
Με τη ζήτηση να κινείται σε πολύ υψηλά επίπεδα συνεχίζονται αύριο Τρίτη 19 Οκτωβρίου, οι εγγραφές για το ναυτιλιακό ομόλογο της CPLP Shipping Holdings, θυγατρικής της Capital Product Partners L.P. (CPLP) της οικογένειας του Βαγγέλη Μαρινάκη.
Το ομόλογο ύψους 150 εκατ. ευρώ είναι 5ετούς διάρκειας και με ένα εύρος απόδοσης μεταξύ 2,60% και 3,00%.
Η απόφαση του Ομίλου Βαγγέλη Μαρινάκη να προσφύγει στο επενδυτικό κοινό μέσω της ελληνικής κεφαλαιαγοράς, διευρύνει και αναβαθμίζει περαιτέρω την αγορά ναυτιλιακών ομολόγων στο Χρηματιστήριο της Αθήνας και ενισχύει τους δεσμούς της ελληνικής ναυτιλίας με την πατρίδα.
Παράλληλα αποτελεί και ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία και μια ιδιαίτερα ελκυστική προσφορά στο ελληνικό επενδυτικό κοινό που αναζητά ελκυστικές αποδόσεις μειωμένου ρίσκου. Κύριο χαρακτηριστικό του επιχειρηματικού μοντέλου της Capital Product Partners, η απασχόληση των πλοίων της με μακροχρόνιες ναυλώσεις που εξασφαλίζουν σταθερές ταμιακές ροές και δεν επηρεάζονται από τις διακυμάνσεις των ναυλαγορών.
Η έκδοση του, θα χρηματοδοτήσει την αγορά τριών πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) συνολικής επένδυσης ύψους 600 εκατ. δολ. Τα πλοία είναι νεότευκτα τελευταίας τεχνολογίας και έχουν ήδη ναυλωθεί για πολλά χρόνια, σε μεγάλες εταιρείες ενέργειας και κοινής ωφέλειας και συγκεκριμένα στις BP, ENGIE και CHENIERE.
Τα πλοία θα προστεθούν στο στόλος της εγγυήτριας Capital Product Partners, ο οποίος αποτελείται από 19 συνολικά πλοία, 15 εκ των οποίων είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικής μεταφορικής ικανότητας 104.000 TEU, ένα είναι πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τύπου Capesize και τρία είναι νεότευκτα LNG Carriers, τελευταίας γενιάς χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων το καθένα στα οποία η εταιρεία έχει επενδύσει 600 εκατ.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που δόθηκε στη δημοσιότητα, στις 20 Οκτωβρίου που λήγει η δημόσια προσφορά θα υπάρξει ανακοίνωση της πλήρωσης των προϋποθέσεων έκδοσης του ΚΟΔ, της τελικής απόδοσης και του Επιτοκίου, στο Χ.Α. και στην ιστοσελίδα της Εκδότριας. Στις 22 Οκτωβρίου 2021 θα υπάρξει δημοσίευση αναλυτικής ανακοίνωσης για την έκβαση της Δημόσιας Προσφοράς και θα γίνει και η παράδοση των Ομολογιών στους επενδυτές μέσω καταχώρισης σε λογαριασμούς αξιογράφων στο Σύστημα Άυλων Τίτλων. Στις 25 Οκτωβρίου αναμένεται η έναρξη διαπραγμάτευσης των Ομολογιών στην Κατηγορία Τίτλων Σταθερού Εισοδήματος της Ρυθμιζόμενης Αγοράς του Χ.Α.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της CPLP Shipping Holdings, oι ενδιαφερόμενοι Ιδιώτες Επενδυτές έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν τις Αιτήσεις Κάλυψης προσερχόμενοι απευθείας στα καταστήματα των Συντονιστών Κυρίων Αναδόχων, ήτοι της «Τράπεζας Πειραιώς», της «ALPHA BANK A.E.» και της «Euroxx Χρηματιστηριακής Α.Ε.Π.Ε.Υ.» και της Αναδόχου «Optima bank», καθώς και μέσω των Μελών Η.ΒΙ.Π. και των Συμμετεχόντων στο Σ.Α.Τ. που συνεργάζονται με τα Μέλη Η.ΒΙ.Π. για την υποβολή των Αιτήσεων Κάλυψης μέσω της υπηρεσίας Η.ΒΙ.Π.
Οι ενδιαφερόμενοι Ιδιώτες Επενδυτές θα εγγράφονται στην κατώτατη απόδοση του εύρους που θα ανακοινωθεί την προτεραία της πρώτης ημέρας της Δημόσιας Προσφοράς. Μετά τον προσδιορισμό της τελικής απόδοσης και του Επιτοκίου, οι Συντονιστές Κύριοι Ανάδοχοι θα καθορίσουν το ύψος της Έκδοσης και στη συνέχεια, θα πραγματοποιηθεί η κατανομή των Ομολογιών στους επενδυτές, ως εξής:
• Ποσοστό τουλάχιστον 30% των Ομολογιών της Δημόσιας Προσφοράς (ήτοι τουλάχιστον 45.000 Ομολογίες σε ενδεχόμενη πλήρη κάλυψη του ΚΟΔ, ήτοι έκδοση 150.000 Ομολογιών) θα διατεθεί για την ικανοποίηση των εγγραφών των Ιδιωτών Επενδυτών, και
• Ποσοστό έως και 70% των Ομολογιών της Δημόσιας Προσφοράς (ήτοι έως και 105.000 Ομολογίες σε ενδεχόμενη πλήρη κάλυψη του ΚΟΔ, ήτοι έκδοση 150.000 Ομολογιών) θα κατανεμηθεί μεταξύ των Ειδικών Επενδυτών και των Ιδιωτών Επενδυτών.
Εφόσον έχουν ικανοποιηθεί οι εγγραφές των Ιδιωτών Επενδυτών για το 30% των Ομολογιών της Δημόσιας Προσφοράς, για τον τελικό προσδιορισμό του ποσοστού κατανομής ανά κατηγορία επενδυτών θα ληφθούν υπόψη:
α) η ζήτηση από τους Ειδικούς Επενδυτές, β) η ζήτηση στο υπολειπόμενο του 30% τμήμα των Ιδιωτών Επενδυτών, γ) το πλήθος των Αιτήσεων Κάλυψης που αφορούν σε Ιδιώτες Επενδυτές, καθώς και δ) η ανάγκη δημιουργίας συνθηκών για την ομαλή διαπραγμάτευση των Ομολογιών στη δευτερογενή αγορά.


Latest News

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών