Την αγορά ενός επιπλέον Capesize πλοίου και την ολοκλήρωση της πώλησης του M/V Leadership, ανακοίνωσε η Seanergy Maritime Holdings. Το νεοαποκτηθέν πλοίο κατασκευάστηκε το 2010 σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας, έχει χωρητικότητα περίπου 181,500 dwt και η παράδοσή του αναμένεται άμεσα, εντός Νοεμβρίου του 2021. Θα μετονομαστεί σε M/V Dukeship. Το M/V Dukeship αποτελεί την 7η συνεχόμενη αγορά Ιαπωνικού Capesize Πλοίου από την αρχή του 2021 και η αυξημένη ρευστότητα της Εταιρείας επιτρέπει την αγορά του εν λόγω πλοίου εξ’ ολοκλήρου με ταμειακά διαθέσιμα.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της, η εισηγμένη στον NASDAQ ναυτιλιακή εταιρεία ελληνικών συμφερόντων, ανακοίνωσε σήμερα τη συμφωνία ολοκλήρωσης επιτυχώς την παράδοση του παλαιότερου Capesize της, βελτιώνοντας σημαντικά τον μέσο όρο ηλικίας του στόλου.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Είμαι στην ιδιαίτερα ευχάριστη θέση να ανακοινώσω την αγορά ενός ακόμη υψηλής ποιότητας Ιαπωνικού Capesize, με την μεταφορική δύναμη του στόλου μας να υπερβαίνει τα 3 εκατ. dwt. Ο στόλος της Seanergy αυξήθηκε κατά 70% τον τελευταίο χρόνο, με επενδύσεις που υπερβαίνουν τα $205 εκατ. Το σύνολο των νέων επενδύσεων μας έχει πραγματοποιηθεί με πολύ χαμηλό τραπεζικό δανεισμό, μικρότερο του 30%, είτε αποκλειστικά με ίδια κεφάλαια. Η Seanergy είναι η μόνη εταιρεία εισηγμένη στις Αμερικανικές κεφαλαιαγορές με στόλο που αποτελείται αμιγώς από Capesize πλοία. Βρισκόμαστε στην καλύτερη αγορά για Capesize πλοία της τελευταίας δεκαετίας με πολύ ευνοϊκά στοιχεία για τα επόμενα χρόνια. Τέλος, η άμεση παράδοση του Μ/V Dukeship αναμένεται να προσθέσει σημαντική αξία στην Εταιρεία και, συνεπώς, στους μετόχους μας».
Να σημειωθεί τέλος ότι με την παράδοση του M/V Dukeship, ο στόλος της Seanergy θα αποτελείται από 17 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα 3.011.083 τόνους περίπου και μέση ηλικία στόλου τα 11,5 περίπου έτη.
Latest News
Νέοι παίκτες εισέρχονται στη ναυτιλία - Πολύ λίγοι οι «μεγάλοι»
Τι είδε ο οίκος Xclusiv για την πορεία στη ναυτιλία του κλάδου δεξαμενοπλοίων και πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Νέες εκδόσεις από το Ίδρυμα Ευγενίδου για τους σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
Το Ίδρυμα Ευγενίδου προχώρησε φέτος στη συγγραφή και έκδοση 5 νέων τίτλων και 6 επικαιροποιημένων για τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες των ΑΕΝ.
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών