![Διεθνής Ναυτική Ένωση – Ζητά παρέμβαση Πλακιωτάκη για να ανοίξει το λιμάνι του Πειραιά](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/10/COSCO-APERGIA-1-scaled.jpg)
Έκκληση προς το Υπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη να παρέμβει ώστε να αποκατασταθεί η επιχειρησιακή λειτουργία του Λιμένος Πειραιώς απεύθυνε πάλι πριν από λίγο με νέα επιστολή της στον Υπουργό η Διεθνής Ναυτική Ένωση.
Οι απεργιακές κινητοποιήσεις στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ που διαχειρίζεται η ΣΕΠ (Cosco) συνεχίζονται με τους εργαζόμενους να ζητούν τη λήψη μέτρων προστασίας υγιεινής και ασφάλειας.
Στην επιστολή της ΔΝΕ μεταξύ άλλων επισημαίνεται:
«Αναφερόμενοι εκ νέου στη συνεχιζόμενη απεργιακή κινητοποίηση του ενός εκ των δύο Σωματείων Εργαζομένων στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιώς και στον αποκλεισμό των πυλών των Προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ, επ’ αφορμή του μοιραίου δυστυχήματος και της τραγικής απώλειας του Εργαζόμενου Δημήτριου Δαγκλή, σας απευθύνουμε έκκληση κατεπείγουσας διαμεσολάβησής σας προκειμένου να πρυτανεύσει η λογική και να αποκατασταθεί άμεσα η επιχειρησιακή λειτουργία του Εμπορικού Λιμένος Πειραιώς.
Όπως είναι πλέον παγκοίνως γνωστό, η άνευ προηγουμένου λιμενική συμφόρηση που έχει ήδη δημιουργηθεί έχει πάψει να είναι διαχειρίσιμη, δεδομένου ότι τουλάχιστον 36 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων -εκ των οποίων 23 feeders και 13 mothers με 40.000 κινήσεις- έχουν ήδη καταπλεύσει στον Πειραιά -στο πλαίσιο των προγραμματισμένων δρομολογίων των διεθνών τακτικών γραμμών που εξυπηρετούν- ενώ ήδη 3 εμπορικά πλοία παρέκαμψαν τον Πειραιά.
Παράλληλα, όπως ορθότατα υπογραμμίστηκε από πλευράς Ε.Β.Ε.Π., ο εν εξελίξει αποκλεισμός του Εμπορικού Λιμένος Πειραιώς αναδιαμορφώνει επί τα χείρω την κατάσταση στην Ελληνική αγορά, η οποία ήδη υστερεί χρονικά στο ρυθμό εφοδιασμού της, δεδομένης της γενικότερης κατάστασης που επικρατεί στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.
Το εξαγωγικό και εισαγωγικό εμπόριο της χώρας μας ήδη βρίσκονται εν μέσω μίας έκρυθμης κατάστασης:
– Οι Έλληνες Εξαγωγείς κάνουν λόγο για μία καταστροφική εξέλιξη για τις Ελληνικές εξαγωγές, τις οποίες άπαντες αντιλαμβανόμαστε πως έχει απόλυτη ανάγκη η Χώρα μας για την ανάπτυξη της Εθνικής Οικονομίας μας, καθώς ελλοχεύει μείζων κίνδυνος τα Ελληνικά προϊόντα να αποκλειστούν από τις εξέχουσες αγορές των Ηνωμένων Πολιτειών, Καναδά, Αυστραλίας και Βορείου Ευρώπης, ελάχιστες εβδομάδες προ της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Cosco: Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp1-600x384.jpg)
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΤΑΙΠΕΔ: Διαγωνισμός για τα έργα αποκατάστασης στο λιμάνι του Βόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/volos-port-yachts-rentals-600x302.jpg)
Διαγωνισμός για τα έργα αποκατάστασης στο λιμάνι του Βόλου - Τι αναφέρει το ΤΑΙΠΕΔ
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης
![ΟΛΠ: Μέρισμα – ρεκόρ στα 1,34 ευρώ μεικτά ανά μετοχή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp2-600x435.jpg)
Μέρισμα- ρεκόρ μοιράζει ο ΟΛΠ για το 2023
Η ΟΛΠ ΑΕ βελτιώνει τις ιστορικές της επιδόσεις για τρίτη συνεχομένη χρονιά.
![‘Αμστερνταμ: Ο δήμος βάζει περιορισμούς στα κρουαζιερόπλοια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ASTERDAM_Cruiz-600x265.jpg)
Ο δήμος του 'Αμστερντάμ βάζει περιορισμούς στα κρουαζιερόπλοια
«Παρελθόν» για το Αμστερνταμ θα αποτελούν τα κρουαζιερόπλοια σε μια δεκαετία - Περιορισμούς στο ελλιμενισμό τους βάζει ο δήμος