
Το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) ενισχύει την Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Ύδρας, θέλοντας να στηρίξει την ελληνική ναυτική παράδοση, να δώσει περαιτέρω ώθηση στο ανθρώπινο δυναμικό της ελληνικής, εμπορικής ναυτιλίας και, ταυτόχρονα, να βοηθήσει στο μέτρο των δυνατοτήτων του το ιδιαίτερα σημαντικό, ιστορικά, νησί της Ύδρας.
Η δωρεά του ΙΣΝ περιλαμβάνει έργα συντήρησης και αναβάθμισης του ιστορικού κτιρίου που στεγάζει τη σχολή, τεχνολογικό εξοπλισμό για τις αίθουσες διδασκαλίας, την παροχή προσομοιωτή γέφυρας τελευταίας τεχνολογίας που ανταποκρίνεται στα παγκόσμια πρότυπα εκπαίδευσης, καθώς και υποτροφίες σε αποφοίτους της σχολής σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού.
Η Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού της Ύδρας ιδρύθηκε το 1749 και αποτελεί την παλαιότερη εν λειτουργία Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά παγκοσμίως, καθώς διαθέτει μακρά ιστορία στη ναυτιλία της χώρας, ήδη από τα χρόνια πριν την ίδρυση του ελληνικού κράτους μέχρι και σήμερα. Αποτελεί ένα ζωντανό ναυτικό μνημείο και μια χειροπιαστή έκφραση της ελληνικής ναυτικής παράδοσης και συνέχειας.
Ο Πρόεδρος του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), Ανδρέας Δρακόπουλος, είπε σχετικά με τη δωρεά: «Η ποντοπόρος ναυτιλία είναι στενά συνδεδεμένη τόσο με την ιστορία της χώρας μας, όσο και με την πορεία του Ιδρυτή μας, Σταύρου Νιάρχου. Η Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Ύδρας αποτελεί σημείο αναφοράς για τη ναυτική ιστορία της Ελλάδας, επιτελώντας έναν διπλό ρόλο: Από τη μία πλευρά, δημιουργώντας τους αξιωματικούς του εμπορικού μας ναυτικού που με επαγγελματισμό και αφοσίωση ταξιδεύουν στις θάλασσες όλου του κόσμου, κρατώντας την ελληνική ναυτιλία στην κορυφή, και από την άλλη, κρατώντας ζωντανό και παραγωγικό το ιστορικό νησί της Ύδρας. Είναι τιμή μας να μπορούμε να στηρίξουμε το έργο και τους αποφοίτους της Ακαδημίας, συμβάλλοντας, στο μέτρο του δυνατού, στην ιστορία και στο μέλλον της εμπορικής ναυτιλίας μας».


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)