Συνεχίζεται και σήμερα η απεργία των εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ το μεσημέρι κηδεύεται ο άτυχος συνάδελφός τους που εν ώρα εργασίας παρασύρθηκε και τραυματίστηκε θανάσιμα από γερανογέφυρα.
Το μεσημέρι μέλη της Ένωσης Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων (ΕΝΕΔΕΠ) θα πραγματοποιήσουν νέα μοτοπορεία ενημέρωσης και διαμαρτυρία.
Τι ζητούν οι εργαζόμενοι
Οι εργαζόμενοι ζητούν να συγκροτηθούν Επιτροπές Υγιεινής και Ασφάλειας από τους ίδιους τους εργαζόμενους, να γίνουν 6αρες πόστες και να μετατραπούν όλες οι συμβάσεις των εργαζομένων σε πλήρους απασχόλησης.
Όπως δήλωσε, χθες το μεσημέρι έξω από το υπουργείο Ναυτιλίας, ο πρόεδρος της ΕΝΕΔΕΠ Μάρκος Μπεκρής, οι εργαζόμενοι δεν μπορούν να μπουν ακόμα για δουλειά αν δεν λυθούν τα δίκαια αιτήματά τους και μάλιστα στο σημείο όπου σκοτώθηκε ο συνάδελφός τους. Προσέθεσε ότι έχει ευθύνη και η COSCO και η κυβέρνηση, αλλά και οι προηγούμενες, γιατί δεν έχουν λύσει κανένα πρόβλημα. «Οι πρώτοι που θέλουν να δουλέψει το λιμάνι είμαστε εμείς», τόνισε.
Χθες το βράδυ, αντιπροσωπεία της Ένωσης με επικεφαλής τον Μάρκο Μπεκρή πραγματοποίησε νέα συνάντηση στο υπουργείο Ναυτιλίας όπου έθεσαν τα αίτηματά τους ζητώντας την ικανοποίησή τους.
Νέα προσφυγή του ΣΕΠ να κηρυχθεί παράνομη η απεργία
Στο μεταξύ, η διοίκηση του ΣΕΠ προσέφυγε εκ νέου στα δικαστήρια ζητώντας να κηρυχθεί παράνομη η απεργία των λιμενεργατών.
Επίσημο αίτημα προς το υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής να αναληφθεί πρωτοβουλία διαμεσολάβησης για άμεση αποκατάσταση της επιχειρησιακής λειτουργίας του εμπορικού λιμένα Πειραιά, που τελεί υπό αποκλεισμό εξαιτίας της απεργιακής κινητοποίησης των εργαζομένων κατόπιν του πρόσφατου μοιραίου δυστυχήματος, υπέβαλε χθες η Διεθνής Ναυτική Ένωση.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