Διπλασίασε τα έσοδά της και πενταπλασίασε τα κέρδη της η Costamare στο τρίτο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα σαν αποτέλεσμα της ραγδαίας αύξησης του στόλου της αλλά και της σημαντικής βελτίωσης των ναυλαγορών στα containerships και τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Η εταιρεία που πρώτη εισήγαγε ναυτιλιακό ομόλογο στο ελληνικό χρηματιστήριο ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο του 2021, έσοδα ύψους 216,2 εκατ. δολ. έναντι 107,9 εκατ. δολ. ένα χρόνο πριν και κέρδη ύψους 115,2 εκατ. δολ. έναντι κερδών 25,2 εκατ. δολ. το τρίτο τρίμηνο του 2020.
Ενδεικτικό του πως μετεξελίχθηκε ο στόλος της Costamare είναι το γεγονός ότι τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2020 αντικατοπτρίζουν ένα στόλο από 59,5 πλοία (μέσος όρος) ενώ του 2021 ένα στόλο από 91,7 πλοία.
Σημειώνεται ότι η Costamare στο τέλος του τρίτου τριμήνου του 2020 δήλωνε ένα στόλο (συμπεριλαμβανομένων πλοίων υπό αγορά και υπό πώληση, κ.λ.π.) από 72 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τώρα δηλώνει ένα στόλο από 78 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 37 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Τα έσοδα από τα containerships στην διάρκεια του τρίμηνου ανήλθαν στα 182,4 εκατ. δολ και τα έσοδα από τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τα 33,8 εκατ. δολ . Επίσης από τα 115,2 εκατ. δολ. κέρδη τα 15,2 εκατ. προέρχονται από τα bulk carriers και τα 84 εκατ. από τα containerships ενώ άλλα 16 εκατ. δολ. είναι κέρδη από χρηματοοικονομικά κ.λπ.
Οι ευνοϊκές συνθήκες στις ναυλαγορές εμπορευματοκιβωτίων και χύδην ξηρού φορτίου αποτυπώθηκαν στα αποτελέσματα πέραν, της σημαντικής αύξησης του αριθμού των πλοίων το στόλο της εταιρίας.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι δυο από τα containerships που ανανέωσαν ναυλώσεις εντός του τελευταίου τριμήνου τα «Laconia» και «Areopolis» πέτυχαν ναύλους 26.500 δολ. την ημέρα το καθ ένα από 17.00 δολ που ήταν ο προηγούμενος ναύλος.
Επίσης, πολλά πλοία χύδην ξηρού φορτίου από handysize μέχρι και panamax, είναι ναυλωμένα με ναύλους από 38.000 δολ. μέχρι και 47.000 δολ. την ημέρα.
Ο Γρηγόρης Ζήκος οικονομικός διευθυντής της εταιρείας σημείωσε μεταξύ άλλων ότι «η ανάκαμψη της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων που ξεκίνησε το δεύτερο εξάμηνο του περασμένου έτους συνεχίζεται, λόγω της ευνοϊκής δυναμικής προσφοράς και ζήτησης.
Από την πλευρά του χύδην ξηρού φορτίου, παραλάβαμε 20 επιπλέον πλοία, φέρνοντας τον αριθμό των πλοίων χύδην που μας έχουν παραδοθεί σε 34. Τα υπόλοιπα τρία πλοία αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το τέλος του έτους. Τα συμβολαιποιημένα έσοδα έχουν φτάσει τα 3,3 δισ. δολάρια και η μέση διάρκεια χρονοναύλωσης περισσότερα από τέσσερα χρόνια»
Latest News
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023