Μετά την Facebook έρχεται η Nike…

Ο κολοσσός αθλητικών ειδών έχει κάνει τα πρώτα του βήματα στο metaverse. Σύμφωνα με το CNBC η εταιρεία με έδρα το Όρεγκον κατέθεσε αρκετά νέα εμπορικά σήματα αυτή την εβδομάδα που δείχνουν την πρόθεσή της να κατασκευάσει και να πουλήσει εικονικά πάνινα παπούτσια και ρούχα με την επωνυμία Nike.

Σύμφωνα με το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ, η Nike υπέβαλε αιτήσεις για το “Nike”, το διάσημο σλόγκαν της μάρκας “Just Do It” και το λογότυπο της swoosh. Την επόμενη μέρα, κατατέθηκαν άλλες δύο αιτήσεις για τα λογότυπα «Air Jordan» και «Jumpman». Συνολικά, έχουν υποβληθεί επτά διαφορετικές αιτήσεις.

«Η Nike προστατεύει τα εμπορικά της σήματα για αυτή τη νέα εποχή», δήλωσε ο δικηγόρος εμπορικών σημάτων Josh Gerben.

Η εταιρεία δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχόλια σχετικά με τα μελλοντικά της σχέδια. Ωστόσο, άνθρωποι που είναι εξοικειωμένοι με τη στρατηγική της είπαν ότι το Metaverse είναι προτεραιότητα για την εταιρεία και οι καταναλωτές μπορούν να περιμένουν να δουν περισσότερες εικονικές κυκλοφορίες τους επόμενους μήνες.

Αυτή δεν είναι η πρώτη εισβολή της μάρκας στον εικονικό κόσμο. Τον Μάιο του 2019, η επωνυμία Jordan συνεργάστηκε με το δημοφιλές παιχνίδι Fortnite , όπου οι χαρακτήρες φορούσαν αθλητικά παπούτσια με την επωνυμία Nike. Η Nike είχε επίσης αρκετές συνεργασίες με την διαδικτυακή πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών Roblox.

Η εταιρεία εξακολουθεί να περιμένει ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που κατατέθηκε τον Απρίλιο του 2019 για το “Cryptokicks”, το οποίο η Nike σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει ως μη ανταλλάξιμο διακριτικό.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης