
Την προκήρυξη νέας 24ωρης απεργίας από σήμερα το βράδυ αποφάσισε ομόφωνα το Σωματείο της Ένωσης Εργαζομένων Διακίνησης Εμπ/τίων στις προβλήτες του Πειραιά (ΕΝΕΔΕΠ).
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΕΝΕΔΕΠ η COSCO αρνείται να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά για μέτρα υγείας και ασφάλειας και τη σύναψη Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας (ΣΣΕ) για συγκροτημένα δικαιώματα.
«Είναι προκλητική η στάση της εργοδοσίας, παρά τον χαμό του συναδέλφου, να αρνείται να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα. Ευθύνες βαραίνουν και τη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας η οποία πρέπει να πάρει μέτρα για την άμεση ικανοποίηση των αιτημάτων των εργαζομένων και την προστασία της ζωής. Αν τολμήσουν να αντιπαρατεθούν με το δίκιο μας θα πάρουν την πληρωμένη και μαζική απάντηση των εργαζομένων και του λαού του Πειραιά» αναφέρει στην ανακοίνωσή της.
«Οι λιμενεργάτες της COSCO με μπροστάρη το σωματείο τους ΕΝΕΔΕΠ, συνεχίζουν τον αγώνα τους με νέα 24ωρη απεργία διεκδικώντας δουλειά με δικαιώματα και μέτρα προστασίας και ασφάλειας, ενάντια στη στάση της επιχείρησης, που συνεχίζει να προκαλεί ακόμα και μετά τον τραγικό θάνατο του 45χρονου λιμενεργάτη» τονίζουν σε κοινή ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ), της Πανελλήνιας Ένωσης Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» και της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Μαγείρων (ΠΕΕΜΑΓΕΝ). Τα ναυτεργατικά σωματεία καλούν τους ναυτεργάτες να εκφράσουν έμπρακτα την αλληλεγγύη τους στην νέα 24ωρη απεργία των λιμενεργατών και να συμμετέχουν στην απεργιακή συγκέντρωση στις 6:30 μ.μ. στην πλατεία Κοραή, στον Πειραιά.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)