![Honor – Tο brand που ίδρυσε η Huawei «απειλεί» την Xiaomi [Photos]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/10/honor2.jpg)
Η Honor, το brand έξυπνων κινητών που ίδρυσε η Huawei πέρυσι, κυκλοφόρησε το πρώτο της smartphone στο εξωτερικό από τότε που έγινε ανεξάρτητη εταιρεία, με πρόσβαση στο λογισμικό της Google και με τσιπ της Qualcomm.
Το Honor 50 θα διατίθεται έναντι 529 ευρώ και θα κυκλοφορήσει σε 40 αγορές σε όλο τον κόσμο, σηματοδοτώντας ένα μεγάλο βήμα για την πρώην μάρκα της Huawei, καθώς θα επιχειρήσει να ανακτήσει το χαμένο μερίδιο αγοράς σε όλο τον κόσμο.
Η Honor ήταν η προσιτή μάρκα smartphone της Huawei. Πωλήθηκε τον Δεκέμβριο σε μια κοινοπραξία αγοραστών, συμπεριλαμβανομένων επενδυτικών κεφαλαίων που υποστηρίζονται από την τοπική κυβέρνηση της πόλης του Σεντζέν.

Η Huawei επλήγη με κυρώσεις από τις ΗΠΑ το 2019 και το 2020, οι οποίες διέκοψαν την πρόσβασή της σε βασική τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένου του λειτουργικού συστήματος Android της Google και των σχετικών εφαρμογών, καθώς και κρίσιμων τσιπ. Αυτό κατέστρεψε την οικονομική δραστηριοποίηση της Huawei στον τομέα των smartphones.
Πούλησε το σήμα για να το… σώσει
Για να σώσει το σήμα της Honor, η Huawei το πούλησε. Η Honor δεν υπόκειται επί του παρόντος σε κυρώσεις από τις ΗΠΑ και η τελευταία της συσκευή «τρέχει» Android με εφαρμογές Google και τσιπ Snapdragon 778G της Qualcomm. Το Honor 50 διαθέτει 4 κάμερες στο πίσω μέρος και οθόνη 6,57 ιντσών.
Αν και η Honor θεωρούνταν ένα προσιτό εμπορικό σήμα υπό την Huawei, η εταιρεία πλέον προσπαθεί να καθιερωθεί κυρίως στο premium τμήμα της αγοράς. Το Honor 50 κυκλοφόρησε στην Κίνα νωρίτερα φέτος.

Η Honor μετά από αυτή την εξέλιξη έχει ανακτήσει κάποιο μερίδιο αγοράς στην Κίνα. Τον Αύγουστο, το μερίδιο αγοράς της Honor ήταν 15% στην Κίνα, καθιστώντας την τον τρίτο μεγαλύτερο παίκτη smartphone στη χώρα – η πρώτη φορά που κατέχει αυτή τη θέση σε ένα χρόνο, σύμφωνα με την Counterpoint Research.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, το μερίδιο αγοράς της έφτασε στο 3,7% τον Αύγουστο, από 1,5% τον Φεβρουάριο, αλλά αυτό οφειλόταν κυρίως τις αυξημένες πωλήσεις στην Κίνα.
Στις διεθνείς αγορές, η Honor θα αντιμετωπίσει άλλους Κινέζους αντιπάλους, συμπεριλαμβανομένης της Xiaomi, η οποία κατάφερε να πάρει μέρος του μεριδίου αγοράς που έχασε η Huawei.


Latest News

Το 50% των τσιπ κέντρων δεδομένων φέτος θα έχει σχεδιαστεί από την Arm
Οι επεξεργαστές της Arm αποκτούν δημοτικότητα λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης ενέργειας - Οι Amazon, Google, Microsoft σχεδιάζουν τσιπ κέντρων δεδομένων που βασίζονται σε τεχνολογία της Arm

Η ΕΕ βάζει την Big Tech στο κάδρο του εμπορικού πολέμου - Ερχονται πρόστιμα σε Apple και Meta
Με φόντο την κλιμάκωση του εμπορικού πολέμου η Κομισιόν ετοιμάζεται να επιβάλει πρόστιμα στην αφρόκρεμα των αμερικανικών τεχνολογικών εταιρειών

Νορβηγία: Συνετρίβη ο πρώτος τροχιακός πύραυλος που εκτόξευσε η Ευρώπη
Ο πύραυλος εκτοξεύτηκε από διαστημοδρόμιο στη Νορβηγία - Η γερμανική εταιρεία Isar Aerospace είχε κάνει λόγο για «αρχική δοκιμή»

Ήρθε για να μείνει - Το blockchain, οι εφαρμογές του και οι προκλήσεις
Το blockchain είναι μια τεχνολογία που έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τις συναλλαγές

Η τρέλα της OpenAI για το Ghibli... που πήρε περίεργη τροπή
Τα social media έχουν κατακλυστεί με εικόνες στο στυλ του ιαπωνικού οίκου κινουμένων σχεδίων Studio Ghibli που έχει ενσωματώσει της OpenAI

Πώς ο Τραμπ έριξε σε χαμηλό 27 ετών μετοχή αμερικανικής εταιρείας ημιαγωγών
Η Wolfspeed είναι σε αναμονή για κονδύλια ύψους περίπου 750 εκατομμυρίων δολαρίων από ομοσπονδιακή χρηματοδότηση

H EE «ρίχνει» 1,3 δισ. ευρώ σε ΑΙ, κυβερνοασφάλεια και ψηφιακές δεξιότητες
Οι επτά βασικές προτεραιότητες της Κομισιόν στο πλαίσιο του προγράμματος DIGITAL - Τι περιλαμβάνει

To τηλεσκόπιο James Webb κατέγραψε για πρώτη φορά το σέλας του Ποσειδώνα
Οι πρώτες ενδείξεις για σέλας στον Ποσειδώνα χρονολογούνται την εποχή της αποστολής Voyager και επιβεβαιώνονται μόλις τώρα.

Kaspersky: 3,6 φορές πάνω το κακόβουλο λογισμικό στο mobile banking
Νέα έκθεση της Kaspersky για τις οικονομικές κυβερνοαπειλές

Πώς το TikTok ενισχύει τις επιχειρήσεις και την ανάπτυξη τους
Η δύναμη του TikTok δεν περιορίζεται πλέον στη διασκέδαση - Από τα likes στις πωλήσεις