Στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1958 κινήθηκε η παραγωγή οχημάτων στο βασικό εργοστάσιο της Volkswagen στο Βόλφσμπουργκ, ενδεικτικό του μεγέθους του προβλήματος των ελλείψεων σε πρώτες ύλες και μικροτσίπ που ταλαιπωρούν τη γερμανική βιομηχανία και όχι μόνο.
Συγκεκριμένα, η παραγωγή του εργοστασίου από τις αρχές της χρονιάς έως τώρα δεν ξεπερνά τα 300.000 αυτοκίνητα, όταν ο ετήσιος μέσος όρος την τελευταία δεκαετία έφτανε τα 780.000 οχήματα τον χρόνο. Πρόκειται για το χαμηλότερο νούμερο από το 1958, αλλά και πολύ κάτω κι από το μέσο όρο της πανδημίας, όταν τα αυστηρά περιοριστικά μέτρα στη Γερμανία είχαν περιορίσει σημαντικά την παραγωγή.
Πραγματικά, για το σύνολο του 2020, με την πανδημία να μαίνεται, η παραγωγή διαμορφώθηκε περίπου στα 500.000 οχήματα όλη τη χρονιά, ένα νούμερο που δύσκολα θα επιτευχθεί φέτος, κυρίως λόγω των ελλείψεων σε μικροτσίπ. Το πρόβλημα των ελλείψεων σε πρώτες ύλες και ημιαγωγούς εκτιμάται πως θα διαρκέσει και την επόμενη χρονιά!
Η συγκεκριμένη μονάδα κατασκευάσει αυτοκίνητα τύπου Golf, Tiguan και μάρκες της Seat. Μάλιστα, η εταιρεία έχει βάλει προ διετίας στόχο να αυξήσει περαιτέρω την παραγωγή στο ένα εκατ. οχήματα.
Το θέμα δημιουργεί επιπλοκές και στο πλάνο της εταιρείας για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης. Σε συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου, το Σεπτέμβριο, ο διευθύνων σύμβουλος Χέρμπερτ Ντις προειδοποίησε πως απειλείται με καθυστέρηση και η μετάβαση των μονάδων στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, κάτι που θα κοστίσει χρήματα αλλά και θέσεις εργασίας.
Latest News
ΕΚΤ: Έρχονται πρόστιμα για τις «απείθαρχες» τράπεζες- Τι σχεδιάζει η κεντρική τράπεζα
Η ΕΚΤ από το 2014 έχει ανακοινώσει κατά μέσο όρο περισσότερα από 5.000 εποπτικά μέτρα ετησίως
DW: «Ηγεμών» ή «ασθενής» η Γερμανία στην Ευρώπη;
Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει η Γερμανία, άλλοτε «ατμομηχανή της οικονομίας» στην ΕΕ. Ωστόσο δεν χάνει τον ηγετικό της ρόλο στην Ευρώπη, σημειώνει η DW
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου