
Στις ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες «ανοίγεται» ο ΟΛΘ καθώς δυο εταιρείες του κλάδου, έχουν ήδη νοικιάσει χώρους στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπως αποκαλύφθηκε στη δεύτερη συνεδρίαση για φέτος του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης, που έγινε με τηλεδιάσκεψη υπό την Προεδρία του Εκτελεστικού Προέδρου Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Αθανάσιου Λιάγκου και τη συμμετοχή του Διευθύνοντος Συμβούλου – Γενικού Εκτελεστικού Διευθυντή της ΟΛΘ Α.Ε., Franco Nicola Cupolo και στελεχών της εταιρείας.
Στην ίδια συνεδρίαση συζητήθηκε και η περίπτωση δημιουργίας νέων ακτοπλοϊκών γραμμών προς νησιά του Αιγαίου και ειδικότερα τις Κυκλάδες, που να ανταποκρίνονται όμως στις σημερινές ανάγκες, θέμα που θα εξετασθεί με το Υπουργείο Ναυτιλίας και το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ).
Γενικότερα στη συνεδρίαση, τα μέλη της Λιμενικής Κοινότητας συζήτησαν για την πρόοδο των αναπτυξιακών έργων υποδομής, την αναβάθμιση του εξοπλισμού και των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη βελτίωση της συνδεσιμότητας καθώς και τις εξαιρετικές προοπτικές τουριστικής ανάπτυξης, ως επακόλουθο της δυναμικής φετινής πορείας στην Κρουαζιέρα και την Ακτοπλοΐα του Λιμένα Θεσσαλονίκης.
Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν συνολικά 18 εκπρόσωποι από 17 φορείς (χρήστες και μέλη της ευρύτερης κοινότητας του Λιμένα) οι οποίοι αντάλλαξαν απόψεις για ποικίλα ζητήματα που αφορούν την άριστη λειτουργία του Λιμένα της Θεσσαλονίκης ως κύρια πύλη της Νοτιοανατολικής, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.
Κλείνοντας τη συζήτηση, ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Αθανάσιος Λιάγκος, δήλωσε: «Με κοινό όραμα και ανοιχτούς διαύλους επικοινωνίας, συμπορευόμαστε με τους χρήστες και τα μέλη της ευρύτερης λιμενικής κοινότητας για την μετατροπή του Λιμένα της Θεσσαλονίκης σε ένα υπερσύγχρονο λιμάνι και τη διαρκή βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς του».


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)