Με τη ζήτηση να κινείται σε πολύ υψηλά επίπεδα συνεχίζονται σήμερα Τρίτη και ολοκληρώνονται αύριο Τετάρτη 20 Οκτωβρίου, στις 4 το απόγευμα, οι εγγραφές για το ναυτιλιακό ομόλογο της CPLP Shipping Holdings, θυγατρικής της Capital Product Partners L.P. (CPLP) της οικογένειας του Βαγγέλη Μαρινάκη. Το ομόλογο ύψους 150 εκατ. ευρώ είναι 5ετούς διάρκειας και με ένα εύρος απόδοσης μεταξύ 2,60% και 3,00%.
Η απόφαση του Ομίλου του Βαγγέλη Μαρινάκη να προσφύγει στο επενδυτικό κοινό μέσω της ελληνικής κεφαλαιαγοράς διευρύνει και αναβαθμίζει περαιτέρω την αγορά ναυτιλιακών ομολόγων στο Χρηματιστήριο της Αθήνας και ενισχύει τους δεσμούς της ελληνικής ναυτιλίας με την πατρίδα.
Παράλληλα αποτελεί και ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία και μια ιδιαίτερα ελκυστική προσφορά στο ελληνικό επενδυτικό κοινό που αναζητά ελκυστικές αποδόσεις μειωμένου ρίσκου. Κύριο χαρακτηριστικό του επιχειρηματικού μοντέλου της Capital Product Partners, η απασχόληση των πλοίων της με μακροχρόνιες ναυλώσεις που εξασφαλίζουν σταθερές ταμιακές ροές και δεν επηρεάζονται από τις διακυμάνσεις των ναυλαγορών.
Η έκδοση του ομολόγου θα χρηματοδοτήσει την αγορά τριών πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) συνολικής επένδυσης ύψους 600 εκατ. δολ. Τα πλοία είναι νεότευκτα τελευταίας τεχνολογίας και έχουν ήδη ναυλωθεί για πολλά χρόνια, σε μεγάλες εταιρείες ενέργειας και κοινής ωφέλειας και συγκεκριμένα στις BP, ENGIE και CHENIERE.
Τα πλοία θα προστεθούν στον στόλο της εγγυήτριας Capital Product Partners, ο οποίος αποτελείται ήδη από 19 συνολικά πλοία, 15 εκ των οποίων είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικής μεταφορικής ικανότητας 104.000 TEU, ένα είναι πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τύπου Capesize και τρία είναι νεότευκτα LNG Carriers, τελευταίας γενιάς χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων το καθένα, στα οποία η εταιρεία έχει επενδύσει 600 εκατ.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που δόθηκε στη δημοσιότητα, στις 20 Οκτωβρίου που λήγει η δημόσια προσφορά θα υπάρξει ανακοίνωση της πλήρωσης των προϋποθέσεων έκδοσης του ΚΟΔ, της τελικής απόδοσης και του Επιτοκίου, στο Χ.Α. και στην ιστοσελίδα της Εκδότριας.
Latest News
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,