Το ηλεκτρονικό εμπόριο φαίνεται πώς ήρθε για να μείνει. Οι e-παραγγελίες εξακολουθούν να παρουσιάζουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης ακόμη και μετά την άρση των περισσότερων περιοριστικών μέτρων.

Άλλωστε στις αλλαγές που έχουν καταγραφεί στη συμπεριφορά των καταναλωτών, λόγω της πανδημίας και ειδικά στην αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρθηκε ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικού Εμπορίου, μέλος Δ.Σ. ευρωπαϊκής ομοσπονδίας ηλεκτρονικού εμπορίου και μέλος Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Μάκης Σαββίδης.

Όπως δήλωσε μιλώντας στην ΕΡΤ, «βλέπουμε μεγάλες αυξήσεις στις ηλεκτρονικές παραγγελίες σε όλους τους κλάδους. Είναι μεγάλο το όφελος για την ελληνική οικονομία από τις εξαγωγές μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι αγορές της Αθήνας και όλης της χώρας είναι ο πιο ασφαλής προορισμός για τις αγορές μας, τηρούμε τα πρωτόκολλα. Οι εκπτώσεις που θα γίνουν αυτό το διάστημα θα είναι πολύ μεγάλες, υπάρχει πολύ εμπόρευμα στην αγορά που δεν έχει διατεθεί».

Super Market: Το 2021 εκτοξεύθηκαν κατά 60% οι online πωλήσεις

Ο κλάδος των online super market συνέχισε την εντυπωσιακή ανάπτυξη του και στο τρίτο τρίμηνο του 2021, αφού οι πωλήσεις «έτρεξαν» με 60% συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίτο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με στοιχεία της Convert Group.

Οι κατηγορίες που σημείωσαν αύξηση είναι οι εξής:

· προϊόντα για κατοικίδια 108%

· προϊόντα αρτοποιίας 70%

· καλλυντικά / είδη περιποίησης 69%

· ποτά / αναψυκτικά 65%

· χαρτικά / είδη καθαρισμού 61%

· φρέσκα τρόφιμα 58%

· συσκευασμένα / κατεψυγμένα τρόφιμα 57%

· προϊόντα περιποίησης47%

· τρόφιμα για βρέφη και παιδιά 47%

Συνολικά στο εννεάμηνο του 2021 η ανάπτυξη του online τζίρου των super market ανέρχεται σε 117% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2020.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Οι ανταγωνιστές μας «ανοίγουν» την αγορά
Επιχειρήσεις |

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων

Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Επιχειρήσεις |

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025

Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025