση που έχει πραγματοποιηθεί στο χώρο της τεχνολογίας μάρκετινγκ, η οποία οδήγησε στις εξαγορές των Boxever, Four51, Moosend και Reflektion.
Για πρώτη φορά, οι εταιρείες μπορούν να ακολουθήσουν μια σπονδυλωτή προσέγγιση για την επίτευξη των στόχων ψηφιακής εμπειρίας, καθώς η Sitecore έχει ενσωματώσει το χαρτοφυλάκιό της μέσω μιας scalable αρχιτεκτονικής στο cloud. Οι πελάτες μπορούν πλέον να διαμορφώνουν και να συνδέουν τα προϊόντα μέσω APIs ανάλογα με τις ανάγκες τους, για να επιτύχουν ταχύτερη απόδοση και να έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους για να διαφοροποιηθούν στην αγορά γρηγορότερα από τον ανταγωνισμό. Τέλος, με την micro-services based, cloud-native τεχνολογία είναι δυνατή η κλιμάκωση ή αποκλιμάκωση της δραστηριότητας, και η άμεση αλλαγή περιεχομένου στα διαφορετικά κανάλια.
Ο Στηβ Τζικάκης, CEO της Sitecore σχολίασε: «Η σημερινή ανακοίνωση επιβεβαιώνει τη φιλοδοξία μας να ταράξουμε τα νερά στην αγορά και να βοηθήσουμε τις εταιρείες να προπορευτούν αξιοποιώντας τεχνολογία αιχμής. Οι πρόσφατες εξαγορές έπαιξαν θεμελιώδη ρόλο στην οικοδόμηση της εξαιρετικά προηγμένης, scalable πλατφόρμας που διαθέτουμε σήμερα, κάτι που θεωρούμε ως το μέλλον της DXP. Οι προσδοκίες των πελατών αλλάζουν διαρκώς, επομένως είναι σημαντικό οι εταιρείες να μπορούν να εργάζονται σε πραγματικό χρόνο, προσαρμόζοντας τις εμπειρίες ώστε να συμβαδίζουν με τη ζήτηση. Εμείς τις υποστηρίζουμε με την τεχνολογία που θα το καταστήσει αυτό δυνατό. Με τη συγκέντρωση του χαρτοφυλακίου μας στο cloud, οι εταιρείες μπορούν να επιτύχουν ακριβώς αυτό και να απολαύσουν μια πραγματικά ενοποιημένη, ευέλικτη και κλιμακούμενη πλατφόρμα – παρέχοντας εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες τους, ανεξάρτητα από το κανάλι».
Latest News
HP Wolf Security: Που οφείλονται οι δαπανηρές επενδύσεις για την ασφάλεια συσκευών
Η έκθεση HP Wolf Security αποκαλύπτει τα κενά ασφαλείας που απειλούν τους οργανισμούς σε κάθε στάδιο του κύκλου ζωής μίας συσκευής
Έρχεται mega deal: Η Xerox εξαγοράζει τη Lexmark
Η συναλλαγή των δύο εταιρειών της βιομηχανίας εκτυπώσεων αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2025
Κοντά στα 4 τρισ. δολάρια η χρηματιστηριακή αξία της Apple
Οι επενδυτές στοιχηματίζουν ότι η δυναμική της τεχνητής νοημοσύνης θα φέρει στην Apple νέο κύκλο αύξησης των πωλήσεων για συσκευές iPhone
Alpha Bank: Με ψηφιακό βοηθό που χρησιμοποιεί Generative AI
Σύμφωνα με την Alpha Bank, περισσότερες από 5.500 ψηφιακές συνομιλίες την εβδομάδα διεκπεραιώνει ο νέος ψηφιακός βοηθός από τους πρώτους μήνες που τέθηκε σε εφαρμογή
Αυτές είναι οι νέες μορφές ηλεκτρονικής απάτης την περίοδο των εορτών
Μέσα στη λάμψη των εορτασμών, οι ειδικοί στην κυβερνοασφάλεια έχουν εντοπίσει αρκετές σημαντικές μορφές απάτης με στόχο καταναλωτές σε διάφορες περιοχές και γλώσσες
BadBox: 192.000 συσκευές Android μολύνθηκαν με κακόβουλο λογισμικό
Το BADBOX στοχεύει κυρίως σε λειτουργικά συστήματα Android και έχει επιδείξει ανθεκτικότητα. To κακόβουλο λογισμικό έχει επηρεάσει μεγαλύτερη γκάμα συσκευών από ό,τι είχε αναφερθεί παλαιότερα.
Νέα εκστρατεία κυβερνοεπιθέσεων στοχεύει χρήστες PC
Οι κυβερνοεπιθέσεις γίνονται με ψεύτικα CAPTCHA και σφάλματα browser
Τι αλλάζει για τις επιχειρήσεις με τη νέα οδηγία NIS2 - Η «παγίδα» του λογισμικού
Για τις επιχειρήσεις της Ευρώπης και κατ’ επέκταση της Ελλάδας, η NIS2 μεταφράζεται σε υποχρέωση για μεγαλύτερες και περισσότερες επενδύσεις στον τομέα της κυβερνοασφάλειας
H τεχνητή νοημοσύνη εμφανίζει σημεία άνοιας, λένε οι νευρολόγοι
Η τεχνητή νοημοσύνη υποβάλεται σε γνωσιακά τεστ στο πλαίσιο ανορθόδοξης μελέτης.
Η αξιοποίηση της AI φέρνει αύξηση εσόδων στις ΜμΕ - Έρευνα της Salesforce
Το 75% των ΜμΕ αξιοποιεί λύσεις τεχνητής νοημοσύνης έδειξε έρευνα της Salesforce ενώ το 91% των ΜμΕ που ήδη χρησιμοποιούν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης καταγράφει σημαντική αύξηση εσόδων