Την παραγωγή των πλαστικοποιημένων καρτών της στην Ελλάδα μεταφέρει από σήμερα η εταιρεία Ederned Greece σε συνεργασία με την Inform Π. Λύκος.

Σύμφωνα με τον CEO της Edenred Γιάννη Κολοβό «μεταφέρουμε στην Ελλάδα την παραγωγή πλαστικών καρτών βελτιώνοντας τον τρόπο με τον οποίο εξυπηρετούμε στους πελάτες μας».

Σημειώνεται ότι από το δεύτερο τρίμηνο 2022, η Edenred στην Ελλάδα προχωρά στη μετάβαση του συνόλου του χαρτοφυλακίου της σε κάρτες από ανακυκλωμένο πλαστικό. Πρόκειται για την πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που καινοτομεί και προχωρά σε μία τέτοια κίνηση για όλες τις υπηρεσίες της.

Η εταιρεία που εφηύρε τις διατακτικές γεύματος Ticket Restaurant, συνεργάζεται με περισσότερες από 6.000 εταιρείες στην ελληνική αγορά και περισσότερα από 10.000 καταστήματα (εκ των οποίων 3.500 σούπερ μάρκετ/μίνι μάρκετ και τα υπόλοιπα από την εστίαση) εξυπηρετώντας καθημερινά πάνω από 300.000 εργαζόμενους.

Η αξία των διατακτικών και καρτών που εκδίδει η Edenred στην ελληνική αγορά ανέρχεται περίπου στα 200 εκατ. ευρώ, ενώ στρατηγική της εταιρείας είναι να διευρύνει περαιτέρω τις συνεργασίες της θέτοντας ως στόχο τα 2.000 καταστήματα ετησίως. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας πρόσθεσε στο δίκτυό της 1.000 νέα καταστήματα.

Την ίδια στιγμή η εταιρεία επενδύει στην ψηφιοποίηση των λύσεών της, διαθέτοντας  στην ελληνική αγορά την Ticket Restaurant ZERO, την πρώτη άυλη λύση για  mobile πληρωμές. Η νέα 100% ψηφιακή λύση, λειτουργεί συμπληρωματικά στις ήδη υπάρχουσες προϊοντικές προτάσεις της εταιρείας και εντάσσεται σε μία ολοκληρωμένη και μακροπρόθεσμη ψηφιακή στρατηγική, που έρχεται να εκσυγχρονίσει την εμπειρία των πελατών της.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Kaizen Gaming: 2024 – Μια χρονιά ορόσημο που επιβεβαιώνει την έννοια της συνεχούς εξέλιξης
Επιχειρήσεις |

Kaizen Gaming: 2024 – Μια χρονιά ορόσημο που επιβεβαιώνει την έννοια της συνεχούς εξέλιξης

Είσοδος σε νέες αγορές, χορηγικές συνεργασίες παγκόσμιας εμβέλειας, χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και η ίδρυση του Kaizen Foundation ανάμεσα στα «highlights» της χρονιάς για την εταιρεία