![Τέλη κυκλοφορίας με QR code – Τι αλλάζει, πόσα θα πληρώσουμε](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/05/teli_kikloforias.jpg)
Στα μέσα Νοεμβρίου αναμένεται να θέσει σε λειτουργία η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) την ηλεκτρονική πλατφόρμα για τα τέλη κυκλοφορίας του 2022.
Ο κωδικός QR Code
Φέτος τα ειδοποιητήρια θα περιλαμβάνουν QR Code, με σκοπό τη διευκόλυνση των ιδιοκτητών Ι.Χ. σε ό,τι αφορά την πληρωμή τους.
Σκανάροντας τον κωδικό QR, οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα μπορούν να πληρώσουν άμεσα μέσω web banking και από το κινητό τους τηλέφωνο το ποσό που τους αναλογεί για τα τέλη κυκλοφορίας 2022.
Διαβάστε επίσης: «Ραβασάκια» σε 75.000 ιδιοκτήτες ΙΧ που δεν πλήρωσαν τέλη κυκλοφορίας το 2016
Παράλληλα, όσοι πολίτες δεν είναι εξοικειωμένοι με το Διαδίκτυο, θα μπορούν να πληρώνουν το τίμημα των τελών κυκλοφορίας στις τράπεζες. Επίσης, θα υπάρχει και η δυνατότητα πληρωμής μέσω web banking, που από φέτος πραγματοποιείται μέσω κωδικού RF, για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία.
Τι θα πληρώσουν φέτος
Οι ιδιοκτήτες οχημάτων αναμένεται να πληρώσουν τα ίδια τέλη κυκλοφορίας με την προηγούμενη χρονιά.
Αναλυτικά, οι τιμές των τελών κυκλοφορίας για οχήματα που είναι αγορασμένα από το 2006 και μετά έχουν ως εξης:
Από 1.072 κ.ε – 1.357 κ.ε ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει 135 ευρώ
Από 1.358 κ.ε – 1548 κ.ε ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει 255 ευρώ
Από 1.549 κ.ε – 1.738 κ.ε ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει 280 ευρώ
Από 1.739 κ.ε – 1.928 κ.ε ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει 320 ευρώ
Από 1.929 κ.ε – 2.357 κ.ε ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει 690 ευρώ
Από 4.001 κ.ε και άνω ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει 1.380 ευρώ
Προσοχή! Η εκπρόθεσμη πληρωμή των τελών κυκλοφορίας όπως και η μη καταβολή τους επισύρει πρόστιμο ίσο με το 100% των τελών που αναλογούν στο όχημα.
Οι… κερδισμένοι
«Κερδισμένοι» θα είναι φέτος όσοι έχουν οχήματα τα οποία ταξινομήθηκαν μετά την 1 Ιανουαρίου 2021.
Τα τέλη για τα οχήματα τα οποία εκπέμπουν έως 122 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο τα οποία έχουν ταξινομηθεί μετά την 1η Ιανουαρίου 2021 θα είναι μηδενικά.
Για τα επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομούνται για πρώτη φορά σε κράτος μέλος της ΕΕ/ΕΟΧ από την 1η Ιανουαρίου 2021 και εφεξής με βάση τις τιμές εκπομπών CO2 ανά χιλιόμετρο σύμφωνα με την Παγκοσμίως Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων (WLTP) όπως αναγράφονται στη άδεια του οχήματος.
