Καμπανάκι κινδύνου για τις συνέπειες από τη σοβαρή έλλειψη και μαγνησίου για τη βιομηχανία αυτοκινήτου και όχι μόνο, εξέπεμψε η Volvo Cars, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για τη δημόσια εγγραφή που δρομολογεί.
Η σουηδική εταιρεία που ελέγχεται από την κινεζική Geely προειδοποίησε για «σοβαρότατο ρίσκο» που θα επηρεάσει την παραγωγή και την κερδοφορία της από την έλλειψη κινεζικού μαγνησίου.
Το μαγνήσιο είναι βασική πρώτη ύλη για την παραγωγή αλουμινίου και χάλυβα, καθώς χρησιμοποιείται για την ισχυροποίηση τους, με αποτέλεσμα να είναι ζωτικής σημασίας για τη βιομηχανία αυτοκινήτου και την παρασκευή πολλών εξαρτημάτων. Περίπου το 87% των παγκόσμιων επιπέδων προσφοράς και το 95% της ευρωπαϊκής κατανάλωσης προέρχεται από την Κίνα. Όμως αφότου η Κίνα προχώρησε σε μείωση της παραγωγής μαγνησίου για να εξοικονομήσει ενέργεια και να διαχειριστεί την αύξηση των ενεργειακών τιμών, έχει πυροδοτήσει ένα ντόμινο ελλείψεων στην ευρωπαϊκή και παγκόσμια αγορά.
Την περασμένη Παρασκευή, με επιστολή τους, 12 επιχειρηματικοί σύνδεσμοι της Ευρώπης που αντιπροσωπεύουν κλάδους εταιρειών μετάλλων, αυτοκινήτου και τυποποίησης προειδοποίησαν για το «άμεσο ρίσκο» που υπάρχει για διακοπή της παραγωγής σε πολλές βιομηχανίες, καθώς τα αποθέματα μαγνησίου που υπάρχουν υπολογίζεται πως διαρκούν μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.
Σε αντίθεση με έτερες πρώτες ύλες, το μαγνήσιο είναι δύσκολο να αποθηκευτεί, διότι ξεκινά να οξειδώνεται μετά από περίπου τρεις μήνες. Δεν υπάρχουν δε, υποκατάστατα του για την παραγωγή φύλλων αλουμινίου.
Το πρόβλημα της έλλειψης μαγνησίου έρχεται δε, να προστεθεί και στο επίσης τεράστιο πρόβλημα της έλλειψης ημιαγωγών που έχει πλέον φέρει τις βιομηχανίες, κυρίως του κλάδου αυτοκινήτου, σε απόγνωση και σε τροχιά περιορισμού της παραγωγής ή και αναστολής των εργασιών πολλών μονάδων.
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%