Την αγορά ενός επιπλέον Capesize πλοίου και την ολοκλήρωση της πώλησης του M/V Leadership, ανακοίνωσε η Seanergy Maritime Holdings. Το νεοαποκτηθέν πλοίο κατασκευάστηκε το 2010 σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας, έχει χωρητικότητα περίπου 181,500 dwt και η παράδοσή του αναμένεται άμεσα, εντός Νοεμβρίου του 2021. Θα μετονομαστεί σε M/V Dukeship. Το M/V Dukeship αποτελεί την 7η συνεχόμενη αγορά Ιαπωνικού Capesize Πλοίου από την αρχή του 2021 και η αυξημένη ρευστότητα της Εταιρείας επιτρέπει την αγορά του εν λόγω πλοίου εξ’ ολοκλήρου με ταμειακά διαθέσιμα.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της, η εισηγμένη στον NASDAQ ναυτιλιακή εταιρεία ελληνικών συμφερόντων, ανακοίνωσε σήμερα τη συμφωνία ολοκλήρωσης επιτυχώς την παράδοση του παλαιότερου Capesize της, βελτιώνοντας σημαντικά τον μέσο όρο ηλικίας του στόλου.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Είμαι στην ιδιαίτερα ευχάριστη θέση να ανακοινώσω την αγορά ενός ακόμη υψηλής ποιότητας Ιαπωνικού Capesize, με την μεταφορική δύναμη του στόλου μας να υπερβαίνει τα 3 εκατ. dwt. Ο στόλος της Seanergy αυξήθηκε κατά 70% τον τελευταίο χρόνο, με επενδύσεις που υπερβαίνουν τα $205 εκατ. Το σύνολο των νέων επενδύσεων μας έχει πραγματοποιηθεί με πολύ χαμηλό τραπεζικό δανεισμό, μικρότερο του 30%, είτε αποκλειστικά με ίδια κεφάλαια. Η Seanergy είναι η μόνη εταιρεία εισηγμένη στις Αμερικανικές κεφαλαιαγορές με στόλο που αποτελείται αμιγώς από Capesize πλοία. Βρισκόμαστε στην καλύτερη αγορά για Capesize πλοία της τελευταίας δεκαετίας με πολύ ευνοϊκά στοιχεία για τα επόμενα χρόνια. Τέλος, η άμεση παράδοση του Μ/V Dukeship αναμένεται να προσθέσει σημαντική αξία στην Εταιρεία και, συνεπώς, στους μετόχους μας».
Να σημειωθεί τέλος ότι με την παράδοση του M/V Dukeship, ο στόλος της Seanergy θα αποτελείται από 17 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα 3.011.083 τόνους περίπου και μέση ηλικία στόλου τα 11,5 περίπου έτη.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη