Την αγορά ενός επιπλέον Capesize πλοίου και την ολοκλήρωση της πώλησης του M/V Leadership, ανακοίνωσε η Seanergy Maritime Holdings. Το νεοαποκτηθέν πλοίο κατασκευάστηκε το 2010 σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας, έχει χωρητικότητα περίπου 181,500 dwt και η παράδοσή του αναμένεται άμεσα, εντός Νοεμβρίου του 2021. Θα μετονομαστεί σε M/V Dukeship. Το M/V Dukeship αποτελεί την 7η συνεχόμενη αγορά Ιαπωνικού Capesize Πλοίου από την αρχή του 2021 και η αυξημένη ρευστότητα της Εταιρείας επιτρέπει την αγορά του εν λόγω πλοίου εξ’ ολοκλήρου με ταμειακά διαθέσιμα.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της, η εισηγμένη στον NASDAQ ναυτιλιακή εταιρεία ελληνικών συμφερόντων, ανακοίνωσε σήμερα τη συμφωνία ολοκλήρωσης επιτυχώς την παράδοση του παλαιότερου Capesize της, βελτιώνοντας σημαντικά τον μέσο όρο ηλικίας του στόλου.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Είμαι στην ιδιαίτερα ευχάριστη θέση να ανακοινώσω την αγορά ενός ακόμη υψηλής ποιότητας Ιαπωνικού Capesize, με την μεταφορική δύναμη του στόλου μας να υπερβαίνει τα 3 εκατ. dwt. Ο στόλος της Seanergy αυξήθηκε κατά 70% τον τελευταίο χρόνο, με επενδύσεις που υπερβαίνουν τα $205 εκατ. Το σύνολο των νέων επενδύσεων μας έχει πραγματοποιηθεί με πολύ χαμηλό τραπεζικό δανεισμό, μικρότερο του 30%, είτε αποκλειστικά με ίδια κεφάλαια. Η Seanergy είναι η μόνη εταιρεία εισηγμένη στις Αμερικανικές κεφαλαιαγορές με στόλο που αποτελείται αμιγώς από Capesize πλοία. Βρισκόμαστε στην καλύτερη αγορά για Capesize πλοία της τελευταίας δεκαετίας με πολύ ευνοϊκά στοιχεία για τα επόμενα χρόνια. Τέλος, η άμεση παράδοση του Μ/V Dukeship αναμένεται να προσθέσει σημαντική αξία στην Εταιρεία και, συνεπώς, στους μετόχους μας».
Να σημειωθεί τέλος ότι με την παράδοση του M/V Dukeship, ο στόλος της Seanergy θα αποτελείται από 17 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα 3.011.083 τόνους περίπου και μέση ηλικία στόλου τα 11,5 περίπου έτη.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς