Καμπανάκι κινδύνου για τις συνέπειες από τη σοβαρή έλλειψη και μαγνησίου για τη βιομηχανία αυτοκινήτου και όχι μόνο, εξέπεμψε η Volvo Cars, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για τη δημόσια εγγραφή που δρομολογεί.
Η σουηδική εταιρεία που ελέγχεται από την κινεζική Geely προειδοποίησε για «σοβαρότατο ρίσκο» που θα επηρεάσει την παραγωγή και την κερδοφορία της από την έλλειψη κινεζικού μαγνησίου.
Το μαγνήσιο είναι βασική πρώτη ύλη για την παραγωγή αλουμινίου και χάλυβα, καθώς χρησιμοποιείται για την ισχυροποίηση τους, με αποτέλεσμα να είναι ζωτικής σημασίας για τη βιομηχανία αυτοκινήτου και την παρασκευή πολλών εξαρτημάτων. Περίπου το 87% των παγκόσμιων επιπέδων προσφοράς και το 95% της ευρωπαϊκής κατανάλωσης προέρχεται από την Κίνα. Όμως αφότου η Κίνα προχώρησε σε μείωση της παραγωγής μαγνησίου για να εξοικονομήσει ενέργεια και να διαχειριστεί την αύξηση των ενεργειακών τιμών, έχει πυροδοτήσει ένα ντόμινο ελλείψεων στην ευρωπαϊκή και παγκόσμια αγορά.
Την περασμένη Παρασκευή, με επιστολή τους, 12 επιχειρηματικοί σύνδεσμοι της Ευρώπης που αντιπροσωπεύουν κλάδους εταιρειών μετάλλων, αυτοκινήτου και τυποποίησης προειδοποίησαν για το «άμεσο ρίσκο» που υπάρχει για διακοπή της παραγωγής σε πολλές βιομηχανίες, καθώς τα αποθέματα μαγνησίου που υπάρχουν υπολογίζεται πως διαρκούν μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.
Σε αντίθεση με έτερες πρώτες ύλες, το μαγνήσιο είναι δύσκολο να αποθηκευτεί, διότι ξεκινά να οξειδώνεται μετά από περίπου τρεις μήνες. Δεν υπάρχουν δε, υποκατάστατα του για την παραγωγή φύλλων αλουμινίου.
Το πρόβλημα της έλλειψης μαγνησίου έρχεται δε, να προστεθεί και στο επίσης τεράστιο πρόβλημα της έλλειψης ημιαγωγών που έχει πλέον φέρει τις βιομηχανίες, κυρίως του κλάδου αυτοκινήτου, σε απόγνωση και σε τροχιά περιορισμού της παραγωγής ή και αναστολής των εργασιών πολλών μονάδων.
Latest News
Οι Βρετανοί ξοδεύουν περισσότερα αυτά τα Χριστουγεννα
Τα πολυκαταστήματα στη Βρετανία σημειώνουν αύξηση των πωλήσεων κατά σχεδόν 7%, ενώ η Visa αναφέρει ότι οι διαδικτυακές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 6,1%
Γιατί αλλάζει μάρκα παγωτού o Βασιλιάς Κάρολος ;
Εντάλματα σε περισσότερες απο 300 εταιρείες χορήγησε ο Βρετανός βασιλιάς, συνεχίζοντας την παράδοση των προμηθευτών του βασιλικού οίκου
ΕΚΤ: Έρχονται πρόστιμα για τις «απείθαρχες» τράπεζες- Τι σχεδιάζει η κεντρική τράπεζα
Η ΕΚΤ από το 2014 έχει ανακοινώσει κατά μέσο όρο περισσότερα από 5.000 εποπτικά μέτρα ετησίως
DW: «Ηγεμών» ή «ασθενής» η Γερμανία στην Ευρώπη;
Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει η Γερμανία, άλλοτε «ατμομηχανή της οικονομίας» στην ΕΕ. Ωστόσο δεν χάνει τον ηγετικό της ρόλο στην Ευρώπη, σημειώνει η DW
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι