Στα online κανάλια και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών εξέτασης αιτημάτων που δέχεται, με τη χρήση ρομποτικών μεθόδων, θα στηριχθεί το επιχειρηματικό σχέδιο της Alpha Bank για ενίσχυση της κερδοφορίας της τα επόμενα χρόνια.

Στο πλαίσιο αυτό, βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και ένα χρόνο το πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού της, με την κωδική ονομασία «the alpha blueprint», συνολικού προϋπολογισμού περί τα 430 εκατ. ευρώ, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2023.

Όπως είπε κατά τη διάρκεια χθεσινής εκδήλωσης για το θέμα, ο διευθύνων σύμβουλος της Alpha Bank Βασίλης Ψάλτης, οι συντονισμένες δράσεις του, στοχεύουν «σε μία Tράπεζα πιο λειτουργική, πιο καινοτόμο και τελικά πιο ανθεκτική και πιο κερδοφόρο».

Με την πρόοδο και την επιτυχή ολοκλήρωσή του, κατά τον κ. Ψάλτη, ο συστημικός όμιλος θα ενισχύσει την απόδοση των ιδίων κεφαλαίων στα επίπεδα του 10%, όπως προβλέπει το επιχειρησιακό πλάνο «Project Tomorrow» που ήδη υλοποιείται.

Οι οικονομικοί στόχοι

Σύμφωνα με τη χθεσινή παρουσίαση, το σύνολο των επενδύσεων και των δαπανών αναδιάρθρωσης θα ανέλθει σε 430 εκατ. ευρώ, ενώ αποκλειστικά για την τεχνολογική αναβάθμιση των συστημάτων της τράπεζας θα διατεθούν 120 εκατ. ευρώ.

Μέσω του προγράμματος μετασχηματισμού, η Alpha Bank θα ενισχύσει τις εργασίες και την κερδοφορία της, ενώ θα απελευθερωθεί χρόνος στα στελέχη της για την προώθηση των προϊόντων της και θα επιτευχθεί σημαντική εξοικονόμηση κόστους.

Συγκεκριμένα, ο κ. Ψάλτης αναμένει τα εξής:

• Βελτίωση παραγωγικότητας κατά 25%, με ταυτόχρονη μείωση του μέσου χρόνου διεκπεραίωσης εργασιών και του λειτουργικού κινδύνου

• Καθαρή μείωση του κόστους λειτουργίας κατά 60 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση με την αξιοποίηση τεχνολογιών, τη βελτίωση της αποδοτικότητας και τον εξορθολογισμό του λειτουργικού μοντέλου.

• Στη Λιανική Τραπεζική, στόχος είναι η επίτευξη επιπλέον εσόδων 60 εκατ. ευρώ από τόκους και 65 εκατ. ευρώ από προμήθειες μέσα σε 4 έτη.

• Στην Τραπεζική Επιχειρήσεων, στόχος είναι η αύξηση εσόδων από τόκους κατά 200 εκατ. ευρώ και η αύξηση εσόδων από προμήθειες κατά 35 εκατ. ευρώ μέχρι το 2024.

Η επαφή με τους πελάτες

Η αναδιαμόρφωση του μοντέλου λειτουργίας της τράπεζας θα γίνει άμεσα αντιληπτή και στο πελατολόγιό της, καθώς θα μπορεί ταχύτερα και ευκολότερα, να διεκπεραιώνει κάθε εργασία, συμπεριλαμβανομένης και της εκταμίευσης δανείων.

Στο πλαίσιο αυτό προβλέπονται πάνω από 15 δράσεις για την ενίσχυση της αποδοτικότητας, τη μείωση του μέσου χρόνου διεκπεραίωσης των εργασιών και του λειτουργικού κινδύνου με χρήση διαδικασιών ρομποτικού αυτοματισμού (Robotic Process Automation).

Αναλυτικότερα, οι νέες υπηρεσίες προς τους πελάτες της Alpha Bank είναι οι εξής:

• Θα χορηγούνται μικρά καταναλωτικά δάνεια στα εναλλακτικά δίκτυα (myAlpha mobile, myAlpha, check-out digital retailers)

• Οι αποφάσεις για την έγκριση ενός δανείου θα λαμβάνονται αυτόματα, χωρίς την παρέμβαση του ανθρώπινου παράγοντα, σε ποσοστό άνω του 50%

• Καταναλωτικά δάνεια θα εγκρίνονται σε λιγότερο από 1 ημέρα, ενώ τα δάνεια αυτοκινήτου σε λιγότερο από 1 ώρα

• Θα καθιερωθεί ένας νέος τρόπος για την επικοινωνία πελάτη – καταστήματος και για τη διεκπεραίωση συναλλαγών μέσω βιντεοκλήσης

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις