Χάρη στην έγκριση των αναμνηστικών δόσεων και την επέκταση των εμβολιασμών σε μικρότερες ηλικίες, η Pfizer ανέβασε στα 36 δισ. δολάρια τις προβλέψεις για τις φετινές πωλήσεις του εμβολίου της κατά της Covid-1, ποσό αυξημένο κατά 7,5% σε σχέση με την προηγούμενη εκτίμηση.

Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης ότι βρίσκεται σε σωστή τροχιά όσον αφορά την παράδοση 2,3 δισ. δόσεων εμβολίων, από τις περίπου 3 δισ. που σχεδιάζει να παρασκευάσει φέτος.

Το εμβόλιο Covid-19 της Pfizer αναδείχθηκε γρήγορα ένα από τα πλέον ευπώλητα προϊόντα στα 172 χρόνια της εταιρίας. Η εταιρία μοιράζεται εξίσου τα έξοδα και τα κέρδη με τη γερμανική BioNTech που ανέπτυξε την τεχνολογία mRNA του εμβολίου.

Άλλες εταιρίες, όπως η Moderna και η Johnson & Johnson, έχουν συναντήσει προβλήματα στην παραγωγή, κάτι που βοήθησε την Pfizer να διευρύνει το προβάδισμά της στην υπογραφή συμφωνιών προμήθειας με διάφορες χώρες.

Η Pfizer αναμένει εντός της Τρίτης την απόφαση των αμερικανικών ρυθμιστικών αρχών για τον εμβολιασμό παιδιών 5-11 ετών.

Το εμβόλιο έφερε πωλήσεις 13 δισ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο, ενώ αναλυτές ανέμεναν 10,88 δισ. δολάρια κατά μέσο όρο, σύμφωνα με έρευνα της Refinitiv.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Reuters

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης