Την προκήρυξη νέας 24ωρης απεργίας από σήμερα το βράδυ αποφάσισε ομόφωνα το Σωματείο της Ένωσης Εργαζομένων Διακίνησης Εμπ/τίων στις προβλήτες του Πειραιά (ΕΝΕΔΕΠ).
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΕΝΕΔΕΠ η COSCO αρνείται να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά για μέτρα υγείας και ασφάλειας και τη σύναψη Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας (ΣΣΕ) για συγκροτημένα δικαιώματα.
«Είναι προκλητική η στάση της εργοδοσίας, παρά τον χαμό του συναδέλφου, να αρνείται να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα. Ευθύνες βαραίνουν και τη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας η οποία πρέπει να πάρει μέτρα για την άμεση ικανοποίηση των αιτημάτων των εργαζομένων και την προστασία της ζωής. Αν τολμήσουν να αντιπαρατεθούν με το δίκιο μας θα πάρουν την πληρωμένη και μαζική απάντηση των εργαζομένων και του λαού του Πειραιά» αναφέρει στην ανακοίνωσή της.
«Οι λιμενεργάτες της COSCO με μπροστάρη το σωματείο τους ΕΝΕΔΕΠ, συνεχίζουν τον αγώνα τους με νέα 24ωρη απεργία διεκδικώντας δουλειά με δικαιώματα και μέτρα προστασίας και ασφάλειας, ενάντια στη στάση της επιχείρησης, που συνεχίζει να προκαλεί ακόμα και μετά τον τραγικό θάνατο του 45χρονου λιμενεργάτη» τονίζουν σε κοινή ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ), της Πανελλήνιας Ένωσης Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» και της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Μαγείρων (ΠΕΕΜΑΓΕΝ). Τα ναυτεργατικά σωματεία καλούν τους ναυτεργάτες να εκφράσουν έμπρακτα την αλληλεγγύη τους στην νέα 24ωρη απεργία των λιμενεργατών και να συμμετέχουν στην απεργιακή συγκέντρωση στις 6:30 μ.μ. στην πλατεία Κοραή, στον Πειραιά.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Οι προτεραιότητες και οι στόχοι του υπουργείου Ναυτιλίας
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από σημαντικές προκλήσεις και δύσκολες γεωπολιτικές συγκυρίες, η ελληνική ναυτιλία παραμένει η ραχοκοκαλιά του διεθνούς εμπορίου
Οι νέες προκλήσεις για την ελληνική ναυτιλία
Η «πράσινη μετάβαση», οι επενδυτικές ανάγκες και η υιοθέτηση ρεαλιστικών λύσεων για τη βιωσιμότητα στην ελληνική και διεθνή ναυτιλία
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων