Η Toyota σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα νέο εργοστάσιο αξίας 1,29 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ για την κατασκευή μπαταριών για υβριδικά (ηλεκτρικά-αερίου) και πλήρως ηλεκτρικά οχήματα.
Η κίνηση έρχεται εν μέσω μιας σειράς ανακοινώσεων από πολλές εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο σχετικά με την αύξηση της παραγωγής μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα. Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες εργάζονται για τη μετάβαση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης σε οχήματα με μπαταρίες μηδενικών ρύπων.
Η τοποθεσία του νέου εργοστασίου της Toyota δεν ανακοινώθηκε, αλλά η εταιρεία δήλωσε ότι συνολικά θα απασχολήσει 1.750 άτομα. Η παραγωγή μπαταριών θα ξεκινήσει το 2025, και στα διακά θα επεκταθεί έως το 2031.
Το εργοστάσιο είναι μέρος ενός επενδυτικού σχεδίου ύψους 3,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων που η Toyota σχεδιάζει να υλοποιήσει στις ΗΠΑ για παραγωγή μπαταριών αυτοκινήτων κατά την επόμενη δεκαετία. Δεν διευκρίνισε πού θα δαπανηθούν τα υπόλοιπα 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά μέρος αυτού του ποσού πιθανότατα θα διατεθεί για την κατασκευή ενός ακόμα εργοστάσιο μπαταριών.
Όμως η Τoyota δεν είναι η μόνη εταιρεία που κινείται προς αυτή την κατεύθυνση με εντατικά βήματα.
Stellantis-LG Energy
H Stellantis (πολυεθνικός όμιλος κατασκευής αυτοκινήτων, που ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2021 βάσει μιας διασυνοριακής συγχώνευσης 50% – 50% μεταξύ του ιταλο-αμερικανικού ομίλου Fiat Chrysler Automobiles και του γαλλικού ομίλου PSA) και η LG Energy Solution δήλωσαν τη Δευτέρα ότι σχεδιάζουν να κατασκευάσουν μια μονάδα παραγωγής μπαταριών για να βοηθήσουν την αυτοκινητοβιομηχανία να απορροφήσει το 40% των πωλήσεών τους στις ΗΠΑ από οχήματα που λειτουργούν τουλάχιστον εν μέρει με ηλεκτρική ενέργεια έως το 2030. Ωστόσο οι δύο εταιρείες δεν ανέφεραν πού θα κατασκευαστεί το νέο εργοστάσιο.
Επίσης τη Δευτέρα, η ταϊβανέζικη εταιρεία που κατασκευάζει smartphone για την Apple και άλλες εταιρείες, η Foxconn Technology Group, ανακοίνωσε ότι θα παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα και λεωφορεία για brands αυτοκινήτων στην Κίνα, τη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και άλλες αγορές.
Σχέδια για ηλεκτρικά οχήματα από Volvo, Ford, GM
Η Volvo Cars αποκάλυψε τη Δευτέρα περισσότερες λεπτομέρειες για την αρχική της δημόσια προσφορά που θα χρηματοδοτήσει το φιλόδοξο σχέδιό της να μετατραπεί σε εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030. Η σουηδική μάρκα αυτοκινήτων, που ανήκει στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Geely, δήλωσε ότι η IPO θα αποτιμήσει την εταιρεία σε 163 -200 δισεκατομμύρια κορώνες (18,8- 23 δισεκατομμύρια δολάρια) όταν οι μετοχές αρχίσουν να διαπραγματεύονται στις 28 Οκτωβρίου.
Και η Ford Motor Co. ανακοίνωσε ότι θα μετατρέψει ένα εργοστάσιο κινητήρων στη βορειοδυτική Αγγλία σε εργοστάσιο που θα κατασκευάζει ηλεκτροκίνητες μονάδες για αυτοκίνητα και φορτηγά που πωλούνται σε όλη την Ευρώπη.
