Tο μέλλον της αυτοκίνησης είναι ηλεκτρικό. Για αυτό δεν υπάρχει αμφιβολία, καθώς σχεδόν οι μισοί Ευρωπαίοι οδηγοί σκέφτονται να αποκτήσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο τα επόμενα χρόνια, λόγω της αυξημένης περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησής τους την περίοδο της πανδημίας. Αυτό είναι το τελικό συμπέρασμα της έκθεσης του Automotive Innovation Lab «Άνθρωποι, αυτοκίνητα και κινητικότητα μετά την πανδημία».
Έτσι, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο αναμένεται να διαδραματίσει βασικό ρόλο στην Ευρώπη και παγκοσμίως, καθώς μετά την «Πράσινη Συμφωνία» οι ευρωπαϊκές χώρες είναι αποφασισμένες να πετύχουν μία κλιματικά ουδέτερη ΕΕ έως το 2050. Αυτή η παράμετρος αποτελεί και βασικό πυλώνα πάνω στον οποίο κινούνται και θα συνεχίζουν να κινούνται οι αυτοκινητοβιομηχανίες που θέλουν με κάθε τρόπο να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων των μοντέλων τους, προκειμένου να αποφύγουν τα υψηλά πρόστιμα, αλλά παράλληλα να αναδείξουν και το περιβαλλοντολογικό προφίλ τους.
Τα νέα μοντέλα, η αύξηση των επιπέδων ασφάλειας, τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και γενικότερα η τάση προς την ηλεκτροκίνηση με τα επιπλέον κίνητρα που δίνουν οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις οδηγούν στο συμπέρασμα ότι όλο και περισσότεροι Ευρωπαίοι βλέπουν το αυτοκίνητο ως ένα ασφαλές καταφύγιο σε περιόδους πανδημίας. Το 70% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι δεν μπορούν να φανταστούν τη ζωή τους χωρίς τα αυτοκίνητά τους, αν και το 46% παραδέχεται ότι η πανδημία έχει προκαλέσει μεγαλύτερη ανησυχία για τις επιπτώσεις τους στο περιβάλλον. Για αυτούς τους λόγους, το 44% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι φιλοδοξεί να αποκτήσει ένα ηλεκτρικό όχημα και σχεδόν οι μισοί από αυτούς αναμένουν να το αγοράσουν τα επόμενα τρία χρόνια.
Όλα δείχνουν ότι τα οχήματα μηδενικών εκπομπών θα διαδραματίσουν βασικό ρόλο για την επίτευξη του στόχου της ΕΕ για μηδενικές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου έως το 2050. Η βιώσιμη κινητικότητα είναι ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσει η αυτοκινητοβιομηχανία και το έχουν αντιληφθεί εδώ και καιρό. Τα όποια προβλήματα υπάρχουν σήμερα στην ηλεκτροκίνηση μέσα στα επόμενα χρόνια αναμένεται να αποτελέσουν παρελθόν, δίνοντας μία περαιτέρω ώθηση προς αυτήν την κατεύθυνση.
Latest News
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Θα μπορούσε να γίνει η Αθήνα Βαλένθια;
Ποιες περιοχές της πρωτεύουσας κινδυνεύουν από μεγάλα πλημμυρικά φαινόμενα – Η αυθαίρετη δόμηση, τα ελλιπή αντιπλημμυρικά έργα και οι επιπτώσεις από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αθήνα
«Πράσινη» απόβαση από τις ελληνικές επιχειρήσεις ενέργειας στο Μπακού – Ισχυρά ονόματα στην COP29
ΤΕΡΝΑ, ΔΕΗ, AKTOR, Κοπελούζος, ΤΙΤΑΝ, Helleniq Energy, Motor Oil και άλλες ενεργειακές επιχειρήσεις στην COP29
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Εως το 2025 η Ευρώπη θα παράγει ετησίως 32 GW από ανεμογεννήτριες
Η Γερμανία ενισχύοντας τα έργα ΑΠΕ, τετραπλασίασε τις αδειοδοτήσεις για νέα χερσαία αιολικά πάρκα
«Μαρσάρει» η F1 με στόχο τις μηδενικές εκπομπές
H Formula 1, που αποτελεί το κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου, στρέφει την τεχνογνωσία του στην υπερθέρμανση του πλανήτη
Το deal της AKTOR στην αποθήκευση ενέργειας – H εξαγορά από Enercoplan και οι επενδύσεις 1,5 δισ.
H AKTOR, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, εξαγόρασε χαρτοφυλάκιο έργων αντλησιοταμίευσης της Enercoplan Energy & Investments
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες
Τα έσοδα της BYD ξεπέρασαν της Tesla για πρώτη φορά
Τα έσοδα της BYD αυξήθηκαν κατά 24% καθώς οι κρατικές επιδοτήσεις δίνουν ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας