Καμπανάκι κινδύνου για τις συνέπειες από τη σοβαρή έλλειψη και μαγνησίου για τη βιομηχανία αυτοκινήτου και όχι μόνο, εξέπεμψε η Volvo Cars, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για τη δημόσια εγγραφή που δρομολογεί.
Η σουηδική εταιρεία που ελέγχεται από την κινεζική Geely προειδοποίησε για «σοβαρότατο ρίσκο» που θα επηρεάσει την παραγωγή και την κερδοφορία της από την έλλειψη κινεζικού μαγνησίου.
Το μαγνήσιο είναι βασική πρώτη ύλη για την παραγωγή αλουμινίου και χάλυβα, καθώς χρησιμοποιείται για την ισχυροποίηση τους, με αποτέλεσμα να είναι ζωτικής σημασίας για τη βιομηχανία αυτοκινήτου και την παρασκευή πολλών εξαρτημάτων. Περίπου το 87% των παγκόσμιων επιπέδων προσφοράς και το 95% της ευρωπαϊκής κατανάλωσης προέρχεται από την Κίνα. Όμως αφότου η Κίνα προχώρησε σε μείωση της παραγωγής μαγνησίου για να εξοικονομήσει ενέργεια και να διαχειριστεί την αύξηση των ενεργειακών τιμών, έχει πυροδοτήσει ένα ντόμινο ελλείψεων στην ευρωπαϊκή και παγκόσμια αγορά.
Την περασμένη Παρασκευή, με επιστολή τους, 12 επιχειρηματικοί σύνδεσμοι της Ευρώπης που αντιπροσωπεύουν κλάδους εταιρειών μετάλλων, αυτοκινήτου και τυποποίησης προειδοποίησαν για το «άμεσο ρίσκο» που υπάρχει για διακοπή της παραγωγής σε πολλές βιομηχανίες, καθώς τα αποθέματα μαγνησίου που υπάρχουν υπολογίζεται πως διαρκούν μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.
Σε αντίθεση με έτερες πρώτες ύλες, το μαγνήσιο είναι δύσκολο να αποθηκευτεί, διότι ξεκινά να οξειδώνεται μετά από περίπου τρεις μήνες. Δεν υπάρχουν δε, υποκατάστατα του για την παραγωγή φύλλων αλουμινίου.
Το πρόβλημα της έλλειψης μαγνησίου έρχεται δε, να προστεθεί και στο επίσης τεράστιο πρόβλημα της έλλειψης ημιαγωγών που έχει πλέον φέρει τις βιομηχανίες, κυρίως του κλάδου αυτοκινήτου, σε απόγνωση και σε τροχιά περιορισμού της παραγωγής ή και αναστολής των εργασιών πολλών μονάδων.
Latest News
«Καμπάνα» 179 εκατ. στη Ryanair και σε άλλες 4 αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
H Ισπανία είχε ξεκινήσει έλεγχο πριν από περίπου ένα χρόνο απειλώντας τις εταιρείες με ισχυρές κυρώσεις
Υπαρξιακή απειλή για τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα - Τι λένε αναλυτές
Ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι είναι ίσως ήδη πολύ αργά για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα
Ποιον ετοιμάζει ο Τραμπ για τη Fed μέσω.... υπουργείου Οικονομικών
Ο Τραμπ θεωρούσε τον Γουόρς υποψήφιο για επικεφαλής της Fed και στην πρώτη θητεία του
Πώς η Πορτογαλία επιδιώκει να γίνει «φορολογικός παράδεισος» για νέους
Σχέδιο να σταματήσει στην Πορτογαλία το brain drain, με φοροαπαλλαγές τα πρώτα 10 χρόνια της σταδιοδρομίας – Μηδέν φόρος για κάτω των 35 ετών το πρώτο έτος
Η Gen Z «ερωτεύτηκε» τη δουλειά στο Δημόσιο, αλλά... ο Μασκ καραδοκεί
Οι περικοπές στον προϋπολογισμό των ΗΠΑ που σχεδιάζει ο Μασκ μπορεί να δείξει την έξοδο από το Δημόσιο Τομέα
Ποιες πόλεις διεκδικούν τους πλούσιους μετανάστες του Λονδίνου
Οι πλούσιοι κάτοικοι του Λονδίνου φεύγουν για να αποφύγουν τη φορολόγηση - Η Κύπρος, μεταξύ των κρατών που τους διεκδικούν
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς