Δύσκολα εφαρμόσιμα, αναποτελεσματικά στην πράξη και ενδεχομένως αποτρεπτικά για την ανάπτυξη και την εργασία στον τομέα του ελληνικού λιανεμπορίου χαρακτηρίζει τα νέα κυβερνητικά μέτρα που θα εφαρμοστούν από το Σάββατο 6 Νοεμβρίου για τους ανεμβολιάστους ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικών Πωλήσεων Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) με μέλη του τις μεγάλες εμπορικές αλυσίδες και τα πολυκαταστήματα.
«H απόφαση της Κυβέρνησης είναι, κάθε άλλο παρά ορθολογικά τεκμηριωμένη καθώς είναι γνωστό ότι ο δείκτης μολυσματικότητας στη λιανική – με βάση τις σχετικές εξειδικευμένες αναλύσεις – είναι εξαιρετικά χαμηλός» αναφέρει ο ΣΕΛΠΕ για τα νέα μέτρα στο λιανεμπόριο. Δεδομένου ότι το ελληνικό λιανεμπόριο με ευθύνη, σοβαρότητα και υπευθυνότητα , στο σύνολό του και παρά την ελληνική εκδοχή της «χαλαρής» τήρησης των κανόνων, φαίνεται ότι τηρεί με αυστηρότητα όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα.
«Επιπλέον, τα πρόσθετα μέτρα τα οποία ελήφθησαν με την παραπάνω απόφαση είναι δύσκολα εφαρμόσιμα από την πλειονότητα των επιχειρήσεων κάθε μορφής λιανικής, με συνέπεια την εντέλει οριακή αναποτελεσματικότητά τους στην πράξη. Με μόνο ουσιαστικό και δυστυχώς δυσμενές αποτέλεσμα το πλήγμα στην ανάπτυξη και την εργασία στο τομέα του ελληνικού λιανεμπορίου», επισημαίνει σε σχετική ενημέρωση.
Με τη σταδιακή ενίσχυση της υποχρεωτικότητας εμβολιασμού στους φορείς του κράτους καθώς και με την στοχευμένη καμπάνια για εμβολιασμούς στην περιφέρεια και κυρίως στις περιοχές με υψηλά ποσοστά μη εμβολιασμένων θα έπρεπε να είχε ήδη ξεκινήσει η ενίσχυση της προσπάθειας για την προστασία των πολλών ακόμη μη εμβολιασμένων και, ταυτόχρονα, η προσπάθεια μείωσης του αριθμού τους, τονίζεται.
Προτείνει διάλογο με την Επιτροπή των Εδικών
Όπως αναφέρεται, «επιπρόσθετα, ο Σύνδεσμός μας προτείνει την άμεση έναρξη «στοχευμένου διαλόγου» μεταξύ των αρμόδιων εθνικών αρχών και του συμβουλευτικού οργάνου της πολιτείας («Επιτροπής Ειδικών») αλλά και των συλλογικών φορέων των επιχειρήσεων, με τακτό χρονικό ορίζοντα ενός μήνα και με αντικείμενο την προετοιμασία του διάδοχου σχήματος προστασίας, για την περίπτωση που τα πρόσφατα ανακοινωθέντα μέτρα δεν αποδώσουν όσον αναμένεται».
Latest News
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής
Προκαταρκτική παραγωγή χρυσού 520.293 ουγγιές το 2024 ανακοίνωσε η Eldorado Gold
Η συνολική παραγωγή ήταν σύμφωνη με την πρόβλεψη της Εταιρείας για ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο το 2024
Η επόμενη μέρα της Κάμπος Χίου – Τι σχεδιάζει η οικογένεια Σαράντη
Πού στοχεύει η οικογένεια Σαράντη με την εξαγορά της Κάμπος Χίου - Ποιοι είναι οι πρωταθλητές στους χυμούς ψυγείου – Μέχρι και 50% οι ανατιμήσεις
Το big bang της πανδημίας δεν είχε συνέχεια - Στο 3,1% το μερίδιο του e-grocery [Γραφήματα]
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»