«Μπορεί να σας εκπλήξει, αλλά στην πραγματικότητα η Amazon θέλει να μιλάτε λιγότερο στην Alexa» δήλωσε ο Τομ Τέιλορ, αντιπρόεδρος της εταιρείας.

«Πιστεύουμε ότι το μέλλον της καταναλωτικής τεχνολογίας είναι η περιβαλλοντική ευφυΐα, η οποία χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να συνδυάζει συσκευές και έξυπνες υπηρεσίες», δήλωσε ο Τέιλορ στο τεχνολογικό συνέδριο Web Summit στη Λισαβόνα. «Δεν πρόκειται απλώς για πιο συνδεδεμένες συσκευές. Πρόκειται για την προσθήκη νοημοσύνης σε όλο το σύστημα για να γίνουν καλύτερες οι συσκευές».

Οι τεχνολογικοί γίγαντες προσπαθούν να βελτιώσουν τους βοηθούς τους AI, ώστε να μπορούν να προβλέψουν τι θέλουν οι άνθρωποι και πότε το θέλουν.

«Είναι εκεί όταν το χρειάζεστε και αποχωρεί στο παρασκήνιο όταν δεν το χρειάζεστε», είπε ο Τέιλορ αναφερόμενος σε μια μελλοντική έκδοση της Alexa. Πράγματι, είπε ότι αυτό θα ήταν το «επόμενο μεγάλο άλμα προς τα εμπρός» για την τεχνολογία μέσα και έξω από το σπίτι.

«Σε τελική ανάλυση, αυτό σημαίνει ότι θα αγγίζετε το τηλέφωνό σας λίγο λιγότερο και θα μιλάτε λιγότερο στην Alexa», πρόσθεσε ο Taylor. «Σημαίνει ότι ξοδεύετε περισσότερο χρόνο κοιτάζοντας τον κόσμο και τους ανθρώπους σε αυτόν».

Η Amazon έχει ήδη εισαγάγει τις Ρουτίνες της Alexa, οι οποίες επιτρέπουν στους χρήστες να προγραμματίζουν το Echo και άλλες συσκευές ώστε να εκτελούν συγκεκριμένες ενέργειες σε συγκεκριμένες ώρες. Για παράδειγμα, σβήνοντας τον θερμοστάτη όταν φεύγουν όλοι από το σπίτι ή ενεργοποιώντας τις τοπικές ειδήσεις όταν χτυπήσει το ξυπνητήρι το πρωί.

Αυτές οι ρουτίνες μπορούν επίσης να προκληθούν από ήχους, όπως το κλάμα ενός μωρού. Τον Σεπτέμβριο, η Amazon εισήγαγε προσαρμοσμένες ειδοποιήσεις συμβάντων Ring που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το άνοιγμα μιας πόρτας γκαράζ όταν φτάνει, για παράδειγμα, ένα πακέτο.

«Με αυτήν την περιβαλλοντική νοημοσύνη γύρω σας, όλο και περισσότερο δεν χρειάζεται να ζητάτε από την Alexa να κάνει αυτές τις εργασίες στο σπίτι σας», είπε.

Η Amazon αναμένει ότι θα υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί βοηθοί τεχνητής νοημοσύνης στο μέλλον, που θα εκτελούν διαφορετικούς ρόλους σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Ένας αυξανόμενος αριθμός εταιρειών αυτοκινήτων και λιανοπωλητών θα χρησιμοποιήσει τα εργαλεία της Amazon για να αναπτύξουν τους δικούς τους έξυπνους βοηθούς.

Όταν η Amazon παρουσίασε την Alexa πριν από επτά χρόνια, ήταν σε θέση να κάνει μόλις 13 σχετικά απλές εργασίες, όπως η αναπαραγωγή μουσικής. Σήμερα, υπάρχουν περισσότερες από 130.000 δεξιότητες Alexa, είπε ο Τέιλορ, προσθέτοντας ότι οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με την Alexa δισεκατομμύρια φορές κάθε εβδομάδα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
ThreatScene Greece: Ανακοίνωση νέου εξειδικευμένου τμήματος για την ναυτιλία
Τεχνολογία |

«Ασπίδα» από τις κυβερνοεπιθέσεις και στη ναυτιλία στήνει η ThreatScene Greece

«Στην ThreatScene, η αποστολή μας δεν σταματά μόνο στη ναυτιλία. Δεσμευόμαστε να προστατεύουμε το σύνολο των επιχειρήσεων απέναντι στις κυβερνοαπειλές», είπε η διευθύνουσα σύμβουλος, Κατερίνα Τασιοπούλου

Τεχνητή Νοημοσύνη: Τα οφέλη, το υψηλό κόστος και οι κίνδυνοι κυβερνοασφάλειας
Tεχνητή νοημοσύνη |

Μιχάλης Μπλέτσας (MIT): Η AI μου έχει στερήσει τον ύπνο

Ο διοικητής της Αρχής Κυβερνοασφάλειας Μιχάλης Μπλέτσας προσδιόρισε ως ζητούμενο το «να αναπτύξουμε δεξιότητες που θα μας επιτρέψουν να δουλέψουμε με την τεχνητή νοημοσύνη και όχι για την τεχνητή νοημοσύνη»

Επιχειρήσεις: Αναγνωρίζουν την χρησιμότητα της AI αλλά δεν επενδύουν σε αυτή
Tεχνητή νοημοσύνη |

Οι ελληνικές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την χρησιμότητα της AI αλλά δεν επενδύουν σε αυτή

Τι έδειξε η έρευνα «Technology & Beyond: The impact of AI» που παρουσιάστηκε στο «Future Unfold» της Grant Thornton για τις ελληνικές επιχειρήσεις και τη σχέση τους με την τεχνητή νοημοσύνη