Επίσης πρόσφατα η Ford και η General Motors ανακοίνωσαν μεγάλες επενδύσεις σε εργοστάσια μπαταριών στις ΗΠΑ. Η GM σχεδιάζει να κατασκευάσει εργοστάσια μπαταριών στο Οχάιο και το Τενεσί, ενώ η Ford έχει σχέδια για εργοστάσια στο Τενεσί και το Κεντάκι.
Το νέο εργοστάσιο της Toyota πιθανότατα θα βρίσκεται κοντά σε ένα από τα εργοστάσια συναρμολόγησης της εταιρείας στις ΗΠΑ στο Μιζούρι, το Κεντάκι, την Ιντιάνα, την Αλαμπάμα ή το Τέξας.
Η Toyota σχεδιάζει να πουλήσει 2 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα υδρογόνου και μπαταριών μηδενικών εκπομπών παγκοσμίως σε ετήσια βάση έως το 2030. Στις ΗΠΑ, η Toyota σχεδιάζει να πουλήσει 1,5 έως 1,8 εκατ. οχήματα έως το 2030 τα οποία θα είναι τουλάχιστον υβριδικά.
Η εταιρεία επίσης έχει δηλώσει ότι θα διαθέτει 15 μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων προς πώληση παγκοσμίως έως το 2025.
Latest News
Νέα βαφή στην EasyJet για να μειώσει... βάρος και καύσιμα στα αεροπλάνα της
Η EasyJet αναμένεται να εξοικονομήσει περίπου 1.296 τόνους καυσίμων, όταν ολόκληρος ο στόλος της χρησιμοποιήσει το νέο σύστημα βαφής
Η Κίνα κερδίζει τον αγώνα για φόρτιση EV 5 λεπτών
Ο χρόνος αναμονής για φόρτιση μπαταριών είναι ένας κύριος λόγος που αποτρέπει ππολλούς από την στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Η άνοδος της στάθμης της θάλασσας απειλεί τα μεγαλύτερα πετρελαϊκά λιμάνια
Η κλιματική αλλαγή επιταχύνεται όσο δεν λαμβάνονται μέτρα για να περιοριστούν οι εκπομπές αερίου
Στόχος του «Εξοικονομώ 2025» η ενεργειακή αναβάθμιση 11.400 κατοικιών
Το Εξοικονομώ 2025 αφορά κτίρια που χρησιμοποιούνται ως κύρια κατοικία και θα οδηγήσει σε εξοικονόμηση ενέργειας κατά 30%
Η Tesla βλέπει την BYD να κλείνει το χάσμα και τις πωλήσεις να μειώνονται μετά από μια 10ετία ανόδου [γράφημα]
Οι πωλήσεις της BYD εκτινάχθηκαν το δεύτερο εξάμηνο του 2024 και ο Ιλον Μασκ όλα δείχνουν ότι βλέπει... εφιάλτες στην Tesla
Τσουχτερό πρόστιμο για οδήγηση πατινιού σε πεζοδρόμιο - Τι αποφάσισε η Βαρκελώνη
Υπολογίζεται ότι τα ηλεκτρικά πατίνια και σκούτερ αντιστοιχούν σε περίπου 44.000 διαδρομές την ημέρα στην πόλη της Βαρκελώνης
Πώς η Γροιλανδία απώλεσε 2.300 κυβικά χλμ πάγου σε 13 χρόνια
Το λιώσιμο των πάγων στη Γροιλανδία είναι ο δεύτερος σημαντικότερος παράγοντας πίσω από την άνοδο της στάθμης των ωκεανών.
Πώς να αλλάξετε θερμοσίφωνα - Δικαιούχοι και διαδικασία για την επιδότηση
Στα 223,2 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Οι δυσοίωνες προβλέψεις για τις βιομηχανίες EV το 2025
Οι πωλήσεις EV θα μειωθούν το 2025. Τι σημαίνει για την Tesla και την υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία.
Το 2024 είχε το θερμότερο καλοκαίρι και τον θερμότερο χειμώνα στην Ελλάδα - Τι αναφέρει το meteo.gr
Το meteo.gr συγκέντρωσε τα ρεκόρ βροχόπτωσης και θερμοκρασιών για το 2024, καθώς και άλλα αξιοσημείωτα μετεωρολογικά στοιχεία του έτους.