
Την αγορά ενός επιπλέον Capesize πλοίου και την ολοκλήρωση της πώλησης του M/V Leadership, ανακοίνωσε η Seanergy Maritime Holdings. Το νεοαποκτηθέν πλοίο κατασκευάστηκε το 2010 σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας, έχει χωρητικότητα περίπου 181,500 dwt και η παράδοσή του αναμένεται άμεσα, εντός Νοεμβρίου του 2021. Θα μετονομαστεί σε M/V Dukeship. Το M/V Dukeship αποτελεί την 7η συνεχόμενη αγορά Ιαπωνικού Capesize Πλοίου από την αρχή του 2021 και η αυξημένη ρευστότητα της Εταιρείας επιτρέπει την αγορά του εν λόγω πλοίου εξ’ ολοκλήρου με ταμειακά διαθέσιμα.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της, η εισηγμένη στον NASDAQ ναυτιλιακή εταιρεία ελληνικών συμφερόντων, ανακοίνωσε σήμερα τη συμφωνία ολοκλήρωσης επιτυχώς την παράδοση του παλαιότερου Capesize της, βελτιώνοντας σημαντικά τον μέσο όρο ηλικίας του στόλου.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Είμαι στην ιδιαίτερα ευχάριστη θέση να ανακοινώσω την αγορά ενός ακόμη υψηλής ποιότητας Ιαπωνικού Capesize, με την μεταφορική δύναμη του στόλου μας να υπερβαίνει τα 3 εκατ. dwt. Ο στόλος της Seanergy αυξήθηκε κατά 70% τον τελευταίο χρόνο, με επενδύσεις που υπερβαίνουν τα $205 εκατ. Το σύνολο των νέων επενδύσεων μας έχει πραγματοποιηθεί με πολύ χαμηλό τραπεζικό δανεισμό, μικρότερο του 30%, είτε αποκλειστικά με ίδια κεφάλαια. Η Seanergy είναι η μόνη εταιρεία εισηγμένη στις Αμερικανικές κεφαλαιαγορές με στόλο που αποτελείται αμιγώς από Capesize πλοία. Βρισκόμαστε στην καλύτερη αγορά για Capesize πλοία της τελευταίας δεκαετίας με πολύ ευνοϊκά στοιχεία για τα επόμενα χρόνια. Τέλος, η άμεση παράδοση του Μ/V Dukeship αναμένεται να προσθέσει σημαντική αξία στην Εταιρεία και, συνεπώς, στους μετόχους μας».
Να σημειωθεί τέλος ότι με την παράδοση του M/V Dukeship, ο στόλος της Seanergy θα αποτελείται από 17 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα 3.011.083 τόνους περίπου και μέση ηλικία στόλου τα 11,5 περίπου έτη.


Latest News

Θα γίνουν οι ΗΠΑ ναυπηγική δύναμη;
Ενώ η Κίνα, η Νότια Κορέα και η Ιαπωνία παραμένουν κυρίαρχες δυνάμεις, η Αμερική, το Βιετνάμ και η Ινδία τοποθετούνται ως αναδυόμενοι παίκτες

Κατέρρευσαν οι παραγγελίες για bulk carriers - Οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές
Η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες από τη σύναψη νέων συμβάσεων ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα