Η Διεθνής Ναυτική Ένωση με ανακοίνωση της επισημαίνει την ανάγκη να παρέμβει το Υπουργείο Ναυτιλίας για «να διασφαλίσει την άμεση επιχειρησιακή επαναλειτουργία των εμπορικών λιμενικών εγκαταστάσεων Πειραιώς, καθώς η Ναυτιλιακή και Εμπορική Κοινότητα βρίσκονται προ αδιεξόδου»
Η ΔΝΕ ήδη από την 28η Οκτωβρίου 2021 υπέβαλε προς τον Υπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη, επίσημο αίτημα ανάληψης πρωτοβουλίας διαμεσολάβησης από πλευράς Υ.ΝΑ.Ν.Π., στοχεύοντας στην άμεση αποκατάσταση της επιχειρησιακής λειτουργίας των εμπορικών λιμενικών εγκαταστάσεων Πειραιώς, που τελούν υπό αποκλεισμό εξαιτίας της απεργιακής κινητοποίησης κατόπιν του πρόσφατου μοιραίου δυστυχήματος.
Όπως τονίζει «με τον προσήκοντα σεβασμό στην τραγική απώλεια του Εργαζόμενου Δημήτριου Δαγκλή, αλλά παράλληλα με αίσθημα ευθύνης», υπογραμμίστηκε το γεγονός πως ο αποκλεισμός του εμπορικού λιμένος δημιουργεί μία μη διαχειρίσιμη συμφόρηση πλοίων και έναν ανεξέλεγκτο εγκλωβισμό -εισαγόμενων και προς εξαγωγή- φορτίων, προκαλώντας αφόρητες πιέσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα και συνθήκες ασφυξίας τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στην εθνική εξαγωγική δραστηριότητα.
Τούτων λεχθέντων, η Δ.Ν.Ε. συμμετείχε στη χθεσινή διευρυμένη σύσκεψη Επιχειρηματικών Φορέων, η οποία διεξήχθη στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, εκπροσωπούμενη δια του Προέδρου Δ.Σ. κυρίου Αντώνιου Βενιέρη, ο οποίος έθεσε ως απόλυτη προτεραιότητα την άμεση αποκατάσταση της επιχειρησιακής λειτουργίας των εμπορικών λιμενικών εγκαταστάσεων Πειραιώς, τονίζοντας πως μόνο η άρση του αποκλεισμού των τελευταίων ημερών δύναται να λειτουργήσει ως εφαλτήριο ενός εποικοδομητικού διαλόγου των εμπλεκομένων. Λαμβάνοντας υπόψη πως χθες το απόγευμα η εν λόγω απεργιακή κινητοποίηση εκρίθη ως παράνομη και καταχρηστική από το αρμόδιο Δικαστήριο, η Διεθνής Ναυτική Ένωση αναμένει από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής πρωτοβουλία προκειμένου να επαναλειτουργήσει το λιμάνι.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