Tα προβλήματα που παρατηρούνται στις αλυσίδες εφοδιασμού πλήττουν το παγκόσμιο εμπόριο και μέχρι στιγμής δεν διαφαίνονται σημάδια χαλάρωσης, αναφέρει το γερμανικό Ινστιτούτο Kiel για την Παγκόσμια Οικονομία.
«Περίπου το 9% της παγκόσμιας μεταφορικής ικανότητας είναι τώρα δεσμευμένο σε τέσσερις μεγάλες ουρές, περισσότερες από τις μισές από τις οποίες έχουν μπλοκαριστεί σε λιμάνια των ΗΠΑ”, τονίζει και προσθέτει ότι η Γερμανία δεν έχει ανακάμψει μέχρι στιγμής από τη μείωση των εισαγωγών της το καλοκαίρι.
«Το παγκόσμιο εμπόριο είναι πλέον στάσιμο για ασυνήθιστα μεγάλο χρονικό διάστημα» υπογραμμίζει.
Σύμφωνα με το Kiel το εμπόριο της Κίνας παραμένει στα ίδια επίπεδα με την άνοιξη, αλλά οι εξαγωγές της εκτιμάται ότι θα παρουσιάσουν πτώση 4,9% τον Οκτώβριο, ενώ οι εισαγωγές αναμένεται να αυξηθούν κατά 2,7% από τον προηγούμενο μήνα.
Το εμπόριο των ΗΠΑ μειώνεται ελαφρώς από την άνοιξη, καθώς οι εξαγωγές αναμένεται να μειωθούν κατά 1,8% τον Οκτώβριο, ενώ οι εισαγωγές αναμένεται να αυξηθούν κατά 0,4%.
Για την ΕΕ, οι εξαγωγές προβλέπεται να μειωθούν κατά 1,3%και οι εισαγωγές εκτιμάται ότι θα μειωθούν κατά 1,1%.
Το παγκόσμιο παγκόσμιο εμπόριο αναμένεται να υποχωρήσει ελαφρά τον Οκτώβριο κατά 0,6%, σύμφωνα με την έκθεση.
«Το παγκόσμιο εμπόριο στερείται ώθησης για να προχωρήσει. Αυτή τη στιγμή έχει κολλήσει στο επίπεδο πριν από το ξέσπασμα της κρίσης Covid-19 και τώρα έχει σταματήσει για ασυνήθιστα μεγάλο χρονικό διάστημα», δήλωσε ο επικεφαλής του Kiel Trade Indicator Vincent Stamer.
Πρόσθεσε μάλιστα, ότι αν κοιτάξει κανείς τη συμφόρηση των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων θα διαπιστώσει ότι η ελπίδες για έγκαιρη αναστροφή της κατάστασης είναι θολές.
Latest News
Πώς η Boeing έβαλε την αεροπορία των ΗΠΑ να πληρώσει με «καπέλο» 8.000% για σαπούνια
Πώς η Αμερικανική Πολεμική Αεροπορία πλήρωσε 8.000% παραπάνω την Boeing για διανομείς σαπουνιού μπάνιου αεροσκαφών C-17
Ο άνθρωπος πίσω από τον όρο «The Magnificent Seven» λύνει τη σιωπή του
Γνωρίστε τον αναλυτή που χρησιμοποίησε τον όρο Magnificent Seven για τις μετοχές τεχνολογίας που διαφεντεύουν τη Wall Street
Πώς η «οικονομική γρίπη» της Γερμανίας μεταδίδεται στην Ευρώπη – Οι συνέπειες για Ελλάδα
Η νέα κρίση που φέρνει το λουκέτο σε τουλάχιστον τρία εργοστάσια της Volkswagen δημιουργεί μεγάλη αναταραχή στη Γερμανία
Οι αποτυχημένες προσπάθειες «ανάστασης» της Intel και οι χειρισμοί Γκέλσινγκερ
O CEO της Intel, Πατ Γκέλσινγκερ, έθεσε υψηλές προσδοκίες για τις ικανότητες κατασκευής της εταιρείας αλλά και την ικανότητά της στον τομέα της AI, ωστόσο απέτυχε να ανταποκριθεί
Αγροτικές επιδοτήσεις: Δισεκατομμυριούχοι έλαβαν ενίσχυση 3,3 δισ. ευρώ από την ΕΕ
Τουλάχιστον 17 δισεκατομμυριούχοι συγκαταλέγονται στους «αγρότες» που έλαβαν γενναίες αγροτικές επιδοτήσεις την τετραετία 2019-2023.
Γιατί έπεσε η μετοχή της Uber
Η πρόβλεψη για μετακινήσεις πελατών της Uberς ήταν ελαφρώς χαμηλότερη από τις εκτιμήσεις της Wall Street
Γιατί η Κωνσταντινούπολη δοκιμάζει τη δωρεάν συγκοινωνία στους ανέργους
Η Κωνσταντινούπολη είναι η μεγαλύτερη πόλη που επενδύει στις μεταφορές με την ελπίδα να ενισχύσει την απασχόληση
Η επομένη των εκλογών στις ΗΠΑ και ο αλγόριθμος του Μασκ
Μια ιστορικά σφιχτή προεδρική κούρσα μπορεί να μην τελειώσει τη νύχτα - και θα μπορούσαν να ακολουθήσουν πολλαπλές κρίσεις
Γιατί λείπουν 350 αεροσκάφη από τον παγκόσμιο στόλο
Υπάρχει ένα κενό σε αεροσκαφή που χρειάζονται οι αεροπορικές εταιρείες για να λειτουργούν απρόσκοπτα οι αερομεταφορείς
Η VW και η κρίση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας
Δύσκολες εποχές για τον όμιλο VW: Μείωση κερδών, κλείσιμο εργοστασίων, κρίσιμες διαπραγματεύσεις με τα συνδικάτα. Ποιον ρόλο διαδραματίζει η πολιτική;