Με τη ζήτηση να κινείται σε πολύ υψηλά επίπεδα συνεχίζονται σήμερα Τρίτη και ολοκληρώνονται αύριο Τετάρτη 20 Οκτωβρίου, στις 4 το απόγευμα, οι εγγραφές για το ναυτιλιακό ομόλογο της CPLP Shipping Holdings, θυγατρικής της Capital Product Partners L.P. (CPLP) της οικογένειας του Βαγγέλη Μαρινάκη. Το ομόλογο ύψους 150 εκατ. ευρώ είναι 5ετούς διάρκειας και με ένα εύρος απόδοσης μεταξύ 2,60% και 3,00%.
Η απόφαση του Ομίλου του Βαγγέλη Μαρινάκη να προσφύγει στο επενδυτικό κοινό μέσω της ελληνικής κεφαλαιαγοράς διευρύνει και αναβαθμίζει περαιτέρω την αγορά ναυτιλιακών ομολόγων στο Χρηματιστήριο της Αθήνας και ενισχύει τους δεσμούς της ελληνικής ναυτιλίας με την πατρίδα.
Παράλληλα αποτελεί και ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία και μια ιδιαίτερα ελκυστική προσφορά στο ελληνικό επενδυτικό κοινό που αναζητά ελκυστικές αποδόσεις μειωμένου ρίσκου. Κύριο χαρακτηριστικό του επιχειρηματικού μοντέλου της Capital Product Partners, η απασχόληση των πλοίων της με μακροχρόνιες ναυλώσεις που εξασφαλίζουν σταθερές ταμιακές ροές και δεν επηρεάζονται από τις διακυμάνσεις των ναυλαγορών.
Η έκδοση του ομολόγου θα χρηματοδοτήσει την αγορά τριών πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) συνολικής επένδυσης ύψους 600 εκατ. δολ. Τα πλοία είναι νεότευκτα τελευταίας τεχνολογίας και έχουν ήδη ναυλωθεί για πολλά χρόνια, σε μεγάλες εταιρείες ενέργειας και κοινής ωφέλειας και συγκεκριμένα στις BP, ENGIE και CHENIERE.
Τα πλοία θα προστεθούν στον στόλο της εγγυήτριας Capital Product Partners, ο οποίος αποτελείται ήδη από 19 συνολικά πλοία, 15 εκ των οποίων είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικής μεταφορικής ικανότητας 104.000 TEU, ένα είναι πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τύπου Capesize και τρία είναι νεότευκτα LNG Carriers, τελευταίας γενιάς χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων το καθένα, στα οποία η εταιρεία έχει επενδύσει 600 εκατ.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που δόθηκε στη δημοσιότητα, στις 20 Οκτωβρίου που λήγει η δημόσια προσφορά θα υπάρξει ανακοίνωση της πλήρωσης των προϋποθέσεων έκδοσης του ΚΟΔ, της τελικής απόδοσης και του Επιτοκίου, στο Χ.Α. και στην ιστοσελίδα της Εκδότριας.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International