Στα 36.000 δολάρια την ημέρα ανέρχεται ο μέσος ναύλος των πλοίων της Seanergy Maritime για το τέταρτο τρίμηνο του 2021, υψηλότερος κατά 53% σε σχέση με το μέσο όρο του ενεαμήνου του 2021, σαν αποτέλεσμα των βελτιωμένων συνθηκών στη ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου.
Η πολύ καλή ναυλαγορά «έσπρωξε» επίσης τα έσοδα της Seanergy κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021, στα 50 εκατ. δολάρια, καταγράφοντας μια αύξηση κατά 146%, έναντι των 20,4 εκατ. δολαρίων της αντίστοιχης περιόδου το 2020. Το καθαρό κέρδος της Εταιρείας ανήλθε σε 20,1 εκατ. δολάρια για το πρώτο τρίμηνο του 2021, έναντι 3,6 εκατ. δολαρίων του αντίστοιχου τριμήνου του 2020, σημειώνοντας σημαντική αύξηση της τάξεως του 459%.
Επιπλέον, τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων («Adjusted EBITDA») ανήλθαν σε 32,2 εκατ. δολάρια έναντι 7,8 εκατ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2020, αύξηση κατά 312%. Ο μέσος ημερήσιος ναύλος του στόλου («TCE») για το τρίτο τρίμηνο του 2021 ανήλθε σε 30.764 δολάρια, 90% υψηλότερος έναντι 16.219 δολαρίων του τρίτου τριμήνου του 2020.
Για το εννεάμηνο του 2020, ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 100,0 εκατ. δολάρια, αυξημένος κατά 130% έναντι των 43,5 εκατ. δολαρίων το 2020. Η εταιρεία κατέγραψε προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA) 51,4 εκατ. δολαρίων, έναντι 7,3 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2020, εμφανίζοντας κολοσσιαία αύξηση 602%. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 20,7 εκατ. δολάρια έναντι καθαρής ζημιάς 16 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περίοδο το 2020. Το TCE του στόλου για το εννεάμηνο του 2021 ανήλθε σε 23.449 δολάρια, έναντι 10.267 δολαρίων το 2020. Ο μέσος όρος ημερήσιων λειτουργικών εξόδων («OPEX») ανήλθε σε 5.806 δολάρια, έναντι 5.573 το 2020.
Στις 30 Σεπτεμβρίου του 2021, τα συνολικά ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε 52,6 εκατ. δολάρια και τα ίδια κεφάλαια σε 222,3 εκατ. δολάρια, αυξημένα κατά 122% και 132% σε σύγκριση με τα αντίστοιχα ποσά στις 31 Δεκεμβρίου 2020.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:
«Το τρίτο τρίμηνο καθώς και το εννεάμηνο του 2021 αποτελούν τις πιο κερδοφόρες περιόδους της Εταιρείας από το 2015. Η σημαντική οικονομική απόδοση της Seanergy οφείλεται στον συνδυασμό των έγκαιρων αγορών Capesize πλοίων που ολοκληρώσαμε μέσα στη χρονιά, καθώς και της υψηλότερης αγοράς ξηρού φορτίου της τελευταίας δεκαετίας.
Σχετικά με την στρατηγική ανάπτυξης του στόλου μας, από την αρχή του έτους, οι συνολικές επενδύσεις ανήλθαν σε 193.2 εκατ. δολάρια περίπου για την απόκτηση 7 υψηλής ποιότητας Ιαπωνικά φορτηγά Capesize, υπερβαίνοντας πλέον η Εταιρεία τα 3 εκατ. dwt σε μεταφορική ικανότητα. Στο πλαίσιο αυτό, κατά το τρίτο τρίμηνο, παραλάβαμε έγκαιρα δύο πλοία Capesize, ενώ παραδώσαμε το M/V Leadership, το παλαιότερο πλοίο του στόλου, στους νέους ιδιοκτήτες του στην Ασία.
Η συνολική επένδυση χρηματοδοτήθηκε από τα ισχυρά ταμειακά διαθέσιμα της Εταιρείας, καθώς και νέες συμφωνίες χρηματοδότησης με μεγάλους τραπεζικούς οργανισμούς. Συγκεκριμένα, ολοκληρώσαμε επιτυχώς νέες συμφωνίες χρηματοδότησης και αναχρηματοδότησης δανείων ύψους $135 εκατ. δολαρίων και ταυτόχρονη αποπληρωμή δανειακών συμβάσεων υψηλότερου κόστους ύψους 82.3 εκατ. δολαρίων. Στόχος μας το χαμηλότερο κόστος δανεισμού, το οποίο επιτύχαμε μειώνοντας το μέσο επιτόκιό μας κατά περίπου 130 μονάδες βάσης. Η τάση αυτή θα συνεχιστεί και το 2022, καθώς βρισκόμαστε ήδη σε προχωρημένες συζητήσεις με κορυφαίες Τράπεζες για χρηματοδότηση με ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς όρους .
Μέσα στο 2021, συνάψαμε 10 νέες χρονοναυλώσεις με διάρκεια από 1 μέχρι 5 έτη με εξέχοντες ναυλωτές Capesize. Οι νέες ναυλώσεις έχουν ημερήσιο TCE συνδεδεμένο με τον BCI με δυνατότητα μετατροπής σε σταθερό κατ’ επιλογή μας, προκειμένου να εκμεταλλευτούμε τις βελτιωμένες συνθήκες αγοράς. Το σύνολο του στόλου μας είναι πλέον χρονοναυλωμένο στο 100%.
Όσον αφορά στις ESG πρωτοβουλίες μας, όχι μόνο βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή των σημαντικών περιβαλλοντικών κανονισμών, αλλά εντείνουμε τις προσπάθειές μας για την επίτευξη των στόχων του ΙΜΟ έως το 2030. Πρόσφατα εγκρίναμε το Call to Action for Shipping Decarbonization, έναν παγκόσμιο συνασπισμό πάνω από 190 ηγέτες του κλάδου. Επιπλέον, υπογράψαμε συμφωνίες με την DeepSea για την εγκατάσταση συστημάτων επιδόσεων Τεχνητής Νοημοσύνης στον στόλο μας και με τη Marsoft για τον συνεχή έλεγχο της ενεργειακής απόδοσης του στόλου μας. Σε συνεργασία με τους ναυλωτές, θα εγκαταστήσουμε Συσκευές Εξοικονόμησης Ενέργειας («ESD») σε ολόκληρο τον στόλο, ένα πρόγραμμα αναβάθμισης που θα ολοκληρωθεί σταδιακά στους επερχόμενους δεξαμενισμούς. Τέλος, επενδύουμε στην έρευνα και ανάπτυξη τεχνολογιών μείωσης εκπομπών, συμπεριλαμβανομένων των δοκιμών με βιοκαύσιμα.
Πιστεύουμε πως οι θεμελιώδεις συνθήκες της αγοράς των capesizes θα παραμείνουν ιδανικές για τα επόμενα χρόνια. Οι παραγγελίες νεότευκτων Capesize συνεχίζουν σε χαμηλά 25-ετίας, ενώ οι περιβαλλοντικοί κανονισμοί θα επιφέρουν σημαντική μείωση ταχύτητας του υφιστάμενου στόλου. Αναμένουμε ότι αυτή η θετική τάση θα συνεχιστεί μακροπρόθεσμα, δεδομένης της αυξανόμενης ζήτησης πρώτων υλών και της παγκόσμιας αύξησης παροχής οικονομικών κινήτρων και έργων υποδομής.
Η Seanergy βρίσκεται ανάμεσα στις πιο ισχυρές εταιρείες στην αγορά των Capesize παγκοσμίως, και πιστεύουμε πως θα εκμεταλλευτούμε τα θετικά στοιχεία της αγοράς με τον βέλτιστο τρόπο τα επόμενα χρόνια.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι η μοναδική εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Με την παράδοση του M/V Dukeship, ο στόλος της Εταιρείας θα αποτελείται από 17 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα που ανέρχεται στους 3.011.083 τόνους και με μέση ηλικία στόλου τα 11,7 περίπου έτη.
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι ναυτιλιακή εταιρεία με κεντρικά γραφεία στην Γλυφάδα Αττικής και έδρα τα Marshall Islands. Οι μετοχές της Εταιρείας διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο του Nasdaq Capital Market με τον κωδικό ”SHIP”.
Latest News
Νέοι παίκτες εισέρχονται στη ναυτιλία - Πολύ λίγοι οι «μεγάλοι»
Τι είδε ο οίκος Xclusiv για την πορεία στη ναυτιλία του κλάδου δεξαμενοπλοίων και πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Νέες εκδόσεις από το Ίδρυμα Ευγενίδου για τους σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
Το Ίδρυμα Ευγενίδου προχώρησε φέτος στη συγγραφή και έκδοση 5 νέων τίτλων και 6 επικαιροποιημένων για τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες των ΑΕΝ.
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών