
Πάνω από 801 εκατ. ευρώ ανήλθαν, σύμφωνα με πληροφορίες, οι προσφορές για το ομόλογο της CPLP Shipping Holdings PLC του ομίλου Μαρινάκη πετυχαίνοντας εντυπωσιακή υπερκάλυψη.
Σημειώνεται ότι το βιβλίο προσφορών άνοιξε τη Δευτέρα 18 Οκτωβρίου, και έκλεισε σήμερα στις 16.00.
Με την έκδοση αυτή η εταιρεία Capital Product Partners του Βαγγέλη Μαρινάκη, ως εγγυήτρια του ομολόγου από τη θυγατρική της CPLP Shipping Holdings PLC, βάζει ουσιαστικά τη σφραγίδα της στην περαιτέρω ανάπτυξη μιας νέας αγοράς ναυτιλιακών ομολόγων στη χώρα, η οποία «άνοιξε» με την Costamare της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, που σήκωσε 100 εκατ. ευρώ.
Η Capital Product Partners ζήτησε από την ελληνική αγορά 150 εκατ. ευρώ για να χρηματοδοτήσει μέρος του επενδυτικού της σχεδίου συνολικού ύψους 1,2 δισ. ευρώ για την ανάπτυξη του στόλου της με πιο σύγχρονα και «πράσινα» πλοία, με πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) τα οποία επίσης χρησιμοποιούν ως καύσιμο το LNG. Τα πλοία είναι νεότευκτα τελευταίας τεχνολογίας και έχουν ήδη ναυλωθεί για πολλά χρόνια, σε μεγάλες εταιρείες ενέργειας και κοινής ωφέλειας και συγκεκριμένα στις BP, ENGIE και CHENIERE.
Τα πλοία θα προστεθούν στον στόλο της εγγυήτριας Capital Product Partners, ο οποίος αποτελείται ήδη από 19 συνολικά πλοία, 15 εκ των οποίων είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικής μεταφορικής ικανότητας 104.000 TEU, ένα είναι πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τύπου Capesize και τρία είναι νεότευκτα LNG Carriers, τελευταίας γενιάς χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων το καθένα, στα οποία η εταιρεία έχει επενδύσει 600 εκατ.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα σήμερα αναμένεται ανακοίνωση της πλήρωσης των προϋποθέσεων έκδοσης του ΚΟΔ, της τελικής απόδοσης και του Επιτοκίου, στο Χ.Α. και στην ιστοσελίδα της Εκδότριας.


Latest News

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Frederiksen (AEC) – Σημαντικός ο ρόλος των Ελλήνων εφοπλιστών στην Αρκτική
Για την ελληνική ναυτιλία μίλησε στο ΟΤ Delphi Economic Forum X ο Mads Frederiksen, εκτελεστικός διευθυντής στο Arctic Economic Council

Κικίλιας: Τι ζητεί να αλλάξει στο επιβατικό λιμάνι Πειραιά
«Η άμεση αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του με παράλληλη επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν ανακύψει είναι πρώτη προτεραιότητα» δηλώνει στα «ΝΕΑ»

«Φρένο» στις τιμές των εισιτήριων μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών
Μειώνονται κατά 50% από την 1η Μαΐου του τρέχοντος έτους και για ένα χρόνο τα λιμενικά τέλη για τους επιβάτες