Στις ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες «ανοίγεται» ο ΟΛΘ καθώς δυο εταιρείες του κλάδου, έχουν ήδη νοικιάσει χώρους στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπως αποκαλύφθηκε στη δεύτερη συνεδρίαση για φέτος του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης, που έγινε με τηλεδιάσκεψη υπό την Προεδρία του Εκτελεστικού Προέδρου Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Αθανάσιου Λιάγκου και τη συμμετοχή του Διευθύνοντος Συμβούλου – Γενικού Εκτελεστικού Διευθυντή της ΟΛΘ Α.Ε., Franco Nicola Cupolo και στελεχών της εταιρείας.
Στην ίδια συνεδρίαση συζητήθηκε και η περίπτωση δημιουργίας νέων ακτοπλοϊκών γραμμών προς νησιά του Αιγαίου και ειδικότερα τις Κυκλάδες, που να ανταποκρίνονται όμως στις σημερινές ανάγκες, θέμα που θα εξετασθεί με το Υπουργείο Ναυτιλίας και το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ).
Γενικότερα στη συνεδρίαση, τα μέλη της Λιμενικής Κοινότητας συζήτησαν για την πρόοδο των αναπτυξιακών έργων υποδομής, την αναβάθμιση του εξοπλισμού και των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη βελτίωση της συνδεσιμότητας καθώς και τις εξαιρετικές προοπτικές τουριστικής ανάπτυξης, ως επακόλουθο της δυναμικής φετινής πορείας στην Κρουαζιέρα και την Ακτοπλοΐα του Λιμένα Θεσσαλονίκης.
Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν συνολικά 18 εκπρόσωποι από 17 φορείς (χρήστες και μέλη της ευρύτερης κοινότητας του Λιμένα) οι οποίοι αντάλλαξαν απόψεις για ποικίλα ζητήματα που αφορούν την άριστη λειτουργία του Λιμένα της Θεσσαλονίκης ως κύρια πύλη της Νοτιοανατολικής, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.
Κλείνοντας τη συζήτηση, ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Αθανάσιος Λιάγκος, δήλωσε: «Με κοινό όραμα και ανοιχτούς διαύλους επικοινωνίας, συμπορευόμαστε με τους χρήστες και τα μέλη της ευρύτερης λιμενικής κοινότητας για την μετατροπή του Λιμένα της Θεσσαλονίκης σε ένα υπερσύγχρονο λιμάνι και τη διαρκή βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς του».
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International