
Περισσότερα από 10.000 αυτοκίνητα παρέδωσε τον Οκτώβριο η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων Xpeng, με αποτέλεσμα οι μετοχές της στο Χονγκ Κονγκ να κινηθούν ανοδικά τη Δευτέρα κατά 3% στις απογευματινές συναλλαγές.
Η αυτοκινητοβιομηχανία παρέδωσε 10.138 αυτοκίνητα τον περασμένο μήνα, από 10.412 τον Σεπτέμβριο. Ωστόσο, αυτό αντιπροσώπευε μια αύξηση 233% σε ετήσια βάση, ενώ για δεύτερο συνεχόμενο μήνα κατάφερε να παραδώσει περισσότερα από 10.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε όλο τον κόσμο βρίσκονται αντιμέτωπες με το πρόβλημα της τεράστιας έλλειψης ημιαγωγών που έχει περιορίσει τις ικανότητες ορισμένων εταιρειών να παραδίδουν αυτοκίνητα. Η Xpeng φαίνεται ωστόσο να αντέχει και τα πηγαίνει μια χαρά. Η εταιρεία έχει δηλώσει προηγουμένως ότι ο αντίκτυπος της έλλειψης μικροτσίπ είναι «περιορισμένος».

Οι παραδόσεις Οκτωβρίου περιελάμβαναν 6.044 οχήματα της ναυαρχίδας της εταιρείας, του σεντάν P7, που αντιπροσωπεύουν αύξηση 187% σε ετήσια βάση. Η Xpeng ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 3.657 οχήματα του sport G3 και G3i, σημειώνοντας μηνιαίο ρεκόρ από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου μοντέλου τον Δεκέμβριο του 2018.
Η Xpeng ανακοίνωσε επίσης ότι παρέδωσε 437 οχήματα του P5 sedan, το οποίο κυκλοφόρησε επίσημα τον Σεπτέμβριο.
Συνολικά, οι σωρευτικές παραδόσεις της Xpeng έχουν ξεπεράσει τα 100.000 οχήματα στα τέλη Οκτωβρίου. Μόνο φέτος, η εταιρεία έχει παραδώσει 66.542 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 289% από έτος σε έτος.
Η Xpeng αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας από άλλες νεοφυείς εταιρείες όπως η Nio και η Li Auto καθώς και από καθιερωμένες εταιρείες όπως η BYD που υποστηρίζεται από τον Γουόρεν Μπάφετ, αλλά και η Tesla του Ιλον Μασκ.
Ωστόσο ο ανταγωνισμός αναμένεται να ενταθεί στο άμεσο μέλλον. Κι αυτό καθώς εμφανίστηκαν και άλλοι παίκτες στο προσκήνιο οι οποίοι ελπίζουν να σπάσουν το κατεστημένο στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Όπως για παράδειγμα, η Xiaomi, η οποία είναι πιο γνωστή για τα smartphones, αλλά πρόσφατα δήλωσε ότι σχεδιάζει να κατασκευάσει μαζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα το πρώτο εξάμηνο του 2024.


Latest News

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων

Ομάδα Task Force από την Messaritis Ανανεώσιμες για έργα της Ομάδας Β
Tην Κυριακή 6 Απριλίου, η Messaritis Ανανεώσιμες κλήθηκε να αποκόψει περί τους 80 σταθμούς και το κατάφερε με επιτυχία

Η Μελόνι ζητά αναθεώρηση της ευρωπαϊκής πολιτικής για το περιβάλλον
Η ιταλίδα πρωθυπουργός, Τζόρτζια Μελόνι, προτίθεται να ζητήσει αναθεώρηση των ιδεολογικών κανόνων της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας