Το ηλεκτρονικό εμπόριο φαίνεται πώς ήρθε για να μείνει. Οι e-παραγγελίες εξακολουθούν να παρουσιάζουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης ακόμη και μετά την άρση των περισσότερων περιοριστικών μέτρων.
Άλλωστε στις αλλαγές που έχουν καταγραφεί στη συμπεριφορά των καταναλωτών, λόγω της πανδημίας και ειδικά στην αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρθηκε ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικού Εμπορίου, μέλος Δ.Σ. ευρωπαϊκής ομοσπονδίας ηλεκτρονικού εμπορίου και μέλος Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Μάκης Σαββίδης.
Όπως δήλωσε μιλώντας στην ΕΡΤ, «βλέπουμε μεγάλες αυξήσεις στις ηλεκτρονικές παραγγελίες σε όλους τους κλάδους. Είναι μεγάλο το όφελος για την ελληνική οικονομία από τις εξαγωγές μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι αγορές της Αθήνας και όλης της χώρας είναι ο πιο ασφαλής προορισμός για τις αγορές μας, τηρούμε τα πρωτόκολλα. Οι εκπτώσεις που θα γίνουν αυτό το διάστημα θα είναι πολύ μεγάλες, υπάρχει πολύ εμπόρευμα στην αγορά που δεν έχει διατεθεί».
Super Market: Το 2021 εκτοξεύθηκαν κατά 60% οι online πωλήσεις
Ο κλάδος των online super market συνέχισε την εντυπωσιακή ανάπτυξη του και στο τρίτο τρίμηνο του 2021, αφού οι πωλήσεις «έτρεξαν» με 60% συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίτο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με στοιχεία της Convert Group.
Οι κατηγορίες που σημείωσαν αύξηση είναι οι εξής:
· προϊόντα για κατοικίδια 108%
· προϊόντα αρτοποιίας 70%
· καλλυντικά / είδη περιποίησης 69%
· ποτά / αναψυκτικά 65%
· χαρτικά / είδη καθαρισμού 61%
· φρέσκα τρόφιμα 58%
· συσκευασμένα / κατεψυγμένα τρόφιμα 57%
· προϊόντα περιποίησης47%
· τρόφιμα για βρέφη και παιδιά 47%
Συνολικά στο εννεάμηνο του 2021 η ανάπτυξη του online τζίρου των super market ανέρχεται σε 117% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2020.
Latest News
Το double στα κέρδη της Βενέτης και τι φέρνει η εξαγορά των Παγωτών Δωδώνη
Η Βενέτης με τα… χίλια πρόσωπα και η νέα σελίδα στην 76χρονη ιστορία της πιο γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας στη χώρα
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023