Tο μέλλον της αυτοκίνησης είναι ηλεκτρικό. Για αυτό δεν υπάρχει αμφιβολία, καθώς σχεδόν οι μισοί Ευρωπαίοι οδηγοί σκέφτονται να αποκτήσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο τα επόμενα χρόνια, λόγω της αυξημένης περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησής τους την περίοδο της πανδημίας. Αυτό είναι το τελικό συμπέρασμα της έκθεσης του Automotive Innovation Lab «Άνθρωποι, αυτοκίνητα και κινητικότητα μετά την πανδημία».
Έτσι, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο αναμένεται να διαδραματίσει βασικό ρόλο στην Ευρώπη και παγκοσμίως, καθώς μετά την «Πράσινη Συμφωνία» οι ευρωπαϊκές χώρες είναι αποφασισμένες να πετύχουν μία κλιματικά ουδέτερη ΕΕ έως το 2050. Αυτή η παράμετρος αποτελεί και βασικό πυλώνα πάνω στον οποίο κινούνται και θα συνεχίζουν να κινούνται οι αυτοκινητοβιομηχανίες που θέλουν με κάθε τρόπο να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων των μοντέλων τους, προκειμένου να αποφύγουν τα υψηλά πρόστιμα, αλλά παράλληλα να αναδείξουν και το περιβαλλοντολογικό προφίλ τους.
Τα νέα μοντέλα, η αύξηση των επιπέδων ασφάλειας, τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και γενικότερα η τάση προς την ηλεκτροκίνηση με τα επιπλέον κίνητρα που δίνουν οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις οδηγούν στο συμπέρασμα ότι όλο και περισσότεροι Ευρωπαίοι βλέπουν το αυτοκίνητο ως ένα ασφαλές καταφύγιο σε περιόδους πανδημίας. Το 70% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι δεν μπορούν να φανταστούν τη ζωή τους χωρίς τα αυτοκίνητά τους, αν και το 46% παραδέχεται ότι η πανδημία έχει προκαλέσει μεγαλύτερη ανησυχία για τις επιπτώσεις τους στο περιβάλλον. Για αυτούς τους λόγους, το 44% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι φιλοδοξεί να αποκτήσει ένα ηλεκτρικό όχημα και σχεδόν οι μισοί από αυτούς αναμένουν να το αγοράσουν τα επόμενα τρία χρόνια.
Όλα δείχνουν ότι τα οχήματα μηδενικών εκπομπών θα διαδραματίσουν βασικό ρόλο για την επίτευξη του στόχου της ΕΕ για μηδενικές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου έως το 2050. Η βιώσιμη κινητικότητα είναι ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσει η αυτοκινητοβιομηχανία και το έχουν αντιληφθεί εδώ και καιρό. Τα όποια προβλήματα υπάρχουν σήμερα στην ηλεκτροκίνηση μέσα στα επόμενα χρόνια αναμένεται να αποτελέσουν παρελθόν, δίνοντας μία περαιτέρω ώθηση προς αυτήν την κατεύθυνση.
Latest News
Το «Trump Trade» του Μασκ αναδικνύει την Tesla νικητή με ράλι 570 δισ. δολαρίων
Oι επενδυτές θεωρούν ως ένα πολιτικό αριστούργημα του ηγέτη της Tesla, Ίλον Μασκ, την επιθετική στήριξη του Ντόναλντ Τραμπ
Σε επίπεδα ρεκόρ και το 2024 η κατανάλωση άνθρακα [γράφημα]
Στη χρονιά που φεύγει, σε όλο τον κόσμο κάηκαν 8,77 δισεκατομμύρια τόνοι άνθρακα, σύμφωνα με νέα έκθεση που δημοσίευσε ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (IEA).
Η ηλιακή βιομηχανία της Κίνας... αντιγράφει τον ΟΠΕΚ - Πώς θα διαχειριστεί την πλεονάζουσα παραγωγή
Περισσότερες από 30 από τις κορυφαίες εταιρείες της Κίνα που κατασκευάζουν φωτοβολταϊκά υπέγραψαν ένα πρόγραμμα αυτοπειθαρχίας
Χρηματοδότηση-ρεκόρ για τη σλοβακική InoBat - Πώς η εταιρεία μπαταριών «κέρδισε» 100 εκατ. ευρώ
Κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, η InoBat στοχεύει να αυξήσει την παραγωγή κυψελών μπαταριών ευρωπαϊκού σχεδιασμού
Νέες επιδοτήσεις 906 δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»
Αύριο θα πιστωθεί στους λογαριασμούς 906 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», το ποσό των 3.330.514,20 ευρώ.
Πώς απαντά η Toyota στις απειλές Τραμπ για τέλος σε επιχορηγήσεις EV
Ο Τραμπ θέλει να τερματίσει τις πιστώσεις για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα - Η Toyota είναι η πρώτη που ανταποκρίνεται
Τα EV ξαναμοιράζουν την τράπουλα στην αυτοκινητοβιομηχανία
Οι συζητήσεις για mega deal μεταξύ Honda-Nissan-Mitsubishi σηματοδοτούν σημαντικές εξελίξεις σε Ασία και Ευρώπη με το βλέμμα στις ΗΠΑ
Ο Καναδάς αλλάζει στόχο - Το νέο σχέδιο «δείχνει» ηλεκτρικό δίκτυο net zero το 2050
Ο Καναδάς στοχεύει σε ένα δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας με μηδενικές εκπομπές άνθρακα έως το 2050
ΕΥΔΑΠ: Στη μάχη για τη λειψυδρία τρία τάνκερ και μία μονάδα αφαλάτωσης στην Ιτέα
Ο CEO της ΕΥΔΑΠ Χάρης Σαχίνης παρουσίασε εναλλακτικά σχέδια για τη θωράκιση της Αττικής από τη λειψυδρία
Νέο διοικητικό συμβούλιο στον Οργανισμό Διαχείρισης Υδάτων Θεσσαλίας
Οι Σκυλακάκης και Τσιάρας παρουσίασαν στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας το νέο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού Διαχείρισης Υδάτων Θεσσαλίας