
Με «επείγον έγγραφό» της η ΠΕΝΕΝ (ένωση ναυτών εμπορικού ναυτικού) ζητά από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας να παραταθεί ο χρόνος ισχύος των σωστικών και πιστοποιητικών των ναυτεργατών, όπως επίσης και να ενισχυθούν και να διευρυνθούν τα υπάρχοντα τμήματα στον Ασπρόπυργο.
Το έγγραφο της ΠΕΝΕΝ
Σας θέτουμε υπόψη ότι ένας τεράστιος αριθμός Ναυτεργατών τόσο του δικού μας κλάδου όσο και των λοιπών ειδικοτήτων μέσα στα πλοία αντιμετωπίζει σοβαρότατο πρόβλημα με την λήξη των πτυχίων των σωστικών – πυροσβεστικών μέσων όπως επίσης με τα υπόλοιπα πιστοποιητικά τα οποία υποχρεωτικά θα πρέπει να είναι σε ισχύ.
Η ανεπάρκεια σε προσωπικό στη σχολή του Ασπροπύργου για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών του αριθμού των Ναυτεργατών στην παρακολούθηση και ανανέωση των πτυχίων τους διαμορφώνει άμεσα τον κίνδυνο λόγω της λήξης της παράτασης (30-11-2021) να απωλέσουν την εργασία τους από δεκάδες πλοία στα οποία είναι ναυτολογημένοι.
Το γεγονός αυτό δημιουργεί αναπόφευκτα ανησυχία – αβεβαιότητα και είναι προφανές ότι επιβάλλεται η άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος.
Σημειώνουμε για την ενημέρωσή σας ότι οι δυσλειτουργίες και οι περιορισμένες δυνατότητες της σχολής Ασπροπύργου οδηγούν ήδη ένα μέρος Ναυτεργατών σε αντίστοιχα ιδιωτικά κέντρα με το τίμημα να είναι δυσβάστακτο για αυτούς
Θεωρούμε αναγκαίο από την μια να ενισχυθούν και να διευρυνθούν τα υπάρχοντα τμήματα στον Ασπρόπυργο και από την άλλη να γίνουν οι ανάλογες ενέργειες για την παράταση ισχύος τόσο των Σωστικών μέσων όσο και των λοιπών πιστοποιητικών.


Latest News

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ

Σύγκρουση δεξαμενόπλοιων στα ανοιχτά της Βρετανίας
Φόβοι για μεγάλη διαρροή καυσίμων – Πάνω από 30 οι τραυματίες

Και η Royal Caribbean στη καινοτόμα πρωτοβουλία για τη μείωση του Μεθανίου στη Ναυτιλία
Η Royal Caribbean μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας στον κόσμο, έγινε το τελευταίο μέλος που προσχώρησε στη διακλαδική πρωτοβουλία για τη μείωση του μεθανίου

CMA CGM: Οι Γάλλοι του ΟΛΘ επενδύουν 20 δισ. στα λιμάνια των ΗΠΑ - Τι είπε ο Τραμπ
Στα σχέδια της CMA CGM και ναυπηγικό πρόγραμμα σε ναυπηγεία των ΗΠΑ - Αναμένεται να δημιουργηθούν 10.000 νέες θέσεις εργασίας

Τι ψάχνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στην ακτοπλοΐα – Οι πρακτικές της Seajets και η κινητοποίηση Στυλιανίδη
Οι καταγγελίες της Fast Ferries κατά της SeaJets και οι μη αιτιολογημένες ανατιμήσεις στην ακτοπλοΐα ελέγχονται από την Επιτροπή Ανταγωνισμού