H τρέχουσα έλλειψη εργατικού δυναμικού έχει ωφελήσει τις εταιρείες που συμπεριφέρθηκαν καλά στους υπαλλήλους τους, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ernst and Young, Καρμίν Ντι Σίμπιο στo συνέδριο All Markets της Yahoo Finance τη Δευτέρα.
«Μιλάμε με τους πελάτες μας για αυτό όλη την ώρα. Πραγματικά προσλάβαμε 115.000 ανθρώπους τον τελευταίο χρόνο, αλλά χάσαμε επίσης ανθρώπους», λέει ο Ντι Σίμπιο για την έλλειψη εργατικού δυναμικού. «Η κουλτούρα κάθε οργανισμού… είναι απίστευτα σημαντική… Οι εταιρείες που φρόντισαν τους ανθρώπους τους, νομίζω ότι ανταμείβονται για αυτό τώρα».
«Η εργασία είναι απίστευτα σημαντική για την εφοδιαστική αλυσίδα των ανθρώπων», είπε ο ντι Σίμπιο. «Πρέπει να κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να βεβαιωθούμε ότι επιτρέπεται στις εταιρείες να προσλαμβάνουν, να προσελκύουν ανθρώπους και να είναι σε θέση να παράγουν τα αγαθά που πρέπει να παραχθούν».
Η «Μεγάλη Παραίτηση», όπως την έχουν βαπτίσει ορισμένοι, περιγράφει την αύξηση των ατόμων που εγκαταλείπουν τις δουλειές τους από το 2020. Καθώς οι περιορισμοί που σχετίζονται με την πανδημία του κορωνοϊού άρχισαν να χαλαρώνουν και ήρθε η ώρα για τους εργαζόμενους να επιστρέψουν στην εργασία τους, πολλοί επέλεξαν να παραιτηθούν από προηγούμενες δουλειές και να ψάξουν αλλού.
Τα ζητήματα με τις αλυσίδες εφοδιασμού είναι πιο βαθιά από τις ελλείψεις θέσεων εργασίας, σημείωσε ο ντι Σίμπιο. Το πιο πιεστικό ζήτημα είναι ότι πολλές εταιρείες εξακολουθούν να χρησιμοποιούν ξεπερασμένη τεχνολογία αλυσίδας εφοδιασμού, η οποία εμποδίζει την ανάπτυξη.
Μια έρευνα της EY που διεξήχθη πριν από την πανδημία διαπίστωσε ότι μόνο το 25% των πελατών λογιστικής εταιρείας διέθετε ψηφιοποιημένη αλυσίδα εφοδιασμού. Η EY, θεωρείται μία από τις «Τέσσερις μεγάλες» λογιστικές εταιρείες που αποτελούν σημαντικό μέρος των παγκόσμιων λογιστικών υπηρεσιών, πελατών όπως η Coca-Cola, η GM και η AT&T.
«Προφανώς, οι άνθρωποι έμαθαν κατά τη διάρκεια της COVID ότι χωρίς μια ψηφιοποιημένη αλυσίδα εφοδιασμού, δεν μπορείς πραγματικά να λειτουργήσεις σε έναν κόσμο στον οποίο λειτουργούμε λόγω της πανδημίας», είπε. «Έτσι, το νούμερο ένα πράγμα είναι ότι οι εταιρείες πρέπει να επιταχύνουν την τεχνολογία τους όταν πρόκειται για την εφοδιαστική τους αλυσίδα», υπογράμμισε.
Μπαίνοντας στην περίοδο των εορτών, η προσέλκυση εργαζομένων μπορεί να γίνει ακόμη μεγαλύτερη προτεραιότητα.
«Βρισκόμαστε σε κατάσταση αναστάτωσης, αλλά και σε κατάσταση κρίσης όταν πρόκειται για τις αλυσίδες εφοδιασμού μας σε όλο τον κόσμο», είπε. «Και νομίζω ότι αυτό θα είναι απίστευτα σημαντικό καθώς μπαίνουμε στην περίοδο των διακοπών σε όλο τον κόσμο».
«Είναι πολλοί άνθρωποι που εγκαταλείπουν τις δουλειές τους, αλλά υπάρχουν επίσης πολλοί άνθρωποι που προσλαμβάνουν και αλλάζουν δουλειά», είπε ο ντι Σίμπιο. «Είναι μια περίοδος μεγάλης μετάβασης για πολλούς ανθρώπους».
Latest News
Γιατί οι εργαζόμενοι δεν εμπιστεύονται πλέον τους προϊσταμένους τους
Το 67% απολάμβανε την εμπιστοσύνη προς τον προϊστάμενό του ότι θα λάβει ορθές επιχειρηματικές αποφάσεις τον Μάιο του 2020 - To ποσοστό αυτό έχει μειωθεί
Πώς το burnout έχει γίνει η μάστιγα της σύγχρονης εργασίας
Το αίσθημα του άγχους και της υπερφόρτωσης στη δουλειά μπορεί να μετατραπεί σε μια πιο σοβαρή κατάσταση, που υπερβαίνει το απλό αίσθημα κούρασης και καταλήγει στην εξουθένωση, στο «burnout»
Υπέρ μικρών εργασιακών «ατασθαλιών» στην εργασία τους Gen Z και Millennials
Μικρές διεξόδους χαλάρωσης στη δουλειά έχουν βρει οι Gen Z και Millennials, δείχνοντας μεγάλη αγάπη στον ύπνο κατά την ώρα εργασίας, αλλά και στην πρόωρη αποχώρηση
Ποιες είναι οι πιο περιζήτητες θέσεις εργασίας - Η ανάλυση του Linkedin
Το LinkedIn εξέτασε εκατομμύρια θέσεις εργασίας διαπιστώνοντας ότι η ΑΙ είχε τη μεγαλύτερη άνοδο