Η ζώνη εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών του Λονδίνου, γνωστή ως ULEZ, ή «πράσινος δακτύλιος», επεκτείνεται ακόμα περισσότερο από σήμερα Δευτέρα, με τον δήμαρχο της πρωτεύουσας του Ηνωμένου Βασιλείου να περιγράφει την κίνηση ως «ημέρα ορόσημο για την πόλη».
Η νέα ULEZ — που καλύπτει το ένα τέταρτο του Λονδίνου και 3,8 εκατομμύρια ανθρώπους — λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα εκτός από την ημέρα των Χριστουγέννων.
Σύμφωνα με τους κανόνες που διέπουν την ULEZ, τα περισσότερα οχήματα που δεν πληρούν ένα συγκεκριμένο σύνολο προτύπων εκπομπών πρέπει να πληρώνουν ημερήσια χρέωση 12,50 στερλίνες. Το πρόστιμο για μη συμμόρφωση είναι 160 στερλίνες, αν και μειώνεται στο μισό εάν καταβληθεί σε 14 ημέρες.
Η ULEZ λειτουργεί παράλληλα με τη ζώνη χρέωσης συμφόρησης, η οποία βρίσκεται στο κέντρο του Λονδίνου και κοστίζει 15 λίρες την ημέρα. Αυτή η ζώνη δεν επεκτείνεται.
Η εφαρμογή της ζώνης αυτής ισχύει από τον Απρίλιο του 2019 και σύμφωνα με το Transport for London, έχει συμβάλει σε μείωση κατά 44% «στο διοξείδιο του αζώτουεντός των ορίων της».
Η πόλη έχει επίσης μια Ζώνη Χαμηλών Εκπομπών που ισχύει για την πλειοψηφία των βαρέων οχημάτων. Οι αρχές αναφέρουν ότι η LEZ καλύπτει «το μεγαλύτερο μέρος του Μεγάλου Λονδίνου».
Σχολιάζοντας την επέκταση της ULEZ, ο δήμαρχος του Λονδίνου Sadiq Khan είπε: «Στο κέντρο του Λονδίνου, η ULEZ έχει ήδη συμβάλει στη μείωση της τοξικής ρύπανσης από το διοξείδιο του αζώτου στην άκρη του δρόμου σχεδόν στο μισό και οδήγησε σε μειώσεις που είναι πέντε φορές μεγαλύτερες από τον εθνικό μέσο όρο».
«Αλλά η ρύπανση δεν είναι το μόνο πρόβλημα του κεντρικού Λονδίνου», είπε ο Khan, «γι′ αυτό η επέκταση της ULEZ σήμερα θα ωφελήσει τους Λονδρέζους σε ολόκληρη την πόλη και είναι ένα κρίσιμο βήμα στην πράσινη ανάκαμψη του Λονδίνου από αυτήν την πανδημία».
Latest News
Κλείνει εργοστάσιο της BYD στη Βραζιλία λόγω συνθηκών «σκλαβιάς»
Η BYD ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι διέκοψε τις σχέσεις της με την εμπλεκόμενη εταιρεία και παρέμεινε προσηλωμένη στην «πλήρη συμμόρφωση με τη νομοθεσία της Βραζιλίας»
Mega lifting της ΔΕΗ σε μονάδες ρεύματος στα νησιά - Οι πρώτες στη Σαντορίνη
Οι νέες μονάδες θα συμβάλουν στη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας του νησιού ενόψει της θερινής περιόδου.
Δυναμικό το αποτύπωμα της ηλεκτρικίνησης στο 2024 - Πώς διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις
Το 2024 χαρακτηρίζεται δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων, καθώς φέτος κυκλοφόρησαν περίπου 17 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Το «Trump Trade» του Μασκ αναδικνύει την Tesla νικητή με ράλι 570 δισ. δολαρίων
Oι επενδυτές θεωρούν ως ένα πολιτικό αριστούργημα του ηγέτη της Tesla, Ίλον Μασκ, την επιθετική στήριξη του Ντόναλντ Τραμπ
Σε επίπεδα ρεκόρ και το 2024 η κατανάλωση άνθρακα [γράφημα]
Στη χρονιά που φεύγει, σε όλο τον κόσμο κάηκαν 8,77 δισεκατομμύρια τόνοι άνθρακα, σύμφωνα με νέα έκθεση που δημοσίευσε ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (IEA).
Η ηλιακή βιομηχανία της Κίνας... αντιγράφει τον ΟΠΕΚ - Πώς θα διαχειριστεί την πλεονάζουσα παραγωγή
Περισσότερες από 30 από τις κορυφαίες εταιρείες της Κίνα που κατασκευάζουν φωτοβολταϊκά υπέγραψαν ένα πρόγραμμα αυτοπειθαρχίας
Χρηματοδότηση-ρεκόρ για τη σλοβακική InoBat - Πώς η εταιρεία μπαταριών «κέρδισε» 100 εκατ. ευρώ
Κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, η InoBat στοχεύει να αυξήσει την παραγωγή κυψελών μπαταριών ευρωπαϊκού σχεδιασμού
Νέες επιδοτήσεις 906 δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»
Αύριο θα πιστωθεί στους λογαριασμούς 906 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», το ποσό των 3.330.514,20 ευρώ.
Πώς απαντά η Toyota στις απειλές Τραμπ για τέλος σε επιχορηγήσεις EV
Ο Τραμπ θέλει να τερματίσει τις πιστώσεις για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα - Η Toyota είναι η πρώτη που ανταποκρίνεται
Τα EV ξαναμοιράζουν την τράπουλα στην αυτοκινητοβιομηχανία
Οι συζητήσεις για mega deal μεταξύ Honda-Nissan-Mitsubishi σηματοδοτούν σημαντικές εξελίξεις σε Ασία και Ευρώπη με το βλέμμα στις ΗΠΑ