Για τα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας, καθώς και για τον ρόλο του Ομίλου ΟΤΕ στην αναπτυξιακή της πορεία, μίλησε ο Γ. Κωνσταντινίδης, Chief Officer Στρατηγικής, Μετασχηματισμού και Παρόχων του Ομίλου ΟΤΕ, στο 4ο Athens Investment Forum.
Όπως τόνισε ο κ. Κωνσταντινίδης, έχει συντελεστεί σημαντική πρόοδος στα θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού και τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης και του ΕΣΠΑ 2021-2027 θα λειτουργήσουν καταλυτικά για να επιταχυνθεί η ανάπτυξη. «Αυτό που είναι σημαντικό είναι όλοι οι φορείς της αγοράς να κινηθούν γρήγορα, ώστε τα χρήματα να αξιοποιηθούν πλήρως και η χώρα να αλλάξει πίστα».
Σχετικά με τον ρόλο του Ομίλου ΟΤΕ και τη συμβολή του στην ψηφιακή μετάβαση της χώρας, ο κ. Κωνσταντινίδης ανέφερε ότι ο Όμιλος επενδύει διαχρονικά και σταθερά πάνω από 500 εκατ. ευρώ το χρόνο, κυρίως σε δίκτυα νέας γενιάς, όπως είναι οι οπτικές ίνες και το 5G. «Από τη μεριά μας ως Όμιλος ΟΤΕ έχουμε διαδραματίζουμε κομβικό ρόλο στην αναπτυξιακή πορεία της χώρας. Μέσα από τις επενδύσεις μας, δημιουργούμε τις κατάλληλες υποδομές για να μπορέσει να μπει η Ελλάδα ταχύτερα στην ψηφιακή εποχή και αξιοποιούμε στο έπακρο τις ευκαιρίες που ανοίγονται μπροστά μας. Πέρυσι τέτοια εποχή είχαμε 250.000 γραμμές FTTH. Μέσα σε μόλις ένα χρόνο καταφέραμε να υπερ-διπλασιάσουμε τον αριθμό των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων που έχουν οπτική ίνα στην πρίζα του σπιτιού. Και συνεχίζουμε δυναμικά».
Αναφερόμενος στην κινητή, ο κ. Κωνσταντινίδης ανέφερε ότι η Cosmote έφερε πρώτη στην Ελλάδα το 5G και μέχρι το τέλος του 2021 θα παρέχει 60% πανελλαδική πληθυσμιακή κάλυψη.
Ο επικεφαλής της Στρατηγικής του Ομίλου ΟΤΕ μίλησε και για την τεχνογνωσία του Ομίλου στην υλοποίηση σύνθετων έργων ICT, αναφέροντας ενδεικτικά την άυλη συνταγογράφηση, την εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα myHealth, το 112 που αλλάζουν την καθημερινότητα του πολίτη, αλλά και έργα για τον ιδιωτικό τομέα που βοηθούν στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων.
«Ως χώρα βρισκόμαστε σε ένα καλό momentum, καθώς μπαίνουμε σταδιακά σε τροχιά ανάπτυξης» δήλωσε ο Chief Officer Στρατηγικής, Μετασχηματισμού και Παρόχων του Ομίλου ΟΤΕ. «Θεωρώ ότι όλοι αντιλαμβανόμαστε το διακύβευμα αν δεν προχωρήσουμε αρκετά γρήγορα και γιατί αυτό είναι ένα στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί για το μέλλον της χώρας. Αυτή η ευκαιρία για ανάπτυξη δεν πρέπει να χαθεί».
Latest News
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας
Restart για την Electrolux με νέα δομή και νέα προϊόντα – Οι στόχοι
Η... 105 ετών Electrolux τον τελευταίο χρόνο ολοκλήρωσε την αναδόμηση και τον προσανατολισμό της - Οι αλλαγές που έγιναν σε επίπεδο ελληνικής αγοράς