Αναλυτικότερα:
Εκπομπές CO2 – τιμή σε ευρώ ανά μονάδα ρύπου
0-122: 0 ευρώ
123-139: 0,64 ευρώ
140-166: 0,70 ευρώ
167-208: 0,85 ευρώ
209-224: 1,87 ευρώ
225-240: 2,20 ευρώ
241-260: 2,50 ευρώ
261-280: 2,70 ευρώ
Πάνω από 281: 2,82 ευρώ
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Ανασφάλιστα οχήματα: Πώς θα γίνονται οι διασταυρώσεις – Τα πρόστιμα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/11/autokinita-600x375-1.jpg)
Πώς θα γίνεται ο έλεγχος των ανασφάλιστων οχημάτων - Τα «τσουχτερά» πρόστιμα
Τι προβλέπει η νέα διαδικασία για τα ανασφάλιστα οχήματα
![ΤτΕ: Αμετάβλητη η ζήτηση για στεγαστικά και δάνεια επιχειρήσεων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/daneia-trapezes-768x432-1-600x338.jpg)
ΤτΕ: Αμετάβλητη η ζήτηση για στεγαστικά και δάνεια επιχειρήσεων
Οι συνολικοί όροι χορήγησης δανείων προς επιχειρήσεις και νοικοκυριά παρέμειναν σταθεροί
![Ecofin: Εγκρίθηκαν τροποποιήσεις ως προς το Ταμείο Ανάκαμψης της Ελλάδας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/tameio_anakmpsis_oikonomia-600x300.jpg)
«Πράσινο φως» Ecofin για τις αλλαγές στο ελληνικό Ταμείο Ανάκαμψης - Τι είπε ο Χατζηδάκης
Όσον αφορά την πορεία υλοποίησης του Ταμείου Ανάκαμψης καταγράφηκε ότι η Ελλάδα έχει ήδη εισπράξει 14,9 δισ. ευρώ (7,6 δισ. επιδοτήσεις και 7,3 δισ. δάνεια)
![ΙΟΒΕ: Ήπια υποχώρηση των επιχειρηματικών προσδοκιών στη βιομηχανία τον Ιούνιο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/09/industry-1-1-600x375.jpg)
Μικρή πτώση στις επιχειρηματικές προσδοκίες στη Βιομηχανία τον Ιούνιο - Η έρευνα του ΙΟΒΕ
Πώς κινήθηκαν οι επιμέρους κλάδοι στη βιομηχανία, σύμφωνα με το ΙΟΒΕ
![Ακίνητα: Στα χέρια του ΣτΕ η λύση στο πολεοδομικό αλαλούμ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/akinita26-4-600x395.jpg)
Στο ΣτΕ η λύση για το πολεοδομικό αλαλούμ - Ποιοι ιδιοκτήτες είναι σε ομηρία
Αλλοι δήμοι εκδίδουν άδειες και άλλοι όχι, μέχρι την απόφαση για τον Νέο Οικοδομικό Κανονισμό – Καμία σύγκλιση με το υπουργείο Περιβάλλοντος
![ΠΥΡΚΑΛ: Χωρίς τη μετεγκατάσταση των ΕΑΣ ο διαγωνισμός για το κυβερνητικό πάρκο στον Υμηττό](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/thumbnail_ΚΠ-Ανδρέας-Λεντάκης-1-1-600x399.jpg)
Ένας διαγωνισμός έρχεται, ένας φεύγει… - Τι συμβαίνει με το κυβερνητικό πάρκο της ΠΥΡΚΑΛ
Γιατί ακυρώθηκε ο διαγωνισμός για τη μετεγκατάσταση των ΕΑΣ και τι προβλέπουν οι όροι της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το ακίνητο της ΠΥΡΚΑΛ
![Πολ Κρούγκμαν: «Τι υπολόγισα λάθος στην περίπτωση της Ελλάδας»](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/krugman-600x406.jpg)
Πολ Κρούγκμαν: «Τι υπολόγισα λάθος στην περίπτωση της Ελλάδας»
Ο νομπελίστας οικονομολόγος Πολ Κρούγκμαν μιλάει για την Ελλάδα, το Grexit, τα μνημόνια, το χρέος και τις αμερικανικές εκλογές
![Δημόσιο Χρέος: Η Ελλάδα έχει μπει σε τροχιά μείωσής του](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/30859482_Sharone-perlstein-microfinanace-debt-800x500_c-600x375-1-1.jpg)
Η Ελλάδα έχει μπει σε τροχιά μείωσης του δημοσίου χρέους
Η Ευρώπη χρειάζεται ένα νέο Ταμείο Ανάκαμψης για μεγάλα ευρωπαϊκά έργα, μόνο με δάνεια και με πιο ομοιόμορφη κατανομή των κονδυλίων μεταξύ πλούσιων και φτωχότερων κρατών-μελών, λέει στα «ΝΕΑ Σαββατοκύριακο» ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Δημοσιονομικού Συμβουλίου
![Επιτροπή Ανταγωνισμού: Σύσκεψη Μητσοτάκη-Σαρπ για την ενίσχυσή της με εξειδικευμένο προσωπικό](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/epitropi-antagonismou-768x495-1-600x387.jpg)
Σύσκεψη Μητσοτάκη-Σαρπ για την ενίσχυση της Επιτροπής Ανταγωνισμού με εξειδικευμένο προσωπικό
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης εξετάστηκαν τρόποι ταχείας περαιτέρω ενίσχυσης της Επιτροπής με εξειδικευμένο προσωπικό
![Βιομηχανική παραγωγή: Στο top3 της ευρωζώνης η Ελλάδα τον Μάιο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/machining-4359090_1280-600x400.jpg)
Στην ευρωζώνη έπεσε, στην Ελλάδα «σκαρφάλωσε» η βιομηχανική παραγωγή - Στο top3 της ΕΕ
Στην πρώτη τριάδα των χωρών της ευρωζώνης η Ελλάδα καθώς κατέγραψε την τρίτη μεγαλύτερη ετήσια αύξηση στη βιομηχανική παραγωγή