
Η ζώνη εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών του Λονδίνου, γνωστή ως ULEZ, ή «πράσινος δακτύλιος», επεκτείνεται ακόμα περισσότερο από σήμερα Δευτέρα, με τον δήμαρχο της πρωτεύουσας του Ηνωμένου Βασιλείου να περιγράφει την κίνηση ως «ημέρα ορόσημο για την πόλη».
Η νέα ULEZ — που καλύπτει το ένα τέταρτο του Λονδίνου και 3,8 εκατομμύρια ανθρώπους — λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα εκτός από την ημέρα των Χριστουγέννων.
Σύμφωνα με τους κανόνες που διέπουν την ULEZ, τα περισσότερα οχήματα που δεν πληρούν ένα συγκεκριμένο σύνολο προτύπων εκπομπών πρέπει να πληρώνουν ημερήσια χρέωση 12,50 στερλίνες. Το πρόστιμο για μη συμμόρφωση είναι 160 στερλίνες, αν και μειώνεται στο μισό εάν καταβληθεί σε 14 ημέρες.
Η ULEZ λειτουργεί παράλληλα με τη ζώνη χρέωσης συμφόρησης, η οποία βρίσκεται στο κέντρο του Λονδίνου και κοστίζει 15 λίρες την ημέρα. Αυτή η ζώνη δεν επεκτείνεται.
Η εφαρμογή της ζώνης αυτής ισχύει από τον Απρίλιο του 2019 και σύμφωνα με το Transport for London, έχει συμβάλει σε μείωση κατά 44% «στο διοξείδιο του αζώτουεντός των ορίων της».
Η πόλη έχει επίσης μια Ζώνη Χαμηλών Εκπομπών που ισχύει για την πλειοψηφία των βαρέων οχημάτων. Οι αρχές αναφέρουν ότι η LEZ καλύπτει «το μεγαλύτερο μέρος του Μεγάλου Λονδίνου».
Σχολιάζοντας την επέκταση της ULEZ, ο δήμαρχος του Λονδίνου Sadiq Khan είπε: «Στο κέντρο του Λονδίνου, η ULEZ έχει ήδη συμβάλει στη μείωση της τοξικής ρύπανσης από το διοξείδιο του αζώτου στην άκρη του δρόμου σχεδόν στο μισό και οδήγησε σε μειώσεις που είναι πέντε φορές μεγαλύτερες από τον εθνικό μέσο όρο».
«Αλλά η ρύπανση δεν είναι το μόνο πρόβλημα του κεντρικού Λονδίνου», είπε ο Khan, «γι′ αυτό η επέκταση της ULEZ σήμερα θα ωφελήσει τους Λονδρέζους σε ολόκληρη την πόλη και είναι ένα κρίσιμο βήμα στην πράσινη ανάκαμψη του Λονδίνου από αυτήν την πανδημία».


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων