Στα μικρότερου μεγέθους πλοία φαίνεται να στρέφουν το ενδιαφέρον τους οι πλοιοκτήτες που είναι διατεθειμένοι να προχωρήσουν σε αγορές assets, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Xclusiv Shipbrokers. Όπως αναφέρει στο εβδομαδιαίο report, στο κλάδο των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου ενώ τις προηγούμενες εβδομάδες τα μεγαλύτερης χωρητικότητας πλοία ήταν η κύρια προτίμηση των αγοραστών τώρα οι μονάδες μικρότερου μεγέθους φαίνεται να είναι στο κύριο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Στην συνέχεια ο οίκος απαριθμεί ορισμένες αγοραπωλησίες.
Ειδικότερα όπως σημειώνει στον τομέα Handysize, το «Nina- Marie»- 36.000 dwt, έτους ναυπήγησης 2012 στα κινεζικά ναυπηγεία Zchi, πωλήθηκε για 17,5 εκατ. δολ, ενώ το ίδιας ηλικίας Electronic M/E «Nordic Malmoe» 36.000 dwt, έτους ναυπήγησης 2012, στα κινεζικά ναυπηγεία Jinghua φημολογείται ότι πωλήθηκε για στα 16 εκατ. δολ. Επίσης, το γιαπωνέζικο ίδιας ηλικίας «Royal Justice» 37.000 dwt άλλαξε χέρια για 21 εκατομμύρια δολάρια. Τέλος, δυο πλοία τα «Federal Danube» (37.000 dwt, 2004) και «Federal Elbe» , (37.000 dwt, 2003) «χτισμένα στα ναυπηγεία New Century, τμε εγκατεστημένο BWTS, Ice Classed & Laker «έπιασαν» 23 εκατ. δολ σε μια συμφωνία enbloc. Ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv επισημαίνει ιδιαίτερα την αγορά από την JP Morgan τριών Newcastlemax νεότευκτων, LNG Dual fueled, 210.000 dwt υπό ναυπήγηση στα ναυπηγεία Qingdao Beihai με έτος παράδοσης το 2023 για 75 εκατ. δολ το κάθε ένα.
Latest News
«Έμφραγμα» στα ναυπηγεία από επενδύσεις 188 δισ. για νεότευκτα πλοία
Στα ναυπηγεία της Άπω Ανατολής τα slots έχουν κλείσει για κατασκευές πλοίων μεταφοράς LNG και εμπορευματοκιβωτίων
Ακόμη πιο ακριβά τα ακτοπλοϊκά - Έρχονται αυξήσεις 10% στα εισιτήρια το 2025
Τα νέα πιο φιλικά για το περιβάλλον καύσιμα ωθούν προς τα πάνω τις τιμές
LNG Carriers: Οι παράγοντες που θα καθορίσουν τις τιμές
Το ενδιαφέρον εστιάζεται στον καιρό και σε άλλους τρεις παράγοντες n Τι αναφέρουν στις εκθέσεις τους ο οίκος Allied Shipbroking και το Baltic Exchange
Στο 7,4% του παγκοσμίου στόλου τα πλοία με εναλλακτικά καύσιμα - Οι εκτιμήσεις της Intermodal
Ενώ η χρηματοδότηση στην πιο πράσινη ναυτιλία σημειώνει πρόοδο, εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετές προκλήσεις
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο