To «OK» από τις αμερικάνικες χρηματιστηριακές αρχές έλαβε η Diana Shipping για την εισαγωγή στην χρηματιστηριακή αγορά του Nasdaq Capital Market με το σύμβολο «OP».της Oceanpal Inc
Όπως έχει ανακοινώσει η ναυτιλιακή εταιρεία της Οικογένειας Παληού προχωρεί στη δημιουργία μιας νέας εταιρείας, την OceanPal Inc., η οποία θα λειτουργήσει ως εταιρεία χαρτοφυλακίου με τρία πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που αποσπώνται (spin-off) από τον στόλο της Diana Shipping.
Τα τρία πλοία είναι τα μεγαλύτερης ηλικίας στο στόλο της Diana Shipping. Μαζί με τα πλοία στη νέα εταιρεία η Diana Shipping θα συνεισφέρει και κεφάλαιο κίνησης ύψους 1 εκατ. δολ ενώ θα διαθέσει όλες τις μετοχές της OceanPal στους μετόχους της Diana Shipping, η οποία θα λάβει επίσης προνομιούχες μετοχές της OceanPal Inc. Η Diana Shipping, ανακοίνωσε, επίσης, ότι παράλληλα με την ολοκλήρωση της συναλλαγής spin-off, θα διανείμει μέρισμα 0,10 δολαρίων ανά μετοχή.
Η Εταιρεία ανακοινώνει επίσης ότι η προηγουμένως ανακοινωθείσα ημερομηνία της απόσχισης της OceanPal Inc. και η πληρωμή μερίσματος μετρητών ύψους 0,10 δολ ανά κοινή μετοχή της Diana Shipping Inc. έχει μεταφερθεί στις 3 Νοεμβρίου 2021. Η Εταιρεία αναμένει να ολοκληρώσει τη διανομή των κοινών μετοχών της OceanPal Inc. σε αναλογία μίας μετοχής της OceanPal Inc. για κάθε 10 μετοχές της Diana Shipping Inc. που κατέχονται την Ημερομηνία Καταγραφής στις 9 Νοεμβρίου 2021 και η ημερομηνία πληρωμής του μερίσματος σε μετρητά θα είναι η 10η Νοεμβρίου 2021.
Σχολιάζοντας τη συναλλαγή spin-off, η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Diana Shipping, κ. Σεμιράμη Παλιού, είχε δηλώσει ότι η απόσπαση του 100% των κοινών μετοχών της OceanPal Inc., «αντιπροσωπεύει μια σημαντική απόδοση αξίας στους μετόχους μας, αντανακλώντας την ικανότητα της εταιρείας να αξιοποιήσει την ισχυρή αγορά χύδην ξηρού φορτίου».
Η διοίκηση της Diana Shipping πιστεύει επίσης ότι η δημιουργία «μιας ξεχωριστής εισηγμένης εταιρείας χύδην ξηρού φορτίου που εστιάζει σε παλαιότερα πλοία με μικρότερη διάρκεια ναύλωσης θα ενισχύσει περαιτέρω την αξία των μετόχων παρέχοντας μεγαλύτερη έκθεση στη βραχυπρόθεσμη αγορά ναυλώσεων, ενώ θα επιτρέψει στην Diana Shipping να συνεχίσει να επικεντρώνεται στην μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.
Τέλος το μέρισμα 0,10 δολ. ανά μετοχή για το τρέχον τρίμηνο αντιπροσωπεύει μια καλή ένδειξη της ικανότητας της Εταιρείας να καταβάλει μερίσματα σε τριμηνιαία βάση στα τρέχοντα επίπεδα της αγοράς.
Latest News
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα