Στις ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες «ανοίγεται» ο ΟΛΘ καθώς δυο εταιρείες του κλάδου, έχουν ήδη νοικιάσει χώρους στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπως αποκαλύφθηκε στη δεύτερη συνεδρίαση για φέτος του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης, που έγινε με τηλεδιάσκεψη υπό την Προεδρία του Εκτελεστικού Προέδρου Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Αθανάσιου Λιάγκου και τη συμμετοχή του Διευθύνοντος Συμβούλου – Γενικού Εκτελεστικού Διευθυντή της ΟΛΘ Α.Ε., Franco Nicola Cupolo και στελεχών της εταιρείας.
Στην ίδια συνεδρίαση συζητήθηκε και η περίπτωση δημιουργίας νέων ακτοπλοϊκών γραμμών προς νησιά του Αιγαίου και ειδικότερα τις Κυκλάδες, που να ανταποκρίνονται όμως στις σημερινές ανάγκες, θέμα που θα εξετασθεί με το Υπουργείο Ναυτιλίας και το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ).
Γενικότερα στη συνεδρίαση, τα μέλη της Λιμενικής Κοινότητας συζήτησαν για την πρόοδο των αναπτυξιακών έργων υποδομής, την αναβάθμιση του εξοπλισμού και των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη βελτίωση της συνδεσιμότητας καθώς και τις εξαιρετικές προοπτικές τουριστικής ανάπτυξης, ως επακόλουθο της δυναμικής φετινής πορείας στην Κρουαζιέρα και την Ακτοπλοΐα του Λιμένα Θεσσαλονίκης.
Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν συνολικά 18 εκπρόσωποι από 17 φορείς (χρήστες και μέλη της ευρύτερης κοινότητας του Λιμένα) οι οποίοι αντάλλαξαν απόψεις για ποικίλα ζητήματα που αφορούν την άριστη λειτουργία του Λιμένα της Θεσσαλονίκης ως κύρια πύλη της Νοτιοανατολικής, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.
Κλείνοντας τη συζήτηση, ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Αθανάσιος Λιάγκος, δήλωσε: «Με κοινό όραμα και ανοιχτούς διαύλους επικοινωνίας, συμπορευόμαστε με τους χρήστες και τα μέλη της ευρύτερης λιμενικής κοινότητας για την μετατροπή του Λιμένα της Θεσσαλονίκης σε ένα υπερσύγχρονο λιμάνι και τη διαρκή βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς του».
Latest News
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων
Χούθι, Πούτιν και Τραμπ καθορίζουν την παγκόσμια ναυτιλία
Οι νέες παράμετροι αποτελούν μια σημαντική πρόκληση, που παρά τις επενδύσεις θα έχει επιπτώσεις και ανατροπές στη διεθνή σκηνή
Ρεκόρ εσόδων από την κρουαζιέρα το 2024 αλλά και γκρίνια για το «τέλος»
Τα έσοδα από την κρουαζιέρα ανήλθαν στο 1 δισ. ευρώ το 2024 – Διαμαρτύρονται οι εταιρείες για την επιβολή του τέλους
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Τρεις περιβαλλοντικές προκλήσεις το 2025 για την ναυτιλία
Το 2025 είναι κρίσιμη χρονιά για την πορεία της πράσινης μετάβασης καθώς αναμένονται οριστικές αποφάσεις από την πλευρά του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανσιμού (ΙΜΟ)