
Οι μεγάλες καθυστερήσεις έξω από τα λιμάνια οι περικοπές δρομολογίων και η γενικότερη αναστάτωση στην εφοδιαστική αλυσίδα φαίνεται να επηρέασαν την διακίνηση φορτίων για τον Σεπτέμβριο σχεδόν σε όλα τα ευρωπαϊκά λιμάνια (terminals) της Cosco Shipping Ports, η οποία στον Πειραιά ελέγχει δυο προβλήτες μέσω της ΣΕΠ.
Στον Πειραιά το «Piraeus Container Terminal S.A.» (ΣΕΠ, με δυο προβλήτες) τον Σεπτέμβριο διακίνησε 419,8 χιλιάδες Teu έναντι 438,2 χιλιάδες Teu τον ίδιο μήνα του 2020 καταγράφοντας μια μείωση κατά 4,2% ενώ στο εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2021 η πτώση είναι μικρότερη (-1%) καθώς διακινήθηκαν 3.660,9 χιλιάδες «κουτιά» έναντι 3.696,5 χιλιάδες «κουτιά» το εννεάμηνο του 2020. Πάντως στελέχη της ΣΕΠ εκτιμούν ότι όλη τη χρονιά φέτος η διακίνηση φορτίων θα είναι στα επίπεδα του 2020.
Τον Σεπτέμβριο πτώση διακίνησης κατέγραψαν και οι εγκαταστάσεις της Cosco στο λιμάνι της Αμβέρσας (-17,5%), της COSCO SHIPPING Ports (Spain) Terminals S.L.U. στη Βαλένθια (-13%) της Euromax του Ρότερνταμ (-0,5%), ενώ μόνο το τέρμιναλ CSP Zeebruggee στο Βέλγιο κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο (+58,6%) ωστόσο σε απόλυτα μεγέθη η διακίνηση «κουτιών» είναι πολύ μικρή στο συγκεκριμένο τέρμιναλ (μόλις 81,2 χιλιάδες Teu).
Συνολικά στα 36 λιμάνια (terminals) που ελέγχει η Cosco Shipping Ports εντός και εκτός Κίνας τον Σεπτέμβριο διακίνησε 9.338,0 χιλιάδες Teu έναντι 9.235,2 χιλιάδες Teu τον ίδιο μήνα του 2020 (άνοδος 1,1%) ενώ στο εννεάμηνο η άνοδος είναι υψηλότερη (4,8%) στα 78.656,7 χιλιάδες Teu έναντι 75.042,3 χιλιάδες Teu το εννεάμηνο του 2020.


Latest News

Τα ελληνικά λιμάνια και το παζλ του IMEC
Αλλαγή δεδομένων προκαλεί ο ανταγωνισμός για τον οικονομικό διάδρομο που προωθεί η Ινδία n Οι βλέψεις της Αθήνας και η «σφήνα» Τραμπ υπέρ Ιταλίας

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.