Μετά την Facebook έρχεται η Nike…
Ο κολοσσός αθλητικών ειδών έχει κάνει τα πρώτα του βήματα στο metaverse. Σύμφωνα με το CNBC η εταιρεία με έδρα το Όρεγκον κατέθεσε αρκετά νέα εμπορικά σήματα αυτή την εβδομάδα που δείχνουν την πρόθεσή της να κατασκευάσει και να πουλήσει εικονικά πάνινα παπούτσια και ρούχα με την επωνυμία Nike.
Σύμφωνα με το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ, η Nike υπέβαλε αιτήσεις για το “Nike”, το διάσημο σλόγκαν της μάρκας “Just Do It” και το λογότυπο της swoosh. Την επόμενη μέρα, κατατέθηκαν άλλες δύο αιτήσεις για τα λογότυπα «Air Jordan» και «Jumpman». Συνολικά, έχουν υποβληθεί επτά διαφορετικές αιτήσεις.
«Η Nike προστατεύει τα εμπορικά της σήματα για αυτή τη νέα εποχή», δήλωσε ο δικηγόρος εμπορικών σημάτων Josh Gerben.
Η εταιρεία δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχόλια σχετικά με τα μελλοντικά της σχέδια. Ωστόσο, άνθρωποι που είναι εξοικειωμένοι με τη στρατηγική της είπαν ότι το Metaverse είναι προτεραιότητα για την εταιρεία και οι καταναλωτές μπορούν να περιμένουν να δουν περισσότερες εικονικές κυκλοφορίες τους επόμενους μήνες.
Αυτή δεν είναι η πρώτη εισβολή της μάρκας στον εικονικό κόσμο. Τον Μάιο του 2019, η επωνυμία Jordan συνεργάστηκε με το δημοφιλές παιχνίδι Fortnite , όπου οι χαρακτήρες φορούσαν αθλητικά παπούτσια με την επωνυμία Nike. Η Nike είχε επίσης αρκετές συνεργασίες με την διαδικτυακή πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών Roblox.
Η εταιρεία εξακολουθεί να περιμένει ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που κατατέθηκε τον Απρίλιο του 2019 για το “Cryptokicks”, το οποίο η Nike σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει ως μη ανταλλάξιμο διακριτικό.
Latest News
Στο γυναικείο μπάσκετ η νέα μεγάλη επένδυση του Αντετοκούνμπο
Ο Αντετοκούνμπο έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία του «money never sleeps» ενώ παράλληλα έχει έντονη φιλανθρωπική δράση
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου