Μην έχοντας προλάβει καλά-καλά να συνέλθει από το προ τριετίας φιάσκο των 737 Max, τα προβλήματα και στη γραμμή των 787 Dreamliner προκαλούν δικαιολογημένα πονοκέφαλο στην Boeing, που σήμερα ανακοίνωσε ένα ακόμη ζημιογόνο τρίμηνο.
Συγκεκριμένα τα έσοδα του αμερικανικού κολοσσού στον κλάδο της αεροναυπηγικής αυξήθηκαν στα 15,28 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση κατά 8% σε σχέση με πέρυσι, χάρη στην αποκατάσταση των εμπορικών πτήσεων με τη χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων λόγω πανδημίας. Όμως, διαμορφώθηκαν χαμηλότερα από τα 16,3 δισ. δολάρια που ανέμεναν οι αναλυτές
Οι ζημιές της ανήλθαν σε 132 εκατ. δολάρια, πάνω από το αναμενόμενο, αν και ήταν αισθητά μειωμένες σε σχέση με τις ιλιγγιώδεις ζημιές των 466 εκατ. πέρυσι. Συγκεκριμένα η ζημιά της ανά μετοχή διαμορφώθηκε στα 60 σεντς, αντί των 20 σεντς ανά μετοχή που περίμεναν οι αναλυτές.
Νέος ανασχετικός παράγοντας για την εταιρεία είναι τα προβλήματα που εντοπίστηκαν στα Dreamliners, ήτοι τη νέα γενιά της δημοφιλούς γραμμής των 787, τα οποία κόστισαν 183 εκατ. δολάρια για το τρίμηνο και συνολικά η δαπάνη θα ξεπεράσει το ένα δισ. δολάρια. Μάλιστα, τα ποιοτικά προβλήματα στην παραγωγή ανάγκασαν την εταιρεία να μειώσει το ρυθμό παραγωγής μόλις στα δύο αεροσκάφη το μήνα, με αποτέλεσμα να μείνει πολύ πίσω στις παραδόσεις των παραγγελιών, μέχρι και τα τέλη της χρονιάς.
Τα πρώτα προβλήματα εντοπίστηκαν πέρυσι, με αποτέλεσμα οι εξονυχιστικοί έλεγχοι και οι διορθωτικές κινήσεις που ακολούθησαν να καθυστερήσουν την παραγωγή και τις παραγγελίες. Ο ρυθμός παραγωγής και παράδοσης αεροσκαφών αποκαταστάθηκε τους πρώτους μήνες του έτους, αλλά υποχώρησε και πάλι από το Μάιο. Το καλοκαίρι η παραγωγή είχε πέσει στα πέντε αεροσκάφη το μήνα και τώρα θα μειωθεί κι άλλο.
Δεν είναι τυχαίο πως η μετοχή της βρίσκεται σταθερά στο «κόκκινο» για τη χρονιά, με πτώση 2% κόντρα στο θετικό κλίμα που επικρατεί στο αμερικανικό χρηματιστήριο. Συγκριτικά τα κέρδη του δείκτη S&P 500 για τη χρονιά βρίσκονται στο 22%.
Latest News
«Καμπανάκι» από την Λαγκάρντ - Επείγουσα ανάγκη η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην ΕΕ
Η Κριστίν Λαγκάρντ είπε ότι η αδράνεια της Ευρώπης της έχει κοστίσει πολύτιμο χρόνο - Ο ρόλος των αποταμιεύσεων και της ΕΤΕπ
Παραιτείται ο CEO της Northvolt μετά το αίτημα για προστασία από πτώχευση
Η Northvolt κατέθεσε χθες αίτηση για προστασία υπό το κεφάλαιο 11 στις Ηνωμένες Πολιτείες - Πώς θα γίνει η χρηματοδότηση
«Καμπάνα» 179 εκατ. στη Ryanair και σε άλλες 4 αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
H Ισπανία είχε ξεκινήσει έλεγχο πριν από περίπου ένα χρόνο απειλώντας τις εταιρείες με ισχυρές κυρώσεις
Υπαρξιακή απειλή για τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα - Τι λένε αναλυτές
Ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι είναι ίσως ήδη πολύ αργά για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα
Ποιον ετοιμάζει ο Τραμπ για τη Fed μέσω.... υπουργείου Οικονομικών
Ο Τραμπ θεωρούσε τον Γουόρς υποψήφιο για επικεφαλής της Fed και στην πρώτη θητεία του
Πώς η Πορτογαλία επιδιώκει να γίνει «φορολογικός παράδεισος» για νέους
Σχέδιο να σταματήσει στην Πορτογαλία το brain drain, με φοροαπαλλαγές τα πρώτα 10 χρόνια της σταδιοδρομίας – Μηδέν φόρος για κάτω των 35 ετών το πρώτο έτος
Η Gen Z «ερωτεύτηκε» τη δουλειά στο Δημόσιο, αλλά... ο Μασκ καραδοκεί
Οι περικοπές στον προϋπολογισμό των ΗΠΑ που σχεδιάζει ο Μασκ μπορεί να δείξει την έξοδο από το Δημόσιο Τομέα
Ποιες πόλεις διεκδικούν τους πλούσιους μετανάστες του Λονδίνου
Οι πλούσιοι κάτοικοι του Λονδίνου φεύγουν για να αποφύγουν τη φορολόγηση - Η Κύπρος, μεταξύ των κρατών που τους διεκδικούν
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών