Μια καλή χρονιά αναδεικνύεται το 2021 για την Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης, καθώς φαίνεται να «επιστρέφει» στα μεγέθη του 2019.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ε.Ζ.Α. κ. Αθανάσιο Συριανό, η ζυθοποιία ανέκτησε φέτος γύρω στο 40% των απωλειών που είχε σε σύγκριση με το 2019. Έτσι το 2021 θα κλείσει αρκετά κοντά στις επιδόσεις του 2019.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις αναμένεται να φθάσουν στα 34 εκατ. ευρώ και το EBITDA σε περίπου 5 εκατ. ευρώ.
Στο σύνολο της αγοράς της μπύρας, τα στοιχεία Αυγούστου-Σεπτεμβρίου 2021 δείχνουν ανάπτυξη 15,6% σε σχέση με πέρσι.
Ο ίδιος εξέφρασε αισιοδοξία για τη νέα χρονιά τονίζοντας πως η Ε.Ζ.Α. διεκδικεί το ρόλο του εθνικού πρωταθλητή της μπύρας.
Διαβάστε επίσης: Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Έρχονται ανατιμήσεις – Τι συμβαίνει με το κριθάρι
Σημειώνεται ότι τα τελευταία χρόνια η εταιρεία στο πλαίσιο του αναπτυξιακού της σχεδιασμού έχει υλοποιήσει επενδύσεις 30 εκατ. ευρώ.
Σε αυτές περιλαμβάνεται η επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ στη νέα γραμμή γυάλινου μπουκαλιού, η οποία τέθηκε σε λειτουργία τον Ιούλιο του 2020 και η επένδυση 5 εκατ. ευρώ στη γραμμή κουτιού αλουμινίου, η οποία παραδόθηκε το 2015.
Εφέτος η ζυθοποιία έχει διαθέσει κεφάλαια ύψους 2 εκατ. ευρώ στο ζυθοβραστήριο και σε νέο λέβητα.
Ενδιαφέρον για εμφιάλωση ανθρακούχου νερού
Το ενδιαφέρον της Ε.Ζ.Α. για την εμφιάλωση ανθρακούχου φυσικού μεταλλικού νερού παραμένει ενεργό και μάλιστα έχει προχωρήσει στην εκπόνηση σχετικής μελέτης για την αξιοποίηση πηγής που έχει εντοπίσει.
Στα μελλοντικά σχέδια της διοίκησης είναι και η είσοδος στη στην διαδικασία της βυνοποίησης, κάτι που ωστόσο θα αποφασιστεί κατά το προσεχές χρονικό διάστημα.
Τέλος, σχετικά με τα πλάνα για την παραγωγή λυκίσκου η ζυθοποιία της Αταλάντης έχει δημιουργήσει πειραματική καλλιέργεια σε έκταση 4 στρεμμάτων, με προοπτική περαιτέρω ανάπτυξης.
Προβληματισμός για τις πρώτες ύλες
Οι διεθνείς ανατιμήσεις στην ενέργεια, στις πρώτες ύλες και στα υλικά συσκευασίας δημιουργούν και στην Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης έντονο προβληματισμό.
Δεν υπάρχει δυνατότητα απορρόφησης των ανατιμήσεων σημείωσε ο κ. Συριανός και η αύξηση της τελικής τιμής καταναλωτή θεωρείται αναπόφευκτη. Πάντως δεν θα ξεπεράσει το 3%.
Latest News
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας