Στην τελική ευθεία για τη δημοπράτηση του μεγαλύτερου πακέτου σιδηροδρομικών έργων, ύψους 3,3 δισ. ευρώ, με το μοντέλο του Ανταγωνιστικού Διαλόγου βρίσκεται η ΕΡΓΟΣΕ. Τα τεύχη πρόσκλησης έχουν συνταχθεί για τα έξι συνολικά έργα και μένουν οι τελικές παρεμβάσεις. Παράλληλα, ολοκληρώνονται τα τεύχη δημοπράτησης για τον τεχνικό και τον νομικό σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, καθώς και για τους έξι τεχνικούς συμβούλους projectmanagersγια τα επιμέρους έργα.
Μέσα στα προηγούμενα δύο χρόνια, όπως παρουσίασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Χρήστος Βίνης, στο πλαίσιο του AthensInvestmentForum2021, έχουν δημοπρατηθεί από την ΕΡΓΟΣΕ επτά έργα, συνολικού ύψους 515,3 εκατ. ευρώ, το οποία συμβάλλουν στην ολοκλήρωση της κατασκευής και του εκσυγχρονισμού του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας. Τα δύο μεγαλύτερε εξ αυτών των έργων βρίσκονται στην Πελοπόννησο και αφορούν στην επιδομή και την ηλεκτροκίνηση του τμήματος Ρίο – Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 175 εκατ. ευρώ, και στην ηλεκτροκίνηση στο Κιάτο – Ροδοδάφνη, ύψους 84 εκατ. ευρώ.
Σε αυτό το πακέτο περιλαμβάνονται ακόμη η δεύτερη φάση ανάπτυξης του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών, προϋπολογισμού 42,1 εκατ. ευρώ, η εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης στο Λάρισα – Βόλος, προϋπολογισμού 82,5 εκατ. ευρώ, και η εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, ύψους 56,7 εκατ. ευρώ. Τα έργα που συμπληρώνουν αυτή τη δέσμη δημοπρατήσεων αφορούν στην κατασκευή της σιδηροδρομικής στάσης στον Νέο Παντελεήμονα Πιερίας, προϋπολογισμού 1,8 εκατ. ευρώ, και στην ηλεκτροκίνηση του Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, ύψους 72,8 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ΕΡΓΟΣΕ, από το φθινόπωρο του 2019 ως σήμερα έχει αυξηθεί η απορρόφηση κοινοτικών κονδυλίων για την υλοποίηση σιδηροδρομικών έργων και ο ρυθμός ανάπτυξης έχει επιστρέψει σε θετικό πρόσημο μετά από 5 χρόνια περίπου.
Προκειμένου να φέρει εις πέρας το απαιτητικό εγχείρημα του ανταγωνιστικού διαλόγου, η ΕΡΓΟΣΕ διαμόρφωσε την οργανωτική της δομή, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές της Παγκόσμιας Τράπεζας, τρέχοντας παράλληλα την προσπάθεια να ξεμπλοκάρει «αιώνια» έργα μπλοκαρισμένα σε διοικητικά, οικονομικά και δικαστικά γρανάζια.
Latest News
Κηφισός: Έκτακτες συσκέψεις με Περιφέρεια και ΕΥΔΑΠ
Συσκέψεις μετά το «συναγερμό» για πλημμύρες στην Αττική
Ελληνικό: Οι 10+1 πρωτιές του έργου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
Οι εργασίες στο Ελληνικό, όπως επισήμανε πρόσφατα ο CEO της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου, προχωρούν όπως είχαν προγραμματιστεί
«Πώς θα λύσουμε το πρόβλημα της υπερχείλισης στην Ποσειδώνος» - Τι αποκάλυψε ο Σκυλακάκης
Το πρόβλημα είναι τουλάχιστον 20ετίας, που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής - Δύο έργα ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας
ΟΑΚΑ: Με ανοιχτά τα γήπεδα η επισκευή των στεγάστρων – Ο διαγωνισμός των 78 εκατ.
Προκηρύχθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ ο διαγωνισμός ύψους 78 εκατ. ευρώ για την επισκευή των στεγάστρων στο ΟΑΚΑ - Οι εργασίες που θα εκτελεστούν
Επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο
Η σιδηροδρομική γραμμή επαναλειτουργεί κατόπιν εξασφάλισης της κυκλοφορίας από τον Διαχειριστή Υποδομής Ο.Σ.Ε.
Τέσσερις μνηστήρες για το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη
Ο προτιμητέος επενδυτής θα αναλάβει για τουλάχιστον 30 έτη τη χρηματοδότηση, τον σχεδιασμό, την αδειοδότηση, ανάπτυξη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
AVAX: Έπεσαν οι υπογραφές για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά – Το μήνυμα Μιτζάλη
Ο CEO της AVAX Κ. Μιτζάλης, παρουσία Μητσοτάκη, υπέγραψε με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τη σύμβαση για την εκτέλεση του έργου 310 εκατ. ευρώ