Η ταϊβανέζικη Foxconn προχώρησε στα αποκαλυπτήρια των πρώτων της τριών ηλεκτροκίνητων οχημάτων, υπογραμμίζοντας με αυτό τον τρόπο τα σχέδια της εταιρείας να διαφοροποιηθεί δραστικά από τον βασικό της ρόλο έως σήμερα: την κατασκευή καταναλωτικών ηλεκτρονικών για εταιρείες όπως η Apple και όχι μόνο.
Τα οχήματα κατασκευάστηκαν από τη Foxtron, μία κοινοπραξία μεταξύ της Foxconn και της επίσης ταϊβανέζικης αυτοκινητοβιομηχανίας Yulon Motor. Τα οχήματα που παρουσιάστηκαν ήταν τριών κατηγοριών – ένα SUV, ένα σεντάν και ένα λεωφορείο. Μάλιστα, ο αντιπρόεδρος της Foxtron ανέφερε ότι στόχος είναι το νέο project να αποκτήσει αξία της τάξης των 35 δισεκατομμυρίων δολαρίων, εντός της επόμενης πενταετίας.
Ποια είναι η Foxconn
Η Hon Hai Precision Industry, όπως είναι η επίσημη ονομασία της Foxconn, είναι σήμερα ο μεγαλύτερος παγκοσμίως κατασκευαστής ηλεκτρονικών ειδών και με τη συγκεκριμένη κίνηση επιχειρεί να εισέλθει – και μάλιστα με εντυπωσιακό τρόπο – σε μία εντελώς νέα αγορά: αυτή των ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Παρόλα αυτά οι άνθρωποι της εταιρείας παραδέχθηκαν ότι είναι «αρχάριοι» στον συγκεκριμένο τομέα.
Μέχρι σήμερα η εταιρεία ήταν γνωστή για την κατασκευή των iPhones για λογαριασμό της Apple αλλά και η κατασκευή κάθε είδους καταναλωτικού ηλεκτρονικού προϊόντος για ποικιλία εταιρειών. Επιπλέον, η Foxconn κατασκευάζει και εξαρτήματα υπολογιστών με το δικό της brand.
Οι πρώτες αναφορές για τις φιλοδοξίες της Foxconn ήρθαν το Νοέμβριο του 2019 για να ακολουθήσει αμέσως μετά η ανακοίνωση της συνεργασίας με την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία/ startup Fisker και την ενεργειακή PTT από την Ταϊλάνδη.
Αυτό τον μήνα η Foxconn εξαγόρασε ένα εργοστάσιο από την αμερικανική startup Lordstown Motors για την κατασκευή οχημάτων, ενώ τον Αύγουστο είχε εξαγοράσει ένα εργοστάσιο κατασκευής μικροτσίπ στην Ταϊβάν, μέσω του οποίου σχεδιάζει να καλύψει την απαίτηση σε ημιαγωγούς για χρήση σε αυτοκίνητα.
Τα τρία οχήματα
Από τα τρία οχήματα που ανακοινώθηκαν, το σεντάν αναπτύχθηκε από κοινού με το ιταλικό σχεδιαστικό γραφείο Pininfarina ενώ το σχέδιο θα πουληθεί σε αυτοκινητοβιομηχανία εκτός Ταϊβάν – που δεν κατονομάστηκε – εντός των επόμενων ετών. Το SUV θα κυκλοφορήσει με ένα από τα brands που διαχειρίζεται η Yulon Motor και αναμένεται να κυκλοφορήσει στην τοπική αγορά εντός του 2023.
Το τρίτο μοντέλο της παρουσίασης, το λεωφορείο, θα κυκλοφορήσει υπό το brand της Foxtron. Αναμένεται να ξεκινήσει η χρήση του σε διάφορες πόλεις της Ταϊβάν από την επόμενη χρονιά και σε συνεργασία με τοπικές εταιρείες παροχής υπηρεσιών μαζικών μεταφορών.
Παράλληλα, στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει εξαρτήματα ή υπηρεσίες που θα καλύπτουν το 10% της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, έως την περίοδο 2025-2027.
Η επαφή με την Apple
Όπως ήταν φυσικό, και λόγω της σχέσης της Foxconn με την Apple, η παρουσίαση των νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων έκανε πολλούς αναλυτές να διερευνούν πιθανή διασύνδεση με το πιθανολογούμενο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο της αμερικανικής εταιρείας. Αν και η ίδια η Apple δεν έχει ανοίξει τα χαρτιά της για το συγκεκριμένο ζήτημα, αρκετοί είναι οι αναλυτές που θεωρούν ότι το Apple Car θα παρουσιαστεί μέχρι το 2024.
Latest News
Το «ασημένιο τσουνάμι» στην αγορά ακινήτων - Τι βλέπει η «Μάντισσα της Wall Street»
Οι υψηλές τιμές στα ακίνητα έχουν δημιουργήσει ένα χάσμα γενεών, το οποίο μπορεί να μειωθεί μόνο με πτώση τιμών
Η Foxconn βγάζει από τις αγγελίες προσλήψεων στην Ινδία ηλικιακά και οικογενειακά κριτήρια
Πώς αναγκάστηκε να ασχοληθεί με τα κριτήρια προσλήψεων η Foxconn που συναρμολογεί τα iPhone της Apple
Γιατί 50 εκατομμύρια άνθρωποι σταμάτησαν να αγοράζουν είδη πολυτελείας
Οι μάρκες πολυτελείας όπως Dior και Burberry γνώρισαν καθίζηση μετά από «αθετήσεις υποσχέσεων» στους πελάτες
Γιατί οι εταιρείες πιέζουν τους εργαζομένους να χρησιμοποιούν δικά τους τηλέφωνα για δουλειές
Τα προσωπικά τηλέφωνα για εργασία ενέχει κινδύνους για τους εργοδότες και δεν σημαίνει ότιδεν θα σας τηλεφωνήσουν εκτός ωραρίου
SOS από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές πλαστικών - «Πνίγουν» τις επιχειρήσεις οι κανονισμοί
Τα πλαστικά είναι ο τελευταίος μεταποιητικός τομέας στην ήπειρο που συρρικνώνεται παρά την παγκόσμια ανάπτυξη
Οι απελάσεις μεταναστών θα κλείσουν επιχειρήσεις και θα αυξήσουν τον πληθωρισμό
Η υπόσχεση οι μετανάστες να απελαθούν κινδυνεύει να προκαλέσει ελλείψεις εργατικού δυναμικού και υψηλότερες τιμές
Η «οδύσσεια» του Μασκ για να βρει 2 τρισ. για περικοπές - Οι προτάσεις του Economist
Ο Economist προτείνει επιλογές για περικοπές ύψους 5 τρισ. δολαρίων στον Μασκ, ο οποίος ηγείται του Τμήματος Κυβερνητικής Αποδοτικότητας
Ποιοι και γιατί αντιδρούν στη συμφωνία ΕΕ-MERCOSUR – Η στάση της Γαλλίας
Αντιδράσεις συναντά η συμφωνία ΕΕ-MERCOSUR - Τι λέει στον ot.gr ο Αυστριακός ευρωβουλευτής των Πρασίνων Τόμας Βάιτζ
Ο κλάδος μεταποίησης της Γερμανάιος προειδοποιεί για επερχόμενη «τρομερή συντριβή»
Οι βραχυπρόθεσμες προοπτικές θα συνεχίσουν να είναι γεμάτες προκλήσεις για τις μεταποιητικές εταιρείες στη Γερμανία
Καμπανάκι Λαγκάρντ: Καλεί την Ευρώπη να συγκεντρώσει κεφάλαια για κοινές προτεραιότητες
Η Ευρώπη θα πρέπει να συγκεντρώσει τους πόρους της σε τομείς όπως η άμυνα και το κλίμα είπε η Λαγκάρντ